2024-05-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Nej jag är själv inte med i dom men har fått upp ett par som förslag. Tror jag har vänner som är med.
Men sök på ödehus osv så lär du få träff, tror jag.
Får se om vi får se ett reportage på Efterlyst i höst om mannen som låste in kvinnor i ödehus efter att ha fått tips på Flashback...
Hehe vem vet
Nej men helt seriöst ska det endast användas för foto/video och det får gärna va ett riktigt riktigt creepy hus, hemsökt av allt möjligt. Desto läskigare ju bättre.
Citera
2024-05-24, 21:12
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclatz
Hehe vem vet
Nej men helt seriöst ska det endast användas för foto/video och det får gärna va ett riktigt riktigt creepy hus, hemsökt av allt möjligt. Desto läskigare ju bättre.

Bara att be om ett tips om något övergivet är för mycket. Urabn Exploring personer är fan dom vidrigaste som finns. Finns ingen hjälp här att få. Vet du om något övergivet i Småland? (som alla inte redan vet om).
Citera
2024-05-25, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclatz
Tjena
Som tråden lyder, jag behöver hitta ett ödehus eller liknande ställe akut innan helgen.
Stället ska användas för en foto shoot och lite andra grejer, vi kommer inte förstöra någonting eller så.

Så ja, någon som vet något bra, gärna lite läskigt, creepy ställe man kan filma runt i?

MVH

Jag har ett bra tips på ett läskigt ställe, men kunde inte skicka det till dig eftersom du har för få inlägg för att ta emot meddelanden (man ska tydligen ha skrivit minst 50 inlägg).

Hör av dig längre fram om du fortfarande vill ha tipset (gäller endast TS).
Senast redigerad av KallaKarar 2024-05-25 kl. 02:44.
Citera
2024-06-30, 09:53
Medlem
Någon som vill hänga med till Myran idag?
Citera
2024-07-02, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikgeijer
Någon som vill hänga med till Myran idag?

Myran är inte i Skåne.
Citera
2024-07-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tornsvala
Myran är inte i Skåne.
Nä, men jag utgår från Skåne och sökte efter en eller flera från Skåne som ville åka med.
Citera
2024-07-16, 18:53
Medlem
Finns det i Malmö en underjordisk passage under Stora Nygatan mellan Hansa och Arkaden?

Citat:
Ska ha byggts två underjordiska tunnlar redan i början av 1900-talet (ca 1907) av Malmö Yllefabriks AB (MYA) för att binda samman fabriker på ömse sidor om gatan. En av tunnlarna fick vara kvar när fabrikerna senare revs. Under tiden NK huserade i den byggnad som idag är Hansa ska tunneln ha varit öppen för allmänheten och lett till tillfälliga avdelningar på andra sidan gatan. Idag är tunneln stängd för allmänheten.

Någon som vet mer?

(Jag känner så klart till den inglasade passagen som idag går OVANFÖR gatan, men det ska alltså finnas även en underjordisk passage?)
Citera
2024-10-06, 23:18
Medlem
Totallynotamericans avatar
Hej alla,

Local Malmö Explorer dying for an adventure. Anyone know of any places in Malmö?
Citera
2024-10-07, 20:37
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelpunkt
Finns det i Malmö en underjordisk passage under Stora Nygatan mellan Hansa och Arkaden?

Någon som vet mer?

(Jag känner så klart till den inglasade passagen som idag går OVANFÖR gatan, men det ska alltså finnas även en underjordisk passage?)
Ja, den lär väl vara kvar om den inte fyllts igen. Gå ner i källaren på Hansa och ryck i lite dörrar och se vad du hittar?
Citera
2024-12-14, 21:55
Medlem
Sp*ngh*lm*n (B*r*). I närheten av golfbanan.

Stor gårdsbyggnad med plywoodskivor spikade över fönster/ingångar.
Någon som varit därinne? Är det helt tomt eller finns det något intressant därinne?
Citera
2025-02-09, 16:38
Medlem
JDRLs avatar
Hej, Halläning som stör.

Ska finnas en ledningscentral i smedstorp. Stämmer detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in