Vi kommer fr alltid komma ihg klassiker som Monkey Island, Day of the Tentacle, Fate of Atlantis och Grim Fandango. Tyvrr var hela fretaget ddftt nr de slutade gra ventyrsspel . Hej femtielva miljoner Star Wars-spel.
Vi kommer fr alltid komma ihg klassiker som Monkey Island, Day of the Tentacle, Fate of Atlantis och Grim Fandango. Tyvrr var hela fretaget ddftt nr de slutade gra ventyrsspel . Hej femtielva miljoner Star Wars-spel.
jag vet, senaste spelen frn lucas arts har varit ren skit men jag trodde verkligen att 1313 skulle vnda p det. men nu fr dom inte ens chansen.
Kan ju fortfarande komma ut bra star wars spel.
Finns ju mnga bra spelutvecklare, hoppas bara inte disney r helt dumma i huvudet och vljer att samarbeta med fel.
Skulle vara coolt med ett star wars rpg spel likt skyrim, fast man kan rra sig mer smidigt runt i en ppen vrld.
Old republic var ju ren skit.
h fy fan vad dumt... Kunde de inte bara gjort klart de projekt de hllit p med? Sw: First assult skulle dragit in en massa och ven 1313. Ang deras andra projekt (monkey island etc) s lr det snart komma upp kickstarters om nya fretag, hoppas jag.
Fan jvligt sorgligt. Disney r inget fretag man lskar idag direkt.
Men de kommer antagligen slja projekten Lucasarts hll p att utveckla p licens (som de gjort med KotOR, Lego Star Wars och The old republic) och frhoppningsvis blir dem av ndock.
Har vntat p 1313 och det var sjukt emotsett.
Fan jvligt sorgligt. Disney r inget fretag man lskar idag direkt. Men de kommer antagligen slja projekten Lucasarts hll p att utveckla p licens (som de gjort med KotOR, Lego Star Wars och The old republic) och frhoppningsvis blir dem av ndock.
Har vntat p 1313 och det var sjukt emotsett.
Citat:
A second source also told Kotaku this afternoon that the chances of Lucas licensing out 1313 are very slim. The odds are "effectively zero," the source said.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!