Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-07, 20:37
  #1
Bannlyst
har alltid haft ett behov att visa min nakna kropp, redan som lite sprang jag omkring naken så ofta jag kunde och viftade med snoppen i högsta hugg,nu vid vuxen ålder så får jag suget ofta att jag vill kasta av mig kläderna in för folk eller ta fram min penis och vifta med den på bussen, men jag vågar inte ta steget ut, komma ut ur garderoben så att säga! söker här med tips och förslag på hur jag ska våga, vilka platser är bäst och tips på kläder som är smidiga att blotta sig i samtidigt som man snabbt kan klä på sig,det klassiska är ju ett svep en längre kappa men det går i mot min klädkod.
Citera
2013-04-07, 20:41
  #2
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Så länge du inte blottar dig mot mig så är det lugnt men gör du det så hugger jag av din penis. Peace
Citera
2013-04-07, 21:13
  #3
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
kan man få lite seriösa tips här!?

Okej förlåt TS.

Du kan ju alltid testa Sandgärdsgatan 15 om du är i Borås någon gång. Där jobbar det en hel del personer som gärna hade gillat att du dyker upp.
Citera
2013-04-07, 21:20
  #4
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Passande kläder vet jag inte men jag tycker definitivt att du ska köra rakat. Idag tror jag att det uppskattas mest. Framför allt av unga damer.
Citera
2013-04-07, 21:38
  #5
Medlem
Foppatofflor/flipflops och OnePiece.
Citera
2013-04-07, 21:44
  #6
Bannlyst
Börja lite försiktigt med att smyga runt naken på natten sen när du fått in snittsen är det bara springa naken genom stan. Prova sedan lite mer spännande platser rusa in på mcdonalds och släpp en mök eller olla wn polisbatong mm.
Citera
2013-04-07, 21:46
  #7
Medlem
Bli nudist. Då får du flasha staken så mycket du vill på nudiststranden, och inte en jävel bryr sig
Citera
2013-04-07, 21:48
  #8
Medlem
SirRandoms avatar
Håller med Yvert, tror det skulle vara en passande klädsel. Sen stället du skall vara på kan vara ett kvinnohus. Eller kom och strosa runt i Skellefteå!
Citera
2013-04-08, 16:53
  #9
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SirRandom
Håller med Yvert, tror det skulle vara en passande klädsel. Sen stället du skall vara på kan vara ett kvinnohus. Eller kom och strosa runt i Skellefteå!
jag har bestämt att jag ska göra mitt premiärflash i finalen mellan Luleå-Skellefteå
Citera
2013-04-08, 23:07
  #10
Medlem
Om jag hade varit man och blottare skulle jag nog typ hala fram kuken genom gylfen, sitta bakom en tidning på ett café, inte blotta mig för alla och vem som helst utan låta vissa utvalda få se den när de går förbi...en snabbis så ingen annan märker det..skulle nog göra det mest för att se reaktionen.
Citera
2013-04-08, 23:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
kan man få lite seriösa tips här!?

Snälla gör det inte?

Du kommer vara den äckliga gubben som små flickor och pojkar varnas för. Är det den personen du verkligen vill vara? Alla kommer kolla snett på dig och anta att du är helt jävla väck? Inte för att nämna risken att någon stor kille tycker att du går för långt och slår dig sönder och samman?

Håll dina sexuella fantasier för dig själv, eller kanske leta upp nån klubb eller något där du ska blotta dig.. I donno, manliga strippor behövs?
Citera
2013-04-09, 08:43
  #12
Medlem
Aghartas avatar
Vad är egentligen grejen med detta? Tänder du på att göra folk upprörda? Jag kan tycka det är sexigt att visa mig för min dotters kompis när jag går till duschen men att hålla på chockera människor som är helt ointresserade har jag aldrig förstått vitsen med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in