Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-04-16, 00:41
Medlem
Silverstllens avatar
Hej kra vnner.

Denna trd skriver jag mer som en varning med f inslag av triprapportskaraktr.

Jag, en man p 29r med ADHD,GAD och smnsvrigheter har under en lngre tid frskt f Iktorivil 2mg utskrivet mot smnsvrigheter och ngest.

Testade fr ngot r sedan denna mirakelmedicin och jag somnade som en gosebjrn och vaknade pigg som en kltrast 8 timmar senare utan ngest?!? 32223t4y

Nu i fredags fick jag ett efterlngtat samtal av min underbara lkare som bara vill mig vl och det resulterade i att jag hade ett recept p 50(?)st roche2or p apoteket samt 2 burkar ritalin.

Eftersom jag hade sovit cirka 3.5 timme under veckan rusade jag ner till apoteket och hmtade ut mina meds. Efter en kaskad av svordomar om AT-lkare och sjukhusfrpackningar samt utplockande av 50 ikto ur en 100 burk s knallade ja hammt, la en ikto under tungan direkt och hoppades att jag skulle vara smnfrdig efter en kvarts promenad hem.

Kommer hem slnger mig i sngen och knner att john blund trnger sig in i min kropp

*mrker*...... ring......riiiiiiing -ja hall?
-tjena det e bogge jag r utanfr, lust o slppa in mig?
-Inte direkt men kr p

Motvilligt slpade jag mig mot drren och ppnade. In kommer bogge me nvarna fulla i nyrullade joints...Yes MOS P GRDDEN! tnkte jag i ett stadie med lagomt frsmrat omdme.

Vi satte oss ned i och avnjt den "starkaste" bogge hade rullat och snip snap s var vi i trapphuset p jakt efter en hund av alla varelser.

Hur som helst s mrker jag en viss skillnad i naturlagarna, fysiken jag vanligtvis bemstrar verkar inte ha det minsta inflytande p den verklighet jag befinner mig i nu och det sista jag hinner reflektera ver r att det r en jvligt snv trappa jag gr i utan minsta kraftanstrgning. BAM. Faceplant rakt in i kanten p 3e trappsteget och glider ngra till p ansiktet innan jag stannar upp fejset och resten av mitt bihang till kropp. Dr och d frstod jag vidden av potentiell energi.
Blodig som ett svin i ansiktet och p klderna vnder jag mig mot bogge. bogge sger -du skulle nog get fan i dom sista iktona och ritalinen. Sista ikto rit??!?!?!? Paniken slog till, och d snackar vi iktopanik dvs jag lunka mig upp fr trappan som bruce wayne efter slagsmlet me jokern. Kommer in i lgenheten, ofan ja hade kokat kaffe.... tror inte vggen var speciellt trstig fr han hade inte svalt en droppe av skiten, kaffe _VERALLT_ glas i sngen, filter p vggarna och kaffepulver till frbannelse. Slingrar mig in till toan fr att kolla ikto/ritalinstashen. Hr hnder en ganska rolig grej, nr man r pverkad s frlorar jag iaf ~115 iq och fr fr mig att tabletter och andra saker i burkar fastnar i vggarna s ja stoppar hlet mot gat fr att vara sker p att burkjveln r tom. Nvl dom var slut, inte bra tnkte jag. Rnkar ritalinet 4 kvar. 40-4 = 36, Bra Silver, du har frstrt allt du kmpat fr i 5 mnader. Gr ut igen och d str bogge och pratar med min mor.

Resten av historian utspelar sig p MAVA p sjukhuset och r ingen hjdare precis.
Jag sov hela tiden men ftt frklarat att jag ftt skallen rntgad och en hel den stick i kroppen.

Hoppas nn lr sig ngot av mitt misstag, detta var verkligen ingen vidare kvll med tanke p att ja verkligen behver mina mediciner och enligt lkaren kan se mig i stjrnorna efter nya recept. Bogge ska ja ge p kften nr ja ser han nsta gng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in