Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-21, 20:56
  #13
Medlem
fkkgoers avatar
Till bosste:

Tack för en välskriven recension.

Till AndersJohansson031:

Jag tycker synd om dig för att du haft så dåliga upplevelser. Själv har jag besökt FKK/Saunaclubs fler gånger än jag klarar av att komma ihåg och måste säga att jag aldrig upplevt det du beskriver och att det bosste skriver känns trovärdigt. Och jag blir avundsjuk på hur många gånger han klarar av per dag!
Ta en tur AndersJohansson031 till någon av de större klubbarna så att du kommer upp på banan! Det tjänar inget till och gå runt och vara bitter på det du upplevt när det finns så mycket kul du kan få uppleva.

F
Citera
2013-04-21, 23:01
  #14
Medlem
WordWarriors avatar
@bosste:

Bra recension!

@AndersJohansson031:

Jag känner inte alls igen din beskrivning av FKK-klubbar i Tyskland från mina besök där. Är också rätt säker på att detta gäller många andra här. Det är klart upplevelserna varierar, men genomsnittet är riktigt okey. Du kanske borde ta dig en funderare över ditt eget beteende?

Det verkar dock som om du inte ens besökt en FKK-klubb, för du har inte en siffra (1-5) rätt...
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2013-04-21 kl. 23:07.
Citera
2013-04-25, 20:46
  #15
Medlem
Inte heller jag känner igen mig i detta negativa.

Jag har besökt Goldentime i Wien vid ca ett halvdussin tillfällen under de 1.5 senaste åren och har varit mer än nöjd efter varje besök. Visst har jag gått på nitar (lustigt nog har de alla varit Bulgariskor) men det går att hitta tjejer som erbjuder allt jag önskar. Att det dessutom är ljust och ganska fint på stället gör att jag trivs väldigt bra. Min favorit, trots att hennes utseende normalt inte alls attraherar mig, är Nicoletta från Rumänien. Nu skriver jag som att hon fortfarande jobbar där, sist jag var på besök är ett par månader sen, men hon har 2 kompisar - en brunett som är sådär vansinningt snygg och en blondin som ser lite sur ut mest. Jag provade den otroligt snygga brunetten och det var en "opti-fick", tyvärr.

Nicole (tta) träffade jag vid mitt första besök och henne har jag sedan träffat minst 1 timme vid varje besök då hon har befunnit sig på plats (4 gånger blir det nog totalt). Min första gång med henne var inte alls som planerat, jag var lite trött och sliten efter mycket jobb under veckan och 2 tjejer under timmarna innan så jag satt och bara tog igen mig i en soffa. Nicole kommer fram och undrar om jag vill ha en massage, jag tackar ja och resten är historia. Hon ger en brutalt bra massage och hon är fantastiskt bra och rolig i sängen. Hade det varit annorlunda omständigheter hade man lätt kunnat bli kär.

Snart är det dags för ännu en resa till Wien, Goldentime ligger självklart på schemat.

Även till Frankfurt bär det av. Min upplevelse av Palace var kort men jag har läst på och det ser ut som att Mainhattan erbjuder "mer" än Palace, stämmer detta? Jag har visserligen inte så mycket emot Palace (då mitt besök var kort) men det störde mig att det var så himla mörkt där inne. Är Mainhattan ljusare? Jag hade åkt till Oase men det ligger för långt bort. Nu ska jag läsa på lite på isg om Mainhattan, men har ni erfarenheter så ser jag fram emot att höra dessa.

Citera
2013-04-27, 16:25
  #16
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mehappy

Även till Frankfurt bär det av. Min upplevelse av Palace var kort men jag har läst på och det ser ut som att Mainhattan erbjuder "mer" än Palace, stämmer detta? Jag har visserligen inte så mycket emot Palace (då mitt besök var kort) men det störde mig att det var så himla mörkt där inne. Är Mainhattan ljusare? Jag hade åkt till Oase men det ligger för långt bort. Nu ska jag läsa på lite på isg om Mainhattan, men har ni erfarenheter så ser jag fram emot att höra dessa.

Mainhattan är en trevlig klubb men mindre än Palace såvida det inte är bra väder då deras uteavdelning är trevlig och bildar en naturlig del av klubben.

Mainhattan är en väldigt fräsh och välskött klubb, betydligt ljusare än Palace dock så når inte tjejerna upp till samma utseendenivå som Palace men är å andra sidan trevligare. Själv så har jag bara varit där på helgkvällar så jag vet inte hur det är där en lugnare kväll.
Citera
2022-09-10, 18:46
  #17
Medlem
Nån som fått till en trekant på FKK (2 killar och en tjej)?

Skulle gärna sitta och glo och dra i snabeln lite medan två andra knullar framför en…

Är det ens möjligt på FKK?
Citera
2022-09-12, 13:01
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Nån som fått till en trekant på FKK (2 killar och en tjej)?

Skulle gärna sitta och glo och dra i snabeln lite medan två andra knullar framför en…

Är det ens möjligt på FKK?

Härligt att knulla inför publik.
Har haft turen att få göra det flera gånger på tyska klubbar.
Fick sätta på en annan från publiken på Salambos scen en gång för länge sedan.
Har aldrig sprutat så mycket som den gången hahaha
Citera
2022-09-12, 14:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Härligt att knulla inför publik.
Har haft turen att få göra det flera gånger på tyska klubbar.
Fick sätta på en annan från publiken på Salambos scen en gång för länge sedan.
Har aldrig sprutat så mycket som den gången hahaha
Shit vad nice.

Men på klubb, du frågade helt enkelt en av tjejerna som tyckte det var ok istället för att gå till ett rum?
Citera
2022-09-13, 12:21
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Shit vad nice.

Men på klubb, du frågade helt enkelt en av tjejerna som tyckte det var ok istället för att gå till ett rum?

Det var en del av showen. Damerna som gjorde showerna lockade upp folk från publiken.
Många stripclubar i Berlin gjorde så här för ca 20 år sedan.
Citera
2022-09-13, 12:38
  #21
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Det var en del av showen. Damerna som gjorde showerna lockade upp folk från publiken.
Många stripclubar i Berlin gjorde så här för ca 20 år sedan.

Även i Stockholm på 70talet.
Jag glömmer aldrig då de tog upp en kille som fick tvätta av tjejen med en svamp fylld av tvållödder, Han hade full Bånge och så fort han försökte stoppa in den tog tjejen ett steg framåt men till slut fick han köra in den: och dra ett par drag underbara tider, jag tror klubben hette Nana
Citera
2022-09-13, 14:14
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Härligt att knulla inför publik.
Har haft turen att få göra det flera gånger på tyska klubbar.
Fick sätta på en annan från publiken på Salambos scen en gång för länge sedan.
Har aldrig sprutat så mycket som den gången hahaha

Salambo ja. Verkligen synd att det inte finns längre.
Citera
2022-09-13, 19:26
  #23
Medlem
Ok men om det oftast är del av en show kanske man kan sluta drömma om att sätta på en tjej i bion en vanlig måndagkväll.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback