Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-20, 23:52
  #1
Medlem
Har för några veckor sen varit på en tur till Tyskland och Österrike. Hade för avsikt att besöka Oase i Frankfurt och Golden Time i Wien. Tog flyg från Köpenhamn till Frankfurt. Eftersom Oase ligger en bra bit utanför Frankfurt hade jag bokat rum på ett litet hotell i Friedrichsdorf som ligger cirka 3 km från Oase. Tog ett pendeltåg från Hauptbahnhof till F dorf. Fördelen att göra så här är att man enkelt tar en taxi från Oase till hotellet på natten istället för att åka taxi in till city. Tågen slutar gå vid 24 tiden.
Nåväl kommer fram till Oase vid 16.00 tiden, jag har varit här en gång tidigare och allt var sig ganska likt. Tycker det är lite slitet här och var och inte så fräscht som t.ex. Artemis i Berlin. Men man är ju här för annat som sagt. Det är ganska gott om tjejer vi denna tiden. Många väldigt snygga men en hel del var också rätt så medelmåttiga.

Kopplar av lite först dricker några cola och ser mej omkring. Det är många som vill ”att vi ska gå till ett rum”, men eftersom jag inte vill gå på fel tjej tackar jag artigt nej och säger att jag vill vänta

Strax fastnar jag för Mina från Grekland, en mörk skönhet, lång och smal. Hon är väldigt trevlig då vi snackar lite innan vi besöker ett rum. Det visar sig att när vi kommer till rummet kostar det extra att slicka hennes fitta, något jag lästa förekommer på ex Palace. Jag tackar nej till detta.
Dock suger hon väldigt skönt och jag får faktiskt slicka hennes anus (!) vilket jag gillar, det är så otroligt tändande. Vi knullar sen och jag får en orgasm ganska tidigt. Inget eftersnack direkt och själva upplevelsen lite si så där
Utseende 9 p
Sexet 6 p

Det ska bli bättre för nästa är en riktig snygging från Ungern, har nästan alltid haft bra sex med brudar från detta land och Flores är verkligen inget undantag. Lång blondin med olivfärgad mörk hy. Vi börjar i Kinon och hon ger mej en rejäl avsugning innan vi sen letar oss in till ett rum. Med Flores får jag göra allt. Hon kysser med djupa tungkyssar utan vidare. Det gör mej riktigt upphetsad, sen har vi sex i flera ställningar. Det blir 69, anusslick och kyssar igen. Flores är väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi ligger och pratar ganska länge efteråt.
Utseende 10 p
Sexet 10 p

Efter dessa seanser är det dags för lite mat, det nu ingen kulinarisk upplevelse på ett FKK, men det smakar bra.
Tjejerna år ganska påträngande och jag tackar vänligt nej till flera stycken eftersom många är ganska medelmåttiga och inte speciellt snygga.

Klockan har hunnit bli cirka åtta och några nya tjejer dyker upp, några riktiga pärlor. Bl.a. kommer det fram en riktig kanonsnygging med härliga kurvor och stora sköna bröst. Hon föreslår att vi ska sätta oss ner och varför inte. Hon smeker mej innanför rocken, och eftersom vi sitter i bion tar hon fram min kuk som nu rest och blivit styv. Hon tar den i munnen och suger mej skönt. Vi drar snabbt vidare till ett rum. Hon har hela tiden ett fräckt leende på läpparna, dessa läppar som gör mej galen med sitt kuksugande. Får kyssa henne länge och djupt. Sexet är fantastiskt, hon knullar skönt och vi håller på en halvtimme. En riktig GFE upplevelse. Glömde säga att hon heter Latvia och kommer från Colombia. En härlig sydamerikanska !
Utseende 10 p
Sexet 11 p

Eftersom som jag är ganska nöjd och ska åka vidare till Wien nästa dag för besök på FKK Golden Time tar jag en taxi till hotellet.

Nästa dag kommer jag till Wien på eftermiddagen. Bor på ett hotell med promenadavstånd till FKK Golden Time. Har varit här tidigare och detta ställe är Wiens bästa FKK ställe. Har dock inte varit här på ett par år och får nästan en chock när sedan jag bytt om till vit badrock och tofflor och träder in i lokalerna. Jisses så vilka damer som trippar runt här, flera klasser högre än Oase. Nästan alla har modellfigurer och fantastiskt fina utseenden. Trots att jag varit flera gånger på FKK:s tidigare går jag runt och njuter som det vore första gången.

Efter ett tag träffar jag Eva från Bulgarien
En riktig snygging med väldigt sött ansikte, lite speciellt. Har säkert fyllt 30, brunt hår, lite vågigt, stora härliga bröst, med en skön brun hud. Det blev en riktig GFE upplevelse, med
Tungkyssar. Hon sög kuken riktigt hårt och jag fick smaka hennes renrakade fitta länge och väl, dem smakade ljuvligt gott. Även hennes lilla anushål fick sitt. Hon var mycket trevlig och pratsam. Fick en härlig orgasm när hon red mej. En härligt skön upplevelse.
Utseende 10
Sexet 11

Efteråt äter jag middag som smakar riktigt bra, avslutar med en läcker dessert. GT är inte ett jättestort ställe, men här en fin stämning, tjejerna inte alltför påträngande. Man kör stipshower regelbundet.
Efter en stund får jag syn på en tjej som jag träffat tidigare och varit tillsammans med vid mitt senaste besök på GT. Dora från Ungern, denna underbara skapelse. En riktig snygging med långt blond hår, fantastiskt kropp, mycket vältränad muskulös fitnesskropp. Och känner igen mej direkt. Vi snackar länge och vi finner varandra på något sätt. Självklart ska det älskas med Dora, vi börjar i Kinon och hon suger snabbt upp ett praktfullt stånd. Sen bär det vidare till ett ledigt rum för att fortsätta seansen. Hon är helt fantastisk, vilken GFE upplevelse. Hon kysser som en gudinna och vi suger och slickar varandra överallt, pungen och anus. Vi knullar länge och intensivt och hon får orgasm. Det är otroligt att se hennes muskulösa ben runt min rygg i spegeln. Detta är en av de trevligaste och bästa tjejer jag träffat på bordell. Och sexetär i topp. Efteråt ligger vi pratar ett bra tag. Det är med nöje jag överlämnar 60 E till henne.
Utseende 11
Sexet 12

Därefter hade jag sex med Renate från Tjeckien och Diana från Rumänien, trevliga tjejer båda två, men seanserna lite mer ordinära.

Promenerar sen hem till hotellet. Eftersom som jag är delvis på arbetsresa här jag en del arbete att göra nästa dag, men på kvällen är jag tillbaks på Golden Time igen. Vill gärna träffa Dora igen.
Men den första jag stöter på är Pamela, en lång och smal brud från Ungern, dessa ungerskor gör mej galen, en fantastiskt snygg dam igen med mycket speciellt och vackert ansikte. Hon har också en väldigt vältränad tajt kropp, stora goa bröst. Vi har en underbar stund, även hon ger djupa tungkyssar och hon kramas riktigt hårt. Hon suger hela min kuk långt er på skaftet. Vi har en häftig 69 då hon börjar skaka i underlivet och kommer i en orgasm. Vi knullar i olika ställningar och jag får en skön orgasm då hon runkar mej med handen. En riktig toppenbrud.
Vid det efterföljande snacket framkommer det att hon är kompis med Dora. Vi pratar om att ha en trekant, Pamela, Dora och jag och det låter minst sagt väldigt spännande och häftigt. Vi bestämmer att träffas lite senare under kvällen.

Kopplar nu av en stund med lite mat och dricka. Snart dyker det upp en liten Antonia som jag inte kan motstå. Hon visar sig vara en tjej från Rumänien, liten mörk med stora fasta bröst. Vi hade först en lång stund i Kinon där jag fick slicka henne överallt. Faktiskt klart upphetsande att ha sex helt öppet inför en liten publik. Vi knullade i alla ställningar, och jag sprutade henne när jag tog henne bakifrån. Helt en skön tjej och jag är mycket nöjd.
Utseende10
Sexet 10

Kopplar nu av en timme eller mer och träffar en annan svensk man faktiskt. Vi utbyter lite erfarenheter om lite olika bordeller och tjejer. Annars är det inte ofta man stöter på någon svensk i Österrike, tror de flesta svenskar åker till Tyskland. Men jag kan verkligen rekommendera Golden Time i Wien som sägs var det bästa FKK stället i Wien, det finns ett par till, Funpalast och Donau Dreams.
Nu blir det dags för en trekant med Dora och Pamela. Vi kör inget förspel i kinon utan letar reda på ett rum, vilket kan vara lite svårt lite senare på kvällen. Jag är redan tänd när jag ser deras vältrände kroppar, båda sköna blondiner med långt svallande hår, stora härliga välsmakande bröst. Det börjar med att vi kysser varandra alla tre samtidigt, tungorna rullar runt i varandra. De ber mej lägga mej ner på rygg och de suger och slickar sen runt hela min kuk. Fantastisk syn att se dessa härliga munnar sluta sej samtidigt runt mitt skaft och slicka hela pungen ner mot mitt anus. Har nog inte varit med om något liknande, jag njuter så vansinnigt mycket.
Nu är det min tur att slicka häckar, de ställer sej på alla 4 och vänder sina underbara bakdelar mot mej. Jag börjar med Doras häck och kysser och slickar hennes lilla anus och sköte, förflyttar mej sen över till Pamelas sköna bakdel, sen till Doras igen. Håller på så en stund och detta gör mej helt galen. Min tunga i en häck och fingret i en annan!
Därefter intar jag plats på rygg igen och Pamela sätter sig över mitt ansikte och jag får slicka och suga hennes sköte. Känner strax hur Dora gränslar min kuk och börjar knulla mej upp och ner. Efter en stund byter de plats och vi fortsätter en bra stund. Kan snart inte hålla tillbaka längre utan låter orgasmen komma, skönt, skönt. Vi är helt svetta alla tre och ligger och småpratar och har trevligt efteråt. En av mina bästa sexstunder, helt klart.

Har sen en sexträff till med Eva som jag träffat dagen innan och får en skön avslutning på kvällen. Det tänkte jag, men det blev en seans till med en dam som heter Ella och som hade rötter i ett antal olika länder. Vi hade en skön träff som hade det mesta, jag var dock ganska trött för att kunna njuta fullt ut.
När jag senare lämnar GT har jag bara tankarna på Dora och Pamela kvar, vilka tjejer !

Som jag sagt tidigare jag kan verkligen rekommendera Golden Time i Wien. Tjejerna var mycket vackrare och trevligare om man jämför med Oase i Frankfurt. Stället mera avslappnat och med en trevligare atmosfär. Besök gärna Wien !

Bosste
Citera
2013-04-21, 01:46
  #2
Medlem
Jag kan skriva under på att allt detta är bluff från början till slut.

Argumentation:

1) Tjejerna försöker i regel lura en. Låtsassug, runkar med handen så de ska kännas som de suger, alltid med kondom. Du har inte blivit lurad en enda gång?

2) Du lär aldrig få kyssa en prostituerad. Ska du slicka henne får du göra det genom GladPack, aldrig i anus.

3) Ingen brud tar ens av sig kläderna för 60 euro. De drar lite i den i bästa fall. Du snackar om premiumbrudar, sån får du inte se utan trosor för under 250 euro.

.....3.1) Premiumbrudar går inte omkring och luffar på gatorna där man raggar på dem. De sitter på klubbar och bordeller, på gatorna finns de prostituerade med lägst rang. Herointjejerna för 50 euro. Du "möter" inte en Premiumtjej på gatan av en tillfällighet som du beskriver det. Du får gå in på klubbar, eller bordeller och leta upp dem.

4) Du skriver att ni ligger o snackar efteråt. Nåväl. Du köper inledningsvis tid, 30 minuter för 50 euro. Du får bara spruta en gång under den tiden. Dom drar lite i kuken för dom pengarna, sätter på en kondom och masserar med olja. Så fort du får stånd och vill knulla, får du betala extra. Vill du ha nya positioner, betala extra, hon går i väg med pengarna varje gång till sin mamma och låter dig vänta.

5) Du skriver att du utbyter erfarenheter med annan svensk. Hahaha, det här har inte hänt. de gångerna jag träffat andra svenskar flyr de som från pesten, alla skäms över att vara sexköpare. Du däremot utbyter erfarenheter som det vore När och Fjärran reseprogram som alla är nöjda med.

Ingenstans får du genomgå det du beskriver på det sättet du beskriver. Du utelämnar viktiga detaljer som är direkt avgörande för trovärdigheten. Att du skulle slicka fnask i röven frivilligt, tio i rad som du skriver och att de låter dig göra det, haha, galet osannolikt. Omöjligt.

Jag har varit återkommande sexköpare under Cebit. Tjejer flygs in till H från alla städer och klubbar långt innan mässan börjar. det är en jätteorganisation och då det kryllar av svenskar på bordellerna. Inte ens DÅ får man en "kompis" alla flyr och skäms som hundar. Många är gifta och inte speciellt nöjda att synas där.

Vad kostade allt detta? Kastade du aldrig pengar i sjön? Blev blåst?

Du kommer rätt nära din dröm genom att åka till Prag eller Pattaya, aldrig i Berlin, inte i Hamburg, inte i Hannover, inte i Tyskland över huvud taget och inte i Wien eller Amsterdam heller för den delen.

Varför ska det ena utesluta det andra? Varför Frankfurt ELLER Wien? Det finns tusen ställen att åka till utan att man behöver resa så långt som frankfurt ELLER wien.

Pajas.

Keep on dreaming. Jag redigerar när jag igen skummar genom dit text efter fler motsägelser.
__________________
Senast redigerad av AndersJohansson031 2013-04-21 kl. 02:28.
Citera
2013-04-21, 02:09
  #3
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
[..]

Du måste haft en väldigt dålig upplevelse första gången du besökte ett FKK..

Inte för att jag skulle vilja slicka en hora i röven men jag finner inga större konstigheter i TS inlägg.
Citera
2013-04-21, 02:14
  #4
Medlem
Första gången var det katastrof, mycket riktigt. Men jag har glidit in på dessa stället i 15 års tid snart och det är samma dynga hela tiden. Det ska blåsas, det ska sugas kuk medan man ligger på rygg o inte får röra sig, du får se nacken på henne och ryggen när hon ligger i kors över ditt bröst och låtsas suga. Under tiden arbetar hon med handen och är duktig på det.

Visst får man knulla i olika positioner. Efter att du kastat femtieurosedlar fyra ggr på henne. Glöm analslicket, kyssarna eller tunga i röven det finns inte på kartan. haha.
__________________
Senast redigerad av AndersJohansson031 2013-04-21 kl. 02:21.
Citera
2013-04-21, 03:24
  #5
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
ren idioti

du kanske skall läsa andra reviews först innan du börjar käfta och kalla andra lögnare
Citera
2013-04-21, 03:33
  #6
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
Första gången var det katastrof, mycket riktigt. Men jag har glidit in på dessa stället i 15 års tid snart och det är samma dynga hela tiden. Det ska blåsas, det ska sugas kuk medan man ligger på rygg o inte får röra sig, du får se nacken på henne och ryggen när hon ligger i kors över ditt bröst och låtsas suga. Under tiden arbetar hon med handen och är duktig på det.

Visst får man knulla i olika positioner. Efter att du kastat femtieurosedlar fyra ggr på henne. Glöm analslicket, kyssarna eller tunga i röven det finns inte på kartan. haha.
du kanske helt enkelt är för ful ?

jag vill inte kyssa, men blivit erbjuden så klart
vissa tjejer har inte heller något emot att man slickar deras fitta
Citera
2013-04-21, 07:46
  #7
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosste
text

Tack för en härlig recension, bosste. Det förvånar mig dock att du tyckte tjejerna var så mycket attraktivare på Goldentime i Wien än på Oase. Dominansen av rumänskor och bulgariskor är så kompakt på Goldentime, medan den på Oase är mer blandad (nu har jag iofs inte varit på Oase på tre år, men det verkar merparten av recensenterna på nätet ändå tycka) vad gäller etniciteter och nationaliteter. Visst är vissa av de förstnämnda läckra, men ändå. Nå, smaken är ju som bekant delad.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
Jag kan skriva under på att allt detta är bluff från början till slut.

Argumentation:

1) Tjejerna försöker i regel lura en. Låtsassug, runkar med handen så de ska kännas som de suger, alltid med kondom. Du har inte blivit lurad en enda gång?

De suger oftast utan kondom, även om jag själv numera vill ha med kondom av hälsoskäl, så det är om inte en ren lögn så i alla fall felaktigt, med reservationen att några få tjejer vill bara suga med kondom, men de är i klar minoritet.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
2) Du lär aldrig få kyssa en prostituerad. Ska du slicka henne får du göra det genom GladPack, aldrig i anus.

Jag har fått kyssa mer än hälften av de tjejer jag köpt sex av i Tyskland och Österrike, huvuddelen av dessa på FKK-klubbar, bl.a. dessa två, så det där är direkt felaktigt (även om jag naturligtvis inte kan säga att det inte drabbat just dig personligen, men jag och flera andra sexköpare känner inte igen oss i den beskrivningen).

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
3) Ingen brud tar ens av sig kläderna för 60 euro. De drar lite i den i bästa fall. Du snackar om premiumbrudar, sån får du inte se utan trosor för under 250 euro.


Menar du trosor och andra underkläder eller vad? De flesta jag har köpt sex av har tagit av sig kläderna när vi haft sex, så det där stämmer inte heller.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
4) Du skriver att ni ligger o snackar efteråt. Nåväl. Du köper inledningsvis tid, 30 minuter för 50 euro. Du får bara spruta en gång under den tiden. Dom drar lite i kuken för dom pengarna, sätter på en kondom och masserar med olja. Så fort du får stånd och vill knulla, får du betala extra. Vill du ha nya positioner, betala extra, hon går i väg med pengarna varje gång till sin mamma och låter dig vänta.

Vill du knulla mer än en gång, alltså få mer än en orgasm får du betala mer, ja, det är ju vad som ingår i priset. Fast du menar väl inte att de kräver mer utöver standardtaxan på €50 (€60 på Goldentime i Wien och på Artemis) när efter det inledande förspelet väl är dags att tränga in i henne för första gången? För det är i så fall ytterligare en ren lögn, såvida du inte begärt något mer utöver standardutbudet på avsugning och vaginalsex med kondom.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
5) Du skriver att du utbyter erfarenheter med annan svensk. Hahaha, det här har inte hänt. de gångerna jag träffat andra svenskar flyr de som från pesten, alla skäms över att vara sexköpare. Du däremot utbyter erfarenheter som det vore När och Fjärran reseprogram som alla är nöjda med.

Det har jag gjort två gånger med två olika svenskar på Artemis, så det stämmer inte heller.

/Medlemmen BlueStar

-----------------------

Tänk nu på att eventuell kritik ska ENBART gälla det som den här recensionen handlar som. Vill ni föra en mer allmän diskussion om ni anser att FKK-klubbarna inte håller vad de lovar eller att Tyskland eller Österrike inte är de bästa länderna att köpa sex i får ni starta en ny tråd om detta i huvudforumet Eskortservice och prostitution.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Moderatorn BlueStar
Citera
2013-04-21, 09:09
  #8
Medlem
Till Anders Johansson

Det var nog en av de virrigaste insändare jag läst på detta forumet.
Det låter som du kommenterar en helt annan insändare än den jag skrivit.
Har du verkligen besökt ett FKK ställe någon gång ?? Det verkar som du tror jag besökt en gatuhora.

Premiumbrudar går inte omkring och luffar på gatorna där man raggar på dem. De sitter på klubbar och bordeller, på gatorna finns de prostituerade med lägst rang. Herointjejerna för 50 euro. Du "möter" inte en Premiumtjej på gatan av en tillfällighet som du beskriver det. Du får gå in på klubbar, eller bordeller och leta upp dem

Det var precis det jag gjorde, nämligen besökte en bordell

Dom drar lite i kuken för dom pengarna, sätter på en kondom och masserar med olja. Så fort du får stånd och vill knulla, får du betala extra

Det du skriver är ren lögn, det vet alla som besökt en FKK bordell att knulla ingår alltid, det är en del av konceptet

Du skriver att du utbyter erfarenheter med annan svensk. Hahaha, det här har inte hänt. de gångerna jag träffat andra svenskar flyr de som från pesten, alla skäms över att vara sexköpare. Du däremot utbyter erfarenheter som det vore När och Fjärran reseprogram som alla är nöjda med.


Detta påstående att svenska sexköpare skulle skämmas är löjeväckande. Varför alla dessa insändare av svenskar på detta forumet i så fall ?
Skulle det vara speciellt märkvärdigt att prata med en svensk som är ute i samma ärende på en bordell ???

Du kommer rätt nära din dröm genom att åka till Prag eller Pattaya, aldrig i Berlin, inte i Hamburg, inte i Hannover, inte i Tyskland över huvud taget och inte i Wien eller Amsterdam heller för den delen

Du menar alltså att Prag skulle vara mer likt Thailand än Tyskland, när det gäller köpsex. Det dummaste jag hört.

Varför ska det ena utesluta det andra? Varför Frankfurt ELLER Wien? Det finns tusen ställen att åka till utan att man behöver resa så långt som frankfurt ELLER wien.

Jag tycker inte att varken Frankfurt eller Wien är speciellt långt i dessa sammanhangen, flyg cirka 1-1,5 timme.
Du menar då att av de ”tusen” ställen som ligger närmre t.ex. Sverige, Norge eller Danmark skulle vara bättre

Du borde kanske samla ihop dina tankar istället för att svamla, innan du besvarar en insändare.

bosste
Citera
2013-04-21, 12:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
Jag kan skriva under på att allt detta är bluff från början till slut.

Argumentation:

1) Tjejerna försöker i regel lura en. Låtsassug, runkar med handen så de ska kännas som de suger, alltid med kondom. Du har inte blivit lurad en enda gång?

2) Du lär aldrig få kyssa en prostituerad. Ska du slicka henne får du göra det genom GladPack, aldrig i anus.

3) Ingen brud tar ens av sig kläderna för 60 euro. De drar lite i den i bästa fall. Du snackar om premiumbrudar, sån får du inte se utan trosor för under 250 euro.

.....3.1) Premiumbrudar går inte omkring och luffar på gatorna där man raggar på dem. De sitter på klubbar och bordeller, på gatorna finns de prostituerade med lägst rang. Herointjejerna för 50 euro. Du "möter" inte en Premiumtjej på gatan av en tillfällighet som du beskriver det. Du får gå in på klubbar, eller bordeller och leta upp dem.

4) Du skriver att ni ligger o snackar efteråt. Nåväl. Du köper inledningsvis tid, 30 minuter för 50 euro. Du får bara spruta en gång under den tiden. Dom drar lite i kuken för dom pengarna, sätter på en kondom och masserar med olja. Så fort du får stånd och vill knulla, får du betala extra. Vill du ha nya positioner, betala extra, hon går i väg med pengarna varje gång till sin mamma och låter dig vänta.

5) Du skriver att du utbyter erfarenheter med annan svensk. Hahaha, det här har inte hänt. de gångerna jag träffat andra svenskar flyr de som från pesten, alla skäms över att vara sexköpare. Du däremot utbyter erfarenheter som det vore När och Fjärran reseprogram som alla är nöjda med.

Ingenstans får du genomgå det du beskriver på det sättet du beskriver. Du utelämnar viktiga detaljer som är direkt avgörande för trovärdigheten. Att du skulle slicka fnask i röven frivilligt, tio i rad som du skriver och att de låter dig göra det, haha, galet osannolikt. Omöjligt.

Jag har varit återkommande sexköpare under Cebit. Tjejer flygs in till H från alla städer och klubbar långt innan mässan börjar. det är en jätteorganisation och då det kryllar av svenskar på bordellerna. Inte ens DÅ får man en "kompis" alla flyr och skäms som hundar. Många är gifta och inte speciellt nöjda att synas där.

Vad kostade allt detta? Kastade du aldrig pengar i sjön? Blev blåst?

Du kommer rätt nära din dröm genom att åka till Prag eller Pattaya, aldrig i Berlin, inte i Hamburg, inte i Hannover, inte i Tyskland över huvud taget och inte i Wien eller Amsterdam heller för den delen.

Varför ska det ena utesluta det andra? Varför Frankfurt ELLER Wien? Det finns tusen ställen att åka till utan att man behöver resa så långt som frankfurt ELLER wien.

Pajas.

Keep on dreaming. Jag redigerar när jag igen skummar genom dit text efter fler motsägelser.


Du tycks aldrig ha besökt en FKK klubb själv
Allt som TS skriver är sant, det kan jag intyga efter att själv ha besökt åtskilliga FKK under många års tid.
Däremot är det vanligt att tjejerna på exempelvis FKK-Palace i Frankfurt försöket lura en del naiva killar att betala extra för tjänster som normalt ingår . För att få bra service så bör man dessutom välja en timme på Palace.
Mr. PL
Citera
2013-04-21, 12:15
  #10
Medlem
Andreas: Vad trist att du haft en kass upplevelse.

Det kanske beror mer på dig och mindre på alla tjejerna.

Jag känner igen mig i recensionen och ser inget fel i den.

Tråkigt för dig att du inte gör det

Tjejerna tänder ju olika mkt på olika män, det är ju helt naturligt

Du kan ju inte utgå från att andra får samma behandling som du!

Som någon skrev innan, du kanske är för ful och har taskig attityd?
Citera
2013-04-21, 14:44
  #11
Avstängd
Multikulti2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohansson031
Första gången var det katastrof, mycket riktigt. Men jag har glidit in på dessa stället i 15 års tid snart och det är samma dynga hela tiden. Det ska blåsas, det ska sugas kuk medan man ligger på rygg o inte får röra sig, du får se nacken på henne och ryggen när hon ligger i kors över ditt bröst och låtsas suga. Under tiden arbetar hon med handen och är duktig på det.

Visst får man knulla i olika positioner. Efter att du kastat femtieurosedlar fyra ggr på henne. Glöm analslicket, kyssarna eller tunga i röven det finns inte på kartan. haha.
Du snackar om Laufhaus ala Herberstrasse style i Hamburg. Där luras du ofta det är sant. Pa FKK i Frankfurt sa finns det inte pa världskartan att detta händer i sa fall skall du vara direkt otrevlig mot tjejen. Cebit är det ngt som är Abzocke i tyskland sa e de de stora mässorna. E du sexköpare sa skall du undvika att besöka fnask under dessa hemska veckor. Du har tydligen inte lärt dig det efter 15 ar.
Citera
2013-04-21, 17:20
  #12
Medlem
Kebabsugers avatar
glömde tacka bosste för review'n

wien också något jag tittat på, men när man har varit på andra fkk så blir det enkelt att köra samma igen eftersom det känns tryggt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback