Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-12-26, 16:19
  #25
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är även min erfarenhet av Seduction girls att fotona är på andra, och att de alltså inte är så snygga i verkligheten. Annars bra ställe.
Har du träffat Sianna?
Citera
2022-12-27, 10:54
  #26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Har du träffat Sianna?

Nej.
Citera
2023-01-06, 03:24
  #27
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Rekommenderar absolut Sianna! Hon är lite kortare än jag trodde, och inte direkt mullig, bara inte smal. Men framför allt tungkysser hon som en tokig, om man går igång på det. Det jag letar efter nu är någon på klinikerna som erbjuder rimming/sorte kys, verkar vara svårt att hitta eller nån som vet? Den enda som gjort detta, och helt fantastiskt bra, är GP'en Angelica som tyvärr inte varit i CPH på länge nu. Hon brukade tidigare hålla till på olika ställen på Amager, och erbjöd den bästa GFE jag nånsin fått, i kombination med ett rimjobb som inte är av denna världen! Totalt underbar tjej som jag verkligen saknar.
Citera
2023-01-06, 08:43
  #28
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har jag träffat Daisy Delicious på SG, och hon ser bra ut även i verkligheten, enligt min mening. Fotona verkar vara äkta. Väldigt söt och liderlig är hon också. Det tog ett bra tag innan kådisen kom på, eftersom hon (precis som jag) tydligen gillar "erotiska lekar" utan kådis, men missförstå mig inte nu, både avsugning och penetrering är med kådis, och Seduction girls är tydliga med att detta inte är förhandlingsbart.
Citera
2023-04-16, 10:46
  #29
Medlem
Kurt1s avatar
Efter många år med mängder av utländska sexarbetare från alla möjliga länder, så fick jag äntligen möjlighet att få göra det med en svenska. På bordell i Danmark. Förutom sex, så gillar jag att prata mycket med dom, så det är ju kanon att få göra det med någon som har samma modersmål. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kylie/
Citera
2023-04-16, 15:24
  #30
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Efter många år med mängder av utländska sexarbetare från alla möjliga länder, så fick jag äntligen möjlighet att få göra det med en svenska. På bordell i Danmark. Förutom sex, så gillar jag att prata mycket med dom, så det är ju kanon att få göra det med någon som har samma modersmål. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kylie/

Vad kul! Jag håller med, fick i höstas tillfälle att träffa Mandy på SG (nu dock inte längre där). Det var kul att eftersnacka lite och prata med någon som man har fler referensramar gemensamt med.
Vi får ta god hand om de få svenskor som jobbar över sundet, så kanske de lockar med sig fler väninnor
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback