Vinnaren i pepparkakshustävlingen!

Anonymous attackerade NAMBLA på pedofilernas dag

flashback.se

Den amerikanska pedofilorganisationen NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) blev utsatta för en ddos-attack på Alice Day den 25 april.

Läs hela artikeln
  • 1
  • 2
2013-04-29, 14:35
  #1
Medlem
Anonymous verkar ha glömt sina rötter.
Citera
2013-04-29, 14:39
  #2
Medlem
Brb-Toas avatar
Det här är ju bara förjävligt! Småbarn som leker coola på internet.
Citera
2013-04-29, 15:06
  #3
Medlem
Forumistens avatar
Sitter ni och försvarar pedofilism?
Citera
2013-04-29, 15:22
  #4
Medlem
Kycklingsoffas avatar
Vad i helvete? Pedofilernas dag?! Allvarligt, visste inte det fanns.
Fan vad sjukt, vad kommer sen, Våldtäktsmännens dag?
Citera
2013-04-29, 15:24
  #5
Medlem
zala's avatar
Det verkar som att varje gang jag laser nagot nytt om Anon, destu mer ogillar jag dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Fan vad sjukt, vad kommer sen, Våldtäktsmännens dag?
Det ar inte en laggning.
Citera
2013-04-29, 16:25
  #6
Medlem
ORUNITIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Vad i helvete? Pedofilernas dag?! Allvarligt, visste inte det fanns.
Fan vad sjukt, vad kommer sen, Våldtäktsmännens dag?
Så vitt jag vet så behöver man inte våldta barn för att vara en Pedofil, det är ungefär som att vara bög eller lesbisk, man väljer inte att vara Pedofil - så vitt jag vet.

Alltså är Våldtäktsmännens dag lite att ta i, även då Pedofili är väldigt fel, så betyder inte att alla pedofiler utnyttjar barn.
Citera
2013-04-29, 16:48
  #7
Medlem
HardCrimes avatar
Som alltid så ligger imgsrc.ru och motherless.com högst upp på deras list. Resten är jailbait eller NN.
Som vanligt som gillar Anonymous får uppmärksamhet.

Postade inte Anonymous barnporr när de gjorde raid emot sidor under 2006-2007?
Citera
2013-04-29, 16:54
  #8
Medlem
Dezhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Det ar inte en laggning.
nej precis... det kanske är en fetisch. är inte en fetisch lika omöjlig att bli av med som sexuell läggning?
Citat:
Ursprungligen postat av ORUNITIA
Alltså är Våldtäktsmännens dag lite att ta i, även då Pedofili är väldigt fel, så betyder inte att alla pedofiler utnyttjar barn.
menar du på att pedofiler som inte rör barn är emot att andra pedofiler gör det? om ja, så får de inget fripass för det. om nej, så gäller samma sak.
Citera
2013-04-29, 17:08
  #9
Medlem
zala's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezh
nej precis... det kanske är en fetisch. är inte en fetisch lika omöjlig att bli av med som sexuell läggning?

menar du på att pedofiler som inte rör barn är emot att andra pedofiler gör det? om ja, så får de inget fripass för det. om nej, så gäller samma sak.
Vad skulle i sadana fall skillnaden vara mellan en fetisch och sexuell laggning? Jag tror inte att fetischer ar lika djupt rotade som en laggning, men det har jag saklart ingen vetenskaplig bas for.

Jag forstar inte riktigt ditt andra stycke; menar du att du ar for att straffa pedofiler oavsett om de inte utnyttjar barn?
Citera
2013-04-29, 17:25
  #10
Medlem
Weaboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCrime
Som alltid så ligger imgsrc.ru och motherless.com högst upp på deras list. Resten är jailbait eller NN.
Som vanligt som gillar Anonymous får uppmärksamhet.

Postade inte Anonymous barnporr när de gjorde raid emot sidor under 2006-2007?

Jag har ingen koll på det, men det är möjligt. Men tänk på att Anonymous är en grupp av individer som har olika åsikter och läggningar. Det vill säga att de har säkert lika många pedofiler i sin grupp som personer som hatar dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Dezh
nej precis... det kanske är en fetisch. är inte en fetisch lika omöjlig att bli av med som sexuell läggning?

menar du på att pedofiler som inte rör barn är emot att andra pedofiler gör det? om ja, så får de inget fripass för det. om nej, så gäller samma sak.

Pedofiler som väljer att inte utnyttja barn är hjältar som inte hedras. Så ser jag det på det i alla fall.
Citera
2013-04-29, 17:49
  #11
Medlem
Annonymous är bara ett gäng töntar som tror att dom gör något bra Dom kommer aldrig att kunna stoppa oss!Titta bara på när dom höll på och jävlades med Lolitacity för något/Några år sedan.Sidan funkar än.Nej gå på storskurkarna istället som det korruppta eu eller liknande gangstrar.
Citera
2013-04-29, 17:57
  #12
Medlem
Är inte Alice Day bara för heterosexuella pedofiler? Det finns nog en annan dag för homosexuella pedofiler så dom har nog valt fel dag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback