Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-02, 22:02
Medlem
Seriousvampires avatar
Introduktion
Hej vill skriva en upplevelse som hände för ungefär ett år sedan.
Som rubriken lyder så handlar det om lsd. Jag vill också i denna tripprapport berätta att om man har intresse för psykedeliska substanser så måste man tänka efter 2 gånger före för när det gäller psykdeler finns det ingen garanti på vad som kommer att hända, hur starka kännslor som kan komma exakt hur det psykiska kan förändras och att det alltid finns en risk att bli permanent förändrad. Vill också just berätta om psykedeler för det är en är svårare en röd bil att prata om eftersom det är känslor tankar sinnen det handlar om.

Tidigare erfarenheter:
svampar 20+ gånger
cannabis röka på 2 år
amfetamin 2 gånger (skit)
salvia divinorum 5 gånger
lsa 4 gånger
lsd nu 3 gånger,då 0
Dmt 1 gång
Flugsvamp 1 gång
Även kombinationer

Tripprapport

Det hela började igentligen med att jag hade skickat lsd förfrågningar till min vän Sonja, eftersom jag viste att hon hade kontakter som hade lsd som tidningspapper. Och jag hade även en annan när vän Clara som jag hade lovat att om jag får tag på lsd hellst lappar så skulle hon också vara intresserad.
Och en dag när jag var i internatskolan i internate bara ett par dagar efter förfrågningarna så hade den stora dagen kommit.
Och eftersom jag aldriga hade tagit lsd förrut och även inte sett lsd lappar så blev jag väldigt förvånad över hur fruktansvärt små lapparna var när hon packade upp dom från foliepappret.
Det var alice in wonderland http://cakeheadlovesevil.files.wordp...er_alice11.jpg
Så det såg lovande ut hahaaa.
Vi skulle all ta 3 lappar var. Jag minns att jag var rädd för att röra lapparna med bara handen för jag trodde att dom skulle då redan ge någon påverkan så jag flyttade med sax mina 3 i min plånbok
Nå efterskolan så började det så att säga vi var hastigt i buss på väg til Clara jag och sonja där som vi alla 3 hade trippat eftersom vi villa vara borta från allmänheten.
Och med eftertanke på att jag och Sonja hade tidigare haft svamptrippar bland med folk
som har varit mindre trevliga p.g.a trafik.
Jag hade en känsla av pirr i magen som jag alltid brukade ha före otestade preparat.
ja en aning nervös.
Vi stoppade lapparn 2 per man på tungan i bussen redan. Tyckte att det en aning smakade som om man skulle ha haft en metall bit på tungan.
När vi komm fram hade vi lapparna fortfarande på tungan. Clara hade handlat hem allt nödvändigt som skulle kunna behövas under trippen. Växte även cannabis hemma hos Clara
Så vi började med att sitta och lyssna på musik, psytrance och rökte ett par gram från en bong för att lugna ner det nervösa vi hade att vänta oss.
jag kände mig så som man brukar när man hade rökt på lugn progressiv avslappnad tankegång stenad. men efter en stund så kanske en halv timme efter intaget så började jag märka hur det var någonting främmande i sinnena och känslorna som smög sig på någonting som fick mig att känna oro och en anning en känsla av att jag inte längre var den person som jag tidigare hade varit någonting främmande mellan Clara sonja och mig som. så jag lugnade ner mig lite med att dricka cocacola hade också fått en känsla av att jag hade ett extra tryck över hela bröstet jag.
Jag kände mig en aning ordentligt borta från all hjälp. Jag for tillbaka till sofforna där vi satt och lade ner mig bredvid sonja och höll i hennes hand försökte känna mig tryggare och hont tittade med förstående på mig och log sedan började jag känna mig som om jag skulle ha varit i en annan människas kropp nu började jag känna av den så kallade syran. tyckte att allt hade på någo vis förändrats fast ingenting konkret hade en känsla av kärlek och grym guda eufori började smyga sig på.
Nu låg vi alla 3 på golvet. sedan for vi ut på balkongen jag var livrädda att jag skulle hoppa ner från den som jag hade hört tidigare lsd skräckhistorier om så jag höll en handen stadigt fast i dörren.
Jag märkte att min kropp kändes annorlunda jag kände mig som om jag inte vägde någonting alls.
sedan beslöt vi oss att gå ut på skogs promenad och klättra upp för ett berg. Nu kan man säga att trippen hade kommit igång på alvar jag visste plötsligt inte en s hur man går på över en skyddsväg var livrädda att alla bilar skul köra över mig land skapet hade blivit mera vackert. och allt mera roddigt ihopt blandat.Hade hursomhelst ingen uppfattning om tiden när jag gick över vägen till skogen kände jag mig som en blanding mellan en hare och robot som har hamnat på en ny planet och försöker gå över en väg för första gången klättrade upp för berget och min hjärna fasstnade i varenda bit på marken som jag tittade på allt verkade vara oerhört intressant så jag började gapskratta åt hur sjukt ochvackert och allting igentligen är.
Sedan for vi tillbaka hem till Clara där vi alla blev på golvet och jag minns att vi smekte varandra överallt och älskade att hålla varandra i händerna. En nykter människa skulle ha tolkat den bilden som en grupp mentalsjuka dårar som är i någonslags form av gruppsextrance det var då allting började smälta samman alla tankar och sinnen hade smultit samman vi blev en gemensamma varelse. Vi behövde inte tala med varandra vi var ett och en vacker varelse som hade alla portar i hjärnan och sinnen öppna. Hela rummet hade smultit ihop till ett det fanns ingenting som heter avstånd längre
Det som hände sedan känslomässigt kan jag omöjligt beskriva med ord eftersom det inte igentligen existerar en känsla av Sex, kärlek som ett litet barn öppnar ögonen första gången kännslan att var någonting vackert som öppnar sig och smälter ihop med världen och alla dess atomer efter de har jag minne s förluster på vad som igentligen hände eller om det alls hände någonting förklarbart. Men dagen efter vaknade jag upp med Sonja och vi kände oss båda i välbehagliga och lyckliga.
Ett antal gånger efter det trippade jag hårt igen men fick senare en aning om att trippen inte tar slut efter "trippen" började känna mig förstörd förändrad galen så jag slutade med hallucinogener. Har hafte en obehaglig kännsla att jag inte alls trivs i min kropp jag borde ta mig ut från den eller återställa mig till någonting trivsamt . Känslan om att jag inte längre vet vad jag är eller har ingen uppfattning om världen längre.
Nuförtiden mår jag bättre är relativt klar i huvudet. Men fick betala mitt pris på missbruk av hallucinogener och psykoaktiva sunstanser. Clara och Sonja mår också bra idag men dom hade också haft sina svåra psykiska tider och behövt tid att läka hjärnan och sammla sig samman igen. Som slutord så kan jag säga att ni som tänker trippa Terence mc kenna stor doser så ta det försiktigt och försök ta det försiktig. Psykedeler och är trotts allt en helt individuell sak om vad och hur en tripp kan bli.
Senast redigerad av Seriousvampire 2013-05-02 kl. 22:42.
Citera
2013-05-02, 22:39
Medlem
Seriousvampires avatar
Kan också berätta att dagen efter, afterglowen fick jag en inbillning att alla som kände mig och såg mig visste och kunde se att jag hade trippat på lsd dagen före
Citera
2013-05-03, 00:20
Medlem
Kickexs avatar
Skön tripp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in