Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-04, 08:24
Medlem
Livetowins avatar
Hej Kära drogliberaler, samt hej till er som inte är det!

Jag är mycket medveten att här ska man dela med sig om en avslutad rapport och det
brukar jag göra, men nu sitter jag här i skrivandet stund och upplever sån sjuk eufori att
jag bara vill prata. Det är ingen vaken så jag sätter mig och skriver, jag hoppas ni mod inte har något i mot det

Kön: Man
Ålder: 23
Fysik: 78kg Atletisk
Susbstan: Amfetamin sulfran cr 97% 2x Stesolid Rektalprefill
Drogeferanhet: Samtliga Oralt och rektalt, IV Smack,Oxy,Amfetamin,Stesolid
Medicinering: Voxra, Sobril Seraquel
Status: Vanlig heltidsarbetare

Vaknade för en timme sen med rätt mycket ångest för jag har kört hårt på Mdma och kola sen onsdags ( vi firade en kompis som ska iväg och resa ett år ). I min lilla låda hemma gömt från min älskade
sambo som inte är så glad i subtanser men röker kanske en holk då och då.

Jag som person är mest glad i opiater i alla former men idag ville jag köra något jag inte tagit på länge.
Förra veckan beställde jag 97% Amfetamin Sulfrat från hemsidan ni alla vet ( SR ). Produkten hade fått mycket feed back och leverantören var extremt GRÖNAD. Fick hem det dan efter då det var inom sverige det skickades..

Jag Har självallet tagit Amfetamin innan men inte riktigt varit min favorit drog då jag är bipolär så kan det snurra lite för mig på den, men efter som jag har Stesolid Rektal lösning hemma så tänkte jag varför inte.

för 25 minuter sen ( Nu ryser jag fruktansvärt i hela kroppen ) så gjorde jag som säljarn sa tog ytters lite av den starka sulfrate runt 0.80 och sen tog jag 2st stesolid och blandade allt i en äggkopp. Jag drog på vatten kokaren gjorde mig en morgon te som jag alltid gör ( vanilj och citrion mums ). Jag hälde vatten ikoppen och blandade i hop allt. Det belv klart och fint på 2 sekunder.

Tjejen sover och tänkte jag vill göra detta snabbt, och då jag med kärlek lovat min bättre hälft att inga nålar så tar jag bort nålen, lägger mig på alla fyra och slår i mig pumpen i mitt anal långt in där solen inte skiner.

Detta brukar inte va ett intagsätt som jag gillar men FY FAN I HELVETE MED EN TANT PÅ RULLSKRIDSKOR. jag har ALDRIG känt så här på dessa substanser, i nuvarande skrivande stund så skakar mina fingrar och jag känner rusningar i hela huvudet, det är den generella känslan som ni vet lika mycket som jag att man får av Amfetamin men detta är utan tvekan det starkaste och renaste ruset jag har får av det.

Jag kommer ALDRIG i mitt liv vända mig till mina gamla kranar längre, på SR ( sidan ) och jag rekommendera er ALLA som gillar att fly iväg ibland att handla här.

Och innan jag får några smånegativa kommentar så vet jag att detta är en vanlig blanding och ja det är bättre IV, men det finns en anledning att jag delar med mig här ju nu när jag bara skakar av eufori och det är för att jag vill dela med mig att Amfetamin sulfratet från Spanien hittar ni nog inte här så länge ni inte här Kemister.

Tack för att ni orkade läsa jag känner mig ensam här på morgonen och Flashback är min ventelationsplats då jag lever hederligt bland folk som inte gillar substanser.

Ps, Jag vet inte om det är min Bipolära eller ADHD dragning som påväkar detta jag är ingen doktor
men detta slog mig av stolen, jag brukar alltid se ner på just centralstimulant är mer för som sagt innan i denna text Opiater i kombo av valium.

På lördag nästa vecka kommer min nästa RIKTIGA tidsrapport på substans ( 25i,Ketamin) tills dess
så önskar livetowin er bara massa kärlek

Mvh R
Citera
2013-05-04, 08:40
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Shitpomfritt.
Jag läste igenom hela och det var rörigt Kul att du verkar må bra.
Citera
2013-05-04, 08:45
Medlem
Livetowins avatar
Det är mycket rörigt, jag är annars noggrann med min grammatik , men kan inte nu.

Uppdatering : Mår som en jävla kunde detta är helt sjukt, funderar på att dra i mig LITE mdma se
vad som händer=)
Citera
2013-05-04, 08:50
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetowin
Det är mycket rörigt, jag är annars noggrann med min grammatik , men kan inte nu.

Uppdatering : Mår som en jävla kunde detta är helt sjukt, funderar på att dra i mig LITE mdma se
vad som händer=)
Nej, gör inte det. Ta lite mer tjack isf och spara MDMAt till andra lämpligare stunder.
(mår som en jävla kunde )
Citera
2013-05-04, 09:00
Medlem
Livetowins avatar
Roligt att du sa det, ångrade mig med mdmat, betar så mö för det så sparar det till Roskilde. Jag har laddat en till likadan pump men behöver verkligen inte den nu. Nu ska jag i väg till EM möbler och hämta min nya säng, hoppas det går bra haha
Citera
2013-05-04, 11:14
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Citat:
Roligt att du sa det, ångrade mig med mdmat, betar så mö för det så sparar det till Roskilde. Jag har laddat en till likadan pump men behöver verkligen inte den nu. Nu ska jag i väg till EM möbler och hämta min nya säng, hoppas det går bra haha

Hahaha! Fyfan, vad skön du är! Hepp hepp, morgontjacket fixat, nu ska jag iväg och köpa säng!
Citera
2013-05-04, 11:39
Medlem
Livetowins avatar
Uppdatering, känner fortfarande sjukt stimulerad. Jag är löjligt förvånad av hur rent detta är, jag har nu fixat släpt hämtat min säng, fumlat med 6995 SEK i sedlar över disken dränkt av tjacksvett haha. Kört hem och monterat! här är bild på den vilket inte är relevant men endå! Ursäkta röran xD. Jag har en pump redo sen tidigt men fan behöver nog inte fylla på länge, den rektala lösningen av stesolid jag fått av läkarn ta bort ALLA bieffekter jag tidigare har fått av just stimulanta. KÄÄÄÄRLEK

http://tinypic.com/view.php?pic=2je8bq1&s=5
Citera
2013-05-04, 12:11
Medlem
Livetowins avatar
Nu gittar jag ner till förrådet och städar där , passa på medans man är ledig. Körde precis i mig en i E4 nu sa att jag inte skulle , men fixade nya verktyg och alkoholplåster från nätet så blev inget märke men blev fast på toan i en kvart. Jag tror aldrig mina ögonfransar har "flaxat" så mycket. Silkroad <3
Citera
2013-05-04, 14:40
Medlem
maslowauroras avatar
Vilka doser kör du rektalt och vilka IV? Ögonmåttar eller?
Citera
2013-05-05, 07:58
Medlem
Livetowins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maslowaurora
Vilka doser kör du rektalt och vilka IV? Ögonmåttar eller?

Nej blev inga ögonmått här inte, för potent. Jag körde 0.80 första fixen rektalt, sen körde jag samma IV och det räckte gott och väl har aldrig känns så här på amfetamin. Då jag nu har sovit 7 timmar
( Genon att ta 3 Stilnoct 10mg 2 Iktrovil 1 Stesolid ) Så vaknade jag som en kung och har nu suttit sen klockan 6 och bankat ut mitt tjack för det är så potent att vågen krånglar till det.

Använder mig av kreatin för att banka ut och tillsätter ungefär 30% av det för att göra det lättare att dosera på min skitvåg. Slog i mig 0.15 iv nu och kändes som att jag försökte kyssa ett tåg . Sitter här i skrivandes stund och bara njuter av alla stickningar i ryggen och på huvudet. Så nu blir det väl i väg och fixa en dunder frulle , köa utanför ica med alla pensionärer

Fred!
Citera
2013-05-05, 12:49
Medlem
Du är ju sjuk i huvudet . mysig .. Inga nålar sa du ju!
Citera
2013-05-08, 16:14
Medlem
Nikkodemus91s avatar
Citat:
Uppdatering, känner fortfarande sjukt stimulerad. Jag är löjligt förvånad av hur rent detta är, jag har nu fixat släpt hämtat min säng, fumlat med 6995 SEK i sedlar över disken dränkt av tjacksvett haha. Kört hem och monterat! här är bild på den vilket inte är relevant men endå! Ursäkta röran xD. Jag har en pump redo sen tidigt men fan behöver nog inte fylla på länge, den rektala lösningen av stesolid jag fått av läkarn ta bort ALLA bieffekter jag tidigare har fått av just stimulanta. KÄÄÄÄRLEK

http://tinypic.com/view.php?pic=2je8bq1&s=5

fräsig säng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in