• 1
  • 2
2013-05-07, 18:53
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Hall!

Legat on i ca 4 mnader och planerar att vara on 6 mnader totalt fr att sedan vila fram till januari och kicka igng igen. Jag ligger fr nrvarande p 875mg testo EW, har funderingar p att slnga in Tren A dom 2 sista mnaderna i kuren och jag r drfr lite nyfiken p vilken dos ni rekommenderar? Som topic lyder har jag aldrig prvat tren tidigare.

Vad jag lst mig till p b.la. steroid.com s verkar 50-75mg eod anses som en nybrjardos medans 100mg eod anses mer PRO.
Citera
2013-05-07, 18:59
Medlem
tren ed fresprkar jag..minskar biverkningar vsentligt fr mig. 50ed gr fint.
Citera
2013-05-07, 19:02
Medlem
Brja lgt, och hj vartefter. Inte direkt s att dosen du initialt vljer r skrivet i sten, och ace kommer igng snabbt.
Citera
2013-05-07, 19:06
Medlem
nu vid en eftertanke fr du vara beredd p att lukta svett dygnet runt. tren har jag krt 1 varm period, en! sen aldrig igen,bara vra lnga vintrar. fyfan sger jag bara, inte ens 2 flktar riktat p mig nr jag sov och 2 rutor ppna under natten kunde hindra madrassen frn att behva slngas efter kuren. tur jag aldrig kte kollektivtrafik,fr de rann svett om mig bara jag gick utanfr drren
Citera
2013-05-07, 23:14
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
nu vid en eftertanke fr du vara beredd p att lukta svett dygnet runt. tren har jag krt 1 varm period, en! sen aldrig igen,bara vra lnga vintrar. fyfan sger jag bara, inte ens 2 flktar riktat p mig nr jag sov och 2 rutor ppna under natten kunde hindra madrassen frn att behva slngas efter kuren. tur jag aldrig kte kollektivtrafik,fr de rann svett om mig bara jag gick utanfr drren
Jag har precis brjat med Tren A jag med, kr 100mg EOD och nu 2,5 veckor in i kuren s har svettningar brjat komma... Det var 25 grader varmt idag dr jag bor + tren A => fucked up.
Citera
2013-05-07, 23:26
Medlem
sedans avatar
Citat:
En AC r vrd varenda krona! Nstan s att man fr rkna in det i preppkostnaden p sommaren
Citera
2013-05-08, 17:56
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Tackar fr svaren! Dom dr svettningarna oroar mig lite, mitt jobb r inte s passande fr att svettas som en gris om jag sger s..

Jag r dock inte speciellt knslig fr att svettas men Tren r som sagt helt frmmande s det kan jag inte yttra mig om! 500mg testo och 120mcg clen orsakar inge svettningar iaf.

r ju ute efter ett prepp som ger mig bra gains p en lean bulk som kickar snabbt d jag ska k det dom 2 sista mnaderna p kuren. S tren knns ju som det sjlvklara valet, jag ter 60mg roa dagligen s n orala r jag inte s pepp p.
Citera
2013-05-09, 11:21
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Tycker ni jag br kra adex till kuren? Inte haft n knningar under denna kuren iaf, s jag tror inte att jag r spec knslig. Letro har jag alltid till hands!
Citera
2013-05-09, 12:17
Medlem
kr inget adex. sj svettas jag aldrig p roids heller,frutom tren...en klass i sig sjlv
jag hade inte krt tren samtidigt som roa, tren tr p levern om inte annat s har du ju problem med akne du borde komma till fund med frst,tren kan sp p rejlt p den fronten
Citera
2013-05-09, 12:19
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Tycker ni jag br kra adex till kuren? Inte haft n knningar under denna kuren iaf, s jag tror inte att jag r spec knslig. Letro har jag alltid till hands!
Sjlv r jag gynoknslig p vanlig Testo P och kr Adex under hela kuren men tren aromatiserar inte s risken fr gyno r lg men brjar du knna ngot s har du ju alltid letrot hemma. Glm ej B6 under hela kuren mot prolaktin
Citera
2013-05-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grymgrossisten
Sjlv r jag gynoknslig p vanlig Testo P och kr Adex under hela kuren men tren aromatiserar inte s risken fr gyno r lg men brjar du knna ngot s har du ju alltid letrot hemma. Glm ej B6 under hela kuren mot prolaktin

risken fr gyno r inte spec lgre bara fr de ej aromatiserar till strogen. tren kan orsaka progesteron gyno.
Citera
2013-05-09, 14:39
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
kr inget adex. sj svettas jag aldrig p roids heller,frutom tren...en klass i sig sjlv
jag hade inte krt tren samtidigt som roa, tren tr p levern om inte annat s har du ju problem med akne du borde komma till fund med frst,tren kan sp p rejlt p den fronten

Acnen r inget problem lngre, roan slog ut den fint! Men vore ju trkigt om trenet kickade igng den igen(tycker ju dock att roan borde kontra det fint) att tren trde p levern visste jag faktikst inte. Trodde injects i sig var mycket trevligare mot organen n orala.

Kanske borde blicka mot att k en tren kur till min nsta kur som blir ibrjan p nsta r d, d r jag ven frdig med min roaccutan kur. Det finns inget annat prepp du kan rekommendera till en lean bulk? Som hinner gra lite under p 8v.

Citat:
Ursprungligen postat av Grymgrossisten

Ah okej, vad jag lst s kan tren ge riktigt stygg gyno ven fast den inte aromatiserar.
Senast redigerad av TheBlackPanther 2013-05-09 kl. 14:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in