Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
kr inget adex. sj svettas jag aldrig p roids heller,frutom tren...en klass i sig sjlv
jag hade inte krt tren samtidigt som roa, tren tr p levern om inte annat s har du ju problem med akne du borde komma till fund med frst,tren kan sp p rejlt p den fronten
Acnen r inget problem lngre, roan slog ut den fint! Men vore ju trkigt om trenet kickade igng den igen(tycker ju dock att roan borde kontra det fint) att tren trde p levern visste jag faktikst inte. Trodde injects i sig var mycket trevligare mot organen n orala.
Kanske borde blicka mot att k en tren kur till min nsta kur som blir ibrjan p nsta r d, d r jag ven frdig med min roaccutan kur. Det finns inget annat prepp du kan rekommendera till en lean bulk? Som hinner gra lite under p 8v.
Citat:
Ursprungligen postat av Grymgrossisten
Sjlv r jag gynoknslig p vanlig Testo P och kr Adex under hela kuren men tren aromatiserar inte s risken fr gyno r lg men brjar du knna ngot s har du ju alltid letrot hemma. Glm ej B6 under hela kuren mot prolaktin
Ah okej, vad jag lst s kan tren ge riktigt stygg gyno ven fast den inte aromatiserar.