• 1
  • 2
2013-05-09, 15:19
Medlem
schmengeles avatar
50mg ed r vl lagom som ngon annan skrev eller s kr du 100mg eod.

Fast ska du g av, d hade jag inte krt tren om du inte terhmtar dig snabbt/bra.
Citera
2013-05-09, 15:37
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
50mg ed r vl lagom som ngon annan skrev eller s kr du 100mg eod.

Fast ska du g av, d hade jag inte krt tren om du inte terhmtar dig snabbt/bra.

Jag har bara klivit av en gng och det var efter min frsta 250mg testo kur p 14v, vlmendet och motivationen var inge vidare..
Citera
2013-05-09, 17:52
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Jag har bara klivit av en gng och det var efter min frsta 250mg testo kur p 14v, vlmendet och motivationen var inge vidare..

Tror tren r lite vrre, s lgg upp en bra pct, eller skippa tren om du ska hoppa av.
Citera
2013-05-10, 20:05
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Tror tren r lite vrre, s lgg upp en bra pct, eller skippa tren om du ska hoppa av.

Haha det tror jag med.
Jag tror jag lgger tren-tankarna p hyllan tills januari-kuren, hoppar nog p mast ver sommaren.

Men tack fr alla svar!
Citera
2013-05-10, 20:07
Medlem
IceDogs avatar
trodde du hngt hr s pass lnge s att du inte behvde starta en ny trd fr denna frga

mvh
Citera
2013-05-10, 20:22
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
trodde du hngt hr s pass lnge s att du inte behvde starta en ny trd fr denna frga

mvh

Haha m s vara, men alltid trevligt att hra lite sikter.
Citera
2013-10-21, 09:36
Medlem
Kr tren a just nu frn hulklab.
ligger p 200 test P, 150 mast P och 100 tren A eod.
Har legat p i 6v kr diet med mycket cardio och kcal underskott.. sen jag la in tren A har jag gtt upp 1.5 kg och minskat i fett d jag gjort kaliber mtningar varje veck, och kat i styrka rena guldet. Har inte mrkt ngra av dom knda biverkningar frutom att jag blivit mer aggressiv samt att all mat jag ter "brinner " upp i kroppen konstant hungrig. Min hy har blivit vsentligt bttre p tren n vad den var d jag krde EQ. och ven svettningarna var vrre p eq, knns som att alla hypar upp sides en p tren kosten spelat stor roll. Jag mrker som dagarna jag ter mer carbs d stiger kropps tempen.
Citera
2013-10-21, 10:55
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebear87
Har legat p i 6v kr diet med mycket cardio och kcal underskott.. sen jag la in tren A har jag gtt upp 1.5 kg och minskat i fett d jag gjort kaliber mtningar varje veck, och kat i styrka rena guldet. Har inte mrkt ngra av dom knda biverkningar frutom att jag blivit mer aggressiv samt att all mat jag ter "brinner " upp i kroppen konstant hungrig. Min hy har blivit vsentligt bttre p tren n vad den var d jag krde EQ. och ven svettningarna var vrre p eq, knns som att alla hypar upp sides en p tren kosten spelat stor roll. Jag mrker som dagarna jag ter mer carbs d stiger kropps tempen.

Kul att det funkar bra! Blev inge tren fr mig frra vndan, men satsar p samma stack som dig till rsskiftet.
Citera
2013-10-21, 11:10
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebear87
Nej. Hur kan du ligga p underskott och nd g upp i vikt? Det r inte fysiologiskt mjligt.
Citera
2013-10-21, 23:41
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicH2O
Nej. Hur kan du ligga p underskott och nd g upp i vikt? Det r inte fysiologiskt mjligt.

Tren gr under.
Citera
2013-10-22, 00:44
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Tren gr under.

+1

Har legat drygt 2v p tren e och mrker redan av drmmarna (att de r vldigt tydliga och att jag minns dem nr jag vaknat) och svettningarna. Sitter hemma och drar en runk, nr jag r frdig sitter den vta trjan fast p mig, fr inte av den.
Senast redigerad av ojtbs 2013-10-22 kl. 00:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in