2013-05-13, 00:37
Tripprapport
Hade huset sjlv under helgen och drog drfr ver ngra polare p torsdagskvllen fr att dricka och rka lite. Ungefr vad vi gr varje helg. Dagen efter vaknar alla upp och tar ett par joppar och diskuterar vilka effekter man kan f av LSD. En av kompisarna plockar d fram ett par blotters, 58 fr att vara exakt om det nu spelar ngon roll, och frgar om vi vill testa. Vi kommer verens om att vi ska ta dem lite senare, runt 10 p kvllen. Vid den tidpunkten r vi fem i huset och alla ska ta blotters men vi knner att det skulle vara bra med en nykter person som kunde hlla koll p oss under sjlva trippen. Drfr ringer vi dit en tjejkompis.
Klockan nrmar sig 10 s vi tar lapparna samtidigt alla 5.
Drog: LSD (blotters)
Dos: En lapp
Satte mig tillbaka i i ftljen och frskte lgga lappen p ett bra stlle. Blev till slut under verlppen, precis som en snus .
10.30: Alla gr runt i huset och pratar lite, tror nog alla blev mer sociala och piggare, iaf vad jag knde mig i brjan
10.45: Nu slr sjlva "trippen" in. Knner att skuggor och ljud blir starkare och att liksom "flyter".
11.30: Nu brjar flummet, jag, en kompis, och tjejen som var nykter gr upp p vervningen fr att kolla vart en av oss har tagit vgen. Vi finner han liggande i en sng i ett nstintill kolsvart rum. Alla ligger och kollar p varandra och efter ett tag kommer skrattet. Aldrig i mitt liv har jag skrattat s mycket under ett rus. Det var inget fnitter som man fr av CB utan skrattet kom fr att ingen av oss hade ngon aning om vad som fan hnde.
12.30: Vi gr ner till vardagsrummet och stter oss. Jag sitter i ett av hrnet medans en av kompisarna sitter i det andra. Jag brjar glo p bordet som str i mitten, jag har haft bordet i 4-5 r men fick nd fr mig att det inte var mitt bord. Trodde inte ens att jag var i mitt eget hus. Kollar snabbt ver till andra sidan dr en annan kompis sitter och glor p mig, vi brjar skratta lite och drefter kollar jag till hger om mig igen dr han ocks sitter och d garvar. Jag sger hela tiden att jag skiftar mellan vrldar, eftersom att det var precis s det kndes och tjejkompisen bara sitter och garvar.
Detta fortstter ett tag med rrande tavlor, mycket spring upp och ner fr trappen och skratt.
00.45: Sitter i soffan p samma plats som frut och det r d toppen kommer. Allt svajar och jag kan inte stnga min gon, sitter och glor frst till hger sen genast rakt fram och sen till tjejkompisen fr att sedan gra om det i ungefr 2-3min.
01.00 Helt pltsligt reser sig en av kompisarna upp och brjar skrika "Hjlp! Hjlp" och brjar sl i marken, alla blir helt tysta och sitter bara och glor. Han blir helt in i sin egen vrld och sger att vi ska slppa hans armar. Vi sger att han bara trippar och han kollar snabbt p oss och sger: "Ajuste!".
02.00: Trippar fortfarande jtte mycket och har en av de sknaste knslan i min kropp. (Inte ens i nrheten av MDMA men ni fattar). Vi gr runt och ler och skrattar t varandra men helt pltsligt frsvinner allt. Verkligen allt frsvann helt pltsligt s jag kollar p de andra och dem har slutat trippa de med. Alla gr och lgger sig och p morgonen drar alla hem.
Om ni undrar vad de andra tv gjorde s vet jag inte, ena var kompisen som gav oss blotters, och den andra r hans brud. S dem hade vl kul p deras stt
Alla tidpunkter r godtyckliga s jag vet inte exakt hur lnge trippen varade men skulle chansa p runt 3 timmar!
Skulle ge denna tripp 4/5 d jag grna hade knt mig mer som p MDMA. Men fyfan vad kul det var.