Citat:
Ursprungligen postat av Amas
Tjena alla erfarna.
Jag är 17 år, 180cm 67kg och tränar 4 ggr i veckan.
Jag har läst realativt mycket på era forum.
Och jag undrar även om jag får "svullna röda kinder" om jag pepprar en thai kur, och i sånnafall hur länge sitter de kvar?
Jag tänkte börja med Thaifemmor men jag har dock inget "nolvadex".
Samt att bli steril det vägrar jag helt och hållet.
Så jag frågar er nu om ni hade "pepprat" om ni var i min sits? Liksom visst jag vill gå upp ett par 3-10 kg.
edit: Sorry min stavning har dyslexi. Och även seriösa svar uppskattas!
Tack på förhand
preppen gör bara att du stannar i växten och kommer få konstigheter i kroppen om du mixtrar med hormonbalansen i din ålder
gör såhär, dra till ica och köp massor med gröt, salta pinnar etc. Du ska äta 500 gram kolhydrater om dagen, 200 gram protein (eller mer om du vill gå upp mer i muskelmassa) sen ska du lära dej träna. Följ max-ot till exempel
det första året när man börjar träna (du har en fördel för att du redan är spinkig) så är det inte ovanligt att man lägger på sej 10 kilo muskelmassa även om man inte kan träna perfekt. Men det avtar senare, det andra året kanske du bara lägger på hälften av första etc etc, det är när man slutar gå upp i muskelmassa naturligt som man måste börja ta livsfarliga steroider för att växa. Gör som jag sa, börja äta 500 gram kolhydrater om dagen (mycket kolhydrater innan och efter träning) mycket protein, ät MYCKET på morgonen. Gröt, keso kött etc så ska du se hur du kommer växa som ogräs till nästa sommar! du blir vad du äter, inte hur mycket du låter dina pungkulor krympa.
lycka till, och lek inte med preparat om du inte vill ha tuttar... du kan få gyno även av nolvadex! (det är en östrogen också, kolla upp det om du inte tror mej)
glöm ej, 500gram kolhydrater och 200 gram och högre protein om dagen och lär dej träna ordentligt! lyft seriösta vikter och du är biffigare än alla du känner (för de vet bara hur man tar steroider och inte hur man äter)