2005-06-02, 19:00
Medlem
Hej,

Undrar om ngon sttt p Trenobol frn N2. Jag antar att detta r prohormoner av ngot slag. En polare till mig har provat med bra resultat. Skulle ocks vilja prova detta som ett alternativ till AAS. ter endast Clenisar idag...

Enligt den personen som fixade det s skall detta vara vldigt snllt mot kroppen. Konveretar inte till DHT och r typ nstan endast anabolt och inte androgent.

Jag r nojig fr hravfall etc och r drfr lite tveksam till AAS. Skulle detta kunna pverka hravfall? Enligt han, och han har mycket kunskaper s skall det inte gra det.

Vad sger ni?

Pierre
Citera
2005-06-02, 21:39
Medlem
Jag tror aldrig att prohormoner kan funka speciellt bra... ja menar det r allts ngot som r lagligt och sen ska kroppen (levern) omvandla det till ngot som liknar riktiga steroider...

varfr inte kpa slutprodukten direkt?

Lste senast idag om en kille som testade nn prohormon.. inge resultat alls.

Alla dom dr prohormonerna r bst, ger dig muskler som fan, inga biverkningar... undrar varfr alla stoppar i sig riktiga steroider d nr det finns ett lagligt och snllare alternativ?!
Citera
2005-06-02, 22:14
Medlem
Alladins avatar
Inget alternativ Peckers, du kommer inte hitta ngt mirakelmedel som ger dig alla svar och uppfyller alla nskningar.
Kolla tillbaka till din trd om hravfall och vilka roidz som r snllast istllet.
Citera
2005-06-03, 01:46
Medlem
vet att effekten p aas r mycket bttre, men bieffekterna p detta prohormon r vl betydligt mindre? Alladin, tror du verkligen det kan vara farligt fr hret att kra en kort kur p detta...?

Pierre
Citera
2005-06-03, 12:22
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peckers
vet att effekten p aas r mycket bttre, men bieffekterna p detta prohormon r vl betydligt mindre? Alladin, tror du verkligen det kan vara farligt fr hret att kra en kort kur p detta...?

Pierre

r det inte det, r det skert ganska meningslst att kra det ocks.
De som funkar brukar ha bieffekter precis som aas.
Citera
2005-11-17, 20:19
Bannlyst
Jag var vldigt skeptisk till detta preparat innan men nu undrar jag om det inte fungerar. En gammal trningspolare som jag trnade med innan kr fortfarande p samma gym och vi har alltid kat ganska lika i styrka och vikt men p ca 4 mnader har han gtt upp 12 kg och och har kat grymmt mycket i styrka (som ett exempel - Bnkpress - innan en 8 p 100 nu en 8 p 135! ) osv. Han sger att han inte krt p aas och gymgaren bekrftar att han har kpt 3-4 burkar med Trenobol. Vad tror ni?
Citera
2005-11-17, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zerocool12c
Jag var vldigt skeptisk till detta preparat innan men nu undrar jag om det inte fungerar. En gammal trningspolare som jag trnade med innan kr fortfarande p samma gym och vi har alltid kat ganska lika i styrka och vikt men p ca 4 mnader har han gtt upp 12 kg och och har kat grymmt mycket i styrka (som ett exempel - Bnkpress - innan en 8 p 100 nu en 8 p 135! ) osv. Han sger att han inte krt p aas och gymgaren bekrftar att han har kpt 3-4 burkar med Trenobol. Vad tror ni?

Jag tror dom menar d-bol och tren
Inte en chans att han gtt upp 12kg p 4mnader utan AAS.. omjligt..
Citera
2005-12-07, 18:08
Bannlyst
Har sjlv provat nu och det r sjukt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här