• 1
  • 2
2013-05-25, 05:10
Medlem
Smackyheads avatar
Hur ser handeln ut i Sverige idag? r det svrt f tag i Hash, grs, etc. allt som har HTC i sig? Vilka styr handeln? Odlas det hemma? Vart r det lttast f tag i? Ltt att ka fast?
Citera
2013-05-25, 05:14
Medlem
r du en polis?
Citera
2013-05-25, 05:18
Medlem
zuppja0s avatar
Lnar lite och undrar hur vanligt det r att man bestller via postkran 10%? mer?
Samt vad kostar det egentligen? 100kr /g r detta ett pris de flesta fljer eller r det mycket varierande?
Citera
2013-05-25, 05:20
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbaklaat
r du en polis?

Varfr fr man alltid den frgan s fort man r lite nyfiken. Nej jag r inte polis. Vill chilla under helgen och r trtt p systemet. Ge mig lite info.
Citera
2013-05-25, 05:23
Medlem
Mer eller mindre som vanligt.

Frutom att mer och mer har brjat flytta till internet, p sidor som till exempel SR. Vad det gr, r att det blir svrare att krnga narkotika lokalt, eftersom dina kunder kommer brja handla p ntet. Det r ju strt, eftersom mnga behver pengarna de tjnar p att slja live, men nu istllet blir tvungen att bli utan. Handeln i framtiden tror jag kommer mer och mer hamna p internet, och till slut r det inte riktigt lnt att slja p gatan lngre, eller till stor del. Vad som i slutndan blir det som r kvar, r odling/produktion av egna droger, som sedan sljs p ntet. Eller smuggling av billigare varor frn centraleuropa, och sld till hgre pris hr hemma i Sverige.
Citera
2013-05-25, 05:28
Medlem
Smackyheads avatar
SR? Sveriges Radio? Hur skert r det genom ntet? r det inte lttare fr polis se bestllningar p det sttet?
Citera
2013-05-25, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
SR? Sveriges Radio? Hur skert r det genom ntet? r det inte lttare fr polis se bestllningar p det sttet?

menar silk road trodde de flesta p flashback fattade det redan
Citera
2013-05-25, 05:33
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbdick
menar silk road trodde de flesta p flashback fattade det redan

r inte insatt i detta. Sist var det ett tag sedan och d var det ju genom en polares polare som knde ngon. Nr det brjade komma till internethandeln s var jag inte intresserad lngre.

h, verkar vara jobbigt som fan att fixa silk road. Fr ta old fashion way.
Senast redigerad av Smackyhead 2013-05-25 kl. 05:37.
Citera
2013-05-25, 05:36
Medlem
azwethinkweizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Vill chilla under helgen och r trtt p systemet. Ge mig lite info.

Haha! Och vad har dina frgor om cannabis med dessa pstenden att gra? Du r konstig..
Citera
2013-05-25, 05:38
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Haha! Och vad har dina frgor om cannabis med dessa pstenden att gra? Du r konstig..

Ju mer info desto mindre chans att bli blst.
Citera
2013-05-25, 06:19
Medlem
Vill du ha HTC fr du nog g till nrmsta mobilaffr.. hahaha. Frlt men jag var tvungen.. Vad ska du bestlla frn ntet fr? Vilken stad bor du i?
Citera
2013-05-25, 06:29
Medlem
Smackyheads avatar
Bra att du sa det annars jag kanske hade sagt HTC och inte THC nr jag ska leka kunnig och frska dra ner priset. Ska nog inte bestlla nt frn ntet. verkar vara krngligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in