Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alarabic666
Skojar du eller ? ? ?
Det var ju just hans "spännande" livsstil som fick henne att bli intresserad från första början, eller tror du att det var blomkålsöronen som fick henne att falla?.
Eftersom han blev friad ifrån helikopterrånet så kan han ju självklart inte vara kriminell
Hon får verkligen skylla sig själv och förstår fan mig inte hur hon kan gå med på att sprida dessa skitgener vidare, som vi andra sedan ska "städa" upp efter.
Men det är ju klart: alla kvinnor är offer och förstår inte vad som händer mitt framför näsan på dem, trots detta anser de att de ska ha lika lön? ? ?

Får bara hoppas på att barnen inte vill bli som sina egna föräldrar...

Lika barn leka bäst, Smutsssssssssss

Du låter som en mes som hatar på killar som Reza för att det faktiskt finns tjejer som faller för farliga, fysiska killar, det ligger i kvinnors natur att dra sig till stora starka män, vad fan vet du vad som gjorde att hon föll för honom? Observera, jag är ingen farlig kille själv eller dömd för något märkvärdigt, men min för att citera dig "blomkålsörebakgrund" har haft stor inverkan på mitt kärleks/sexliv.
Citera
2013-08-16, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toshiro.Mifune
Han har knappast något val eftersom hovrätten är hans enda och sista chans.

Ja han har nog inget att förlora på att överklaga, han kan kanske få nån månad mindre.
Kollegan däremot överklagar nog inte, han har kommit billigt undan några gånger innan och till slut tröttnar rätterna på att ge en chans till och nitar till ordentligt, jag trodde inte de skulle få lika straff.
Men på det viset blir det en mycket kort rättegång för den tredje när han infångas, han får antagligen 18 månader han med och Audin ryker oavsett vem den står skriven på då.
Citera
2013-08-16, 18:03
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Du låter som en mes som hatar på killar som Reza för att det faktiskt finns tjejer som faller för farliga, fysiska killar, det ligger i kvinnors natur att dra sig till stora starka män, vad fan vet du vad som gjorde att hon föll för honom? Observera, jag är ingen farlig kille själv eller dömd för något märkvärdigt, men min för att citera dig "blomkålsörebakgrund" har haft stor inverkan på mitt kärleks/sexliv.

Du har alldeles rätt, jag är en mes...
Ber om ursäkt att jag förolämpade er med blomkålsöron.
Citera
2013-08-16, 20:05
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Om man som kvinna i dagens Sverige p.g.a. av sin "natur" söker sig till en kraftig, kriminell blatte snarare än en välutbildad europé med bra arbete är det för att man antingen själv är ett inavlat missfoster från Mellanöstern eller bara jävligt efter sin tid (typ 500 år vilket pekar åt Mellanöstern det med). "Smuts" sammanfattar väl det hela perfekt.

Kvinnor ska dras till den som kan förväntas försörja henne och avkomman på bästa sätt. Passar Reza bra in i den bilden tycker du?
Citera
2013-08-16, 20:14
Medlem
Pippifinas avatar
Citat:

"Stora starka män"? Han är väl max 1,80 och väger 70 kg?

Slåss kan han onekligen däremot och jag har gillat honom men att han gjort detta känns inte otippad, tyvärr. Sorgligt!
Citera
2013-08-16, 21:00
Medlem
Fantastiskt egentligen hur lite panering Reza mfl lagt ner på stöten.
Citat:
Cirka fem minuter senare gick det ut ett polislarm. I signalementet angavs
beträffande gärningsmännens bil att det var fråga om en svart Audi A6. En polispatrull bestående av Jenny Ryberg och Per Karlsson befann sig i Vaxholm när
de hörde anropet. De kände till att det fanns en person i Åkersberga som
disponerade en svart Audi A6 och de beslutade därför att kolla upp en
verkstad/garage på Sandkilsvägen i Åkersberga.
Citat:
Den
omständighet som är avgjort mest besvärande för Reza Madadi är naturligtvis att
han greps vid garaget i ganska nära anslutning till stölden och att den av honom
hyrda Ford Fiestan hade parkerats där just den aktuella natten.
http://mmanytt.se/blandat/kampsports...och-6-manader/
Gärningsmännen använde egen bil och lastade av vid eget garage. Så svårt är det väl inte att sno en bil och omlasta väskorna på en neutral plats? Sumpa en UFC-karriär för några damväskor...
Citera
2013-08-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorick
Nix, den är i beslag:https://www.flashback.org/sp44662500

Det är två olika klockor. Man pratar om en Audemars och en Rolex. Den ena hade han på sig, den andre hittade man i lägenheten.

Dessutom är det fel bil i posten du länkar till, ska vara en Audi S5. Skillnad på ca 700k beroende på utrustning.
Citera
2013-08-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage
Sumpa en UFC-karriär för några damväskor...

Kunde inte sagt det bättre själv.

Frågan är väl nu.
Vad kommer han att "jobba" med i framtiden?
När han har bränt sina bästa broar.
Citera
2013-08-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Det är två olika klockor. Man pratar om en Audemars och en Rolex. Den ena hade han på sig, den andre hittade man i lägenheten.

Dessutom är det fel bil i posten du länkar till, ska vara en Audi S5. Skillnad på ca 700k beroende på utrustning.

AMG Mercan är inte värd 699000kr.

http://www.bilpriser.se/bilvardering...n,vitbeigebrun

Den som säljer den ska vara glad om han får ut 474000kr för den.

Registreringsnummer: DRA438
RA Motor står som ägare på denna MB nu.

Senast godkända besiktning: 2013-01-29
I trafik första gången i Sverige: 2013-06-13
Har grabbarna kört runt med Grönskylt under våren eller varför var den inte påställd när han vart stoppad av polisen tidigare i år?
Senast redigerad av Azimut68 2013-08-16 kl. 21:36.
Citera
2013-08-16, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan

Jag länkade till Mercedes AMG och den hade åkt samma väg som Rolexen om den inte hade hunnit bli dellikvid till den nya Audin, alltså inte den Audi som transporterade dam och rezväskor från brottsplatsen till garaget på 12 minuter blankt.
Citera
2013-08-16, 21:36
Medlem
Överklagan till HR blir det nog, där tror jag att straffet skärps. I TR kom han lindrigt undan.
Citera
2013-08-16, 22:08
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Överklagan till HR blir det nog, där tror jag att straffet skärps. I TR kom han lindrigt undan.

Min bedömning också.

Vilken kundkrets har råd att betala 248000 0 för en väska

korrigera priset
Senast redigerad av Motala 2013-08-16 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in