Svara
  • 1
  • 2
2013-06-01, 22:50
Medlem
dokoalseleds avatar
Jag testade mdma fr frsta gngen idag. Tog tv piller. Jag blev inte lycklig och det var inte en storslagen upplevelse. Ganska tam upplevelse. Jag vet inte om det var svaga piller eller om jag inte fr samma effekt av mdma som andra. Har haft dystymi i ratal s det kanske har med det att gra.

Jag blev flummig som p cannabis och knde mig fluffig och mysig. Jag hade hoppats p knslor av att kunna frlta sig sjlv och andra och liknande storslagna grejer. Det jag upplevde var inte mycket mer n ett alkoholrus fast lite annorlunda plus flum. Jag gillar dock flummet jag fick. Jag satt rtt lnge och bara knde en massa tankar "komma till mig", kndes typ som en gudomlig uppenbarelse eller nt. Men sen nr jag brjade nysta i tankarna och debattera med mig sjlv s kndes det inte lika mrkvrdigt lngre. Och hela knslan av uppenbarelse frsvann som sand som rinner genom fingrarna nr ruset avtog. Jag skrev ned nstan alla tankar. De kndes rtt storslagna nr jag fick tankarna men i efterhand kndes det som att det r samma pissiga vrld och ngra nya filosofier ndrar inte p naturen. Men jag ser det nd som ett litet steg p min spirituella resa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in