Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-27, 19:58
Medlem
Jag köper alltid 2kgs kyckling förpackningar men jag väger alltid maten efter den är lagad.. alltså jag lägger 2kg kyckling i varmt vatten, sen när den är klar in i ugnen.. Så när jag ska dela upp den så delar jag bara allt i 20, då får jag fram 100 gram .. jag har gjort så många år och blev lite orolig nu och undrar är det rätt det jag gör?
Citera
2013-05-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nalle21
Jag köper alltid 2kgs kyckling förpackningar men jag väger alltid maten efter den är lagad.. alltså jag lägger 2kg kyckling i varmt vatten, sen när den är klar in i ugnen.. Så när jag ska dela upp den så delar jag bara allt i 20, då får jag fram 100 gram .. jag har gjort så många år och blev lite orolig nu och undrar är det rätt det jag gör?

det är 1 sätt man kan göra det på ja
Citera
2013-05-27, 20:06
Medlem
Du ska väga den direkt från paketen och inte tillagad. mvh
Citera
2013-05-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nalle21

Finns ingen file´ på fåglar.
Citera
2013-05-27, 20:56
Medlem
Omorals avatar
Han menar kycklingbröst, men det visste du väl redan? Du vill bara spela knepig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in