• 1
  • 2
2013-05-30, 23:56
Medlem
Har du haft roligt med Sniper Elite V2? fr det r bekrftat att Sniper Elite 3 kommer slppas till Xb360/Ps3/Pc och Nsta generations konsoler!

http://www.ign.com/articles/2013/03/...te-3-announced

"will continue the story of elite OSS sniper Karl Fairburne during World War II."
Citera
2013-05-31, 10:09
Medlem
Gefreiters avatar
Oooh, Afrikakorps hintas det om i loggan, hoppas bara inte allt utspelar sig i sanddynor.
Sniper Elite II var trots allt ett stabilt single player-spel, ser framemot detta
Citera
2013-05-31, 14:49
Medlem
MilleniumFalcons avatar
Hoppas p ett svrare spel, dr man verkligen mste tnka till sjlv hur man ska klara banor.
Citera
2014-02-14, 16:20
Medlem
Verkar bli grymt

https://www.youtube.com/watch?v=qL2T6BQvPY4

Hoppas det slpps i Maj nu
Citera
2014-03-06, 13:38
Medlem
http://www.gamereactor.se/nyheter/14...d4f1710ef262f8

Citat:
"Hitler, Allied code name 'Grey Wolf', and his double have embarked upon a clandestine trip to the Libyan port town of Tobruk in 1942. In order to prepare for this mission, and that crucial final shot, OSS Agent Karl Fairburne must infiltrate the ancient streets and crumbling rooftops of the German-held town using stealth and distraction. Featuring an expansive open environment, and randomized target identities, journals and locations, no two playthroughs will be the same. The question is - can you tell fact from fiction, the real target from the double?"
Citera
2014-06-15, 22:33
Medlem
Sjukt taggad på detta spel, hoppas innerligt att att det inte är lika linjärt som v2.
Ser framemot att spränga fordon genom att skjuta i motorn
Citera
2014-06-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thorak
Sjukt taggad p detta spel, hoppas innerligt att att det inte r lika linjrt som v2.
Ser framemot att sprnga fordon genom att skjuta i motorn

Jag tyckte tvan var ett av de bsta spel jag lirat och hittade det dessutom av en slump.

Trean r frbokad och klar och r taggad som fan p morgondagen!
Citera
2014-06-28, 13:22
Medlem
Ugly_Bobs avatar
Helt underbart spel. Har ntligen, efter ca sex timmars speltid ntligen lyckats klara det frsta riktiga upp draget (rknar inte prologen). Tycker att det r en ytterst medioker shooter men om man kr svrighetsgraden Authentic blir det ett stealthspel i vrldsklass och nervkittlande p ett stt jag inte varit med om sedan jag lirade Dead Space 2 p hardcore mode. Fantastiskt njd att jag kpte det trots blandade recensioner

Det enda jag har att klaga p r vl att AIn emellant inte r helt hundra samt, kanske vrre, att det r begrnsat i var man kan springa. Som en krypskytt vill jag kunna ta mig till samtliga plater jag kan se, men istllet r man lite begrnsad till de tillhll som ven fienderna kan springa till.
Citera
2014-06-30, 23:45
Medlem
N3ss3s avatar
Hr diskuteras spelet i sig, inte vilka ni vill/kan spela med.

D gller istllet den hr trden och reglerna som finns i frsta inlgget.
(FB) Spelare sker spelare

/mod
Citera
2014-07-01, 21:24
Medlem
tredje uppdraget r verkligen svrt, ett misstag och man r krd
senaste frsket sg dom mig nr jag skulle lura dom med att kasta en sten, sen hagla det kulor.
det fr bli ett nytt frsk i morgon, nu vet jag i alla fall hur jag ska ta mig in i borgen p ett enkelt vis hehe. missade dock att dda den italienska officeraren.

jag har ett problem, nr jag byter crosshair(vad r det p svenska?) s blir det fortfarande standard nr jag brjar spela
Citera
2014-07-02, 01:48
Bannlyst
Klarade ut spelet nyligen. Hyfsat bra campaign tycker jag.
Hller ven med thorak att det tredje uppdraget var lite klurigt!
Citera
2014-07-03, 19:52
Medlem
Fiskfjolls avatar
Sniper Elite 3

Hej!

Jag har ngra gnger sneglat p Sniper Elite 1 & 2 men aldrig testat dom. Knner inte heller ngon som spelat ngot av spelen. Men funderar p att kpa SE3. Tnkte hra om det r ngra som hunnit testa trean och vad r i sfall eran uppfattning av spelet?

Tack p frhand!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in