• 2
  • 3
2014-07-14, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Japp så var jag klar med Sniper Elite 3, har även lirat igenom det extra uppdraget "The hunt for the white wolf".

Inför de sista två uppdragen på huvudspelet drog jag upp svårighetsgraden till Sniper Elite, detsamma gällde även för "The hunt for the...". Visst spelet blev roligare iom. att det blev lite svårare, men AI'n är tyvärr fortfarande lika korkad.

Mitt betyg på Sniper Elite 3 blir en svag 2,5 av 5 - Ett helt ok spel men lider tyvärr av bristande AI.

Prova på authentic, blir ett helt annat spel då
Citera
2014-07-14, 20:20
Medlem
Kan man lira kampanjen i offline Co-op p detta spel? Det kan ju gra ett dligt spel rtt skoj nd
Citera
2014-07-18, 15:02
Medlem
chamaemoross avatar
Ocks precis spelat frdigt spelet. Har 48 % completion men har klarat alla 8 missions p Sniper elite svrighet vilket var rtt svrt i brjan men blev enklare nr man insg hur man skulle tackla fiender. Ddade Hitler med vilket var rtt roligt, tycker spelet var helt ok. AI:n kunde varit bttre men ger de 4/5 hstar
Citera
2014-07-21, 14:09
Medlem
healthyasfucks avatar
Tycker spelet r helt OK och frstr inte alla kritiker, visst vissa saker hade kunnat gras bttre och det knns ngra r gammalt.

Men overall vrt att spela igenom. Gillar man sniper spel r detta ett bra alternativ.
Citera
2014-07-21, 23:13
Medlem
krakkels avatar
h, fr hoppas att fyran utspelas i Stalingrad, Kharkov eller ngon annan stad i st helt fylld av frvrngt armeringsjrn och raserade byggnader.
Citera
2014-07-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
h, fr hoppas att fyran utspelas i Stalingrad, Kharkov eller ngon annan stad i st helt fylld av frvrngt armeringsjrn och raserade byggnader.

stalingrad hade varit underbart, fast d ska man ju givetvis spela Vasilij Zajtsev istllet fr Karl Fairburne.

lgg till en smartare AI s r spelet hur bra som helst
Citera
2014-08-07, 18:38
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
kan man spela "hunt for the grey wolf", nr som helst eller mste man spela igenom hela spelet frst?
Citera
2014-09-19, 16:54
Medlem
Karditsas avatar
Kul spel, hatar dock single player systemet att de inte finns ngon som helst auto save nr man gr banor.

d en gng och gr om allt igen.

Online var riktigt kul, man lirar rtt mycket awp p CS GO s man slaktade folk rtt fint.
Hade dock otur att en kille kom in p en av matcherna och dda alla genom att skjuta genom vggar eller ngot. var en stor bana och alla bara dog en efter en hela tiden.
surt, fattar inte att det finns s enormt mycket folk som fuskar p skjut spel..
Citera
2014-09-19, 17:04
Medlem
Livesearchs avatar
Man br kunna vlja mellan tv olika ''campaigns'' en med Tyska och en Ryss i Stalingrad, det hade varit fett som fan. Red Orchestra 1-2 r det ju inga problem s varfr gr dem inte det hr. Knns illa att skjuta landsmn hela tiden oavsett ideologisk stllning fr dr bryr jag mig inte.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in