• 1
  • 2
2005-06-05, 15:26
Medlem
Alladins avatar
Vad ligger i planeringsstadiet för er del, tänker på kurer nu senare i år som ni gått och värkt över...?

Själv hoppar jag nog på i september igen, går av nu i slutet av Juni.
Då är det på planeringsstadie att jag kör en högdoskur på testo, lite längre tid. 16-20veckor, plockar in Tren senare i kuren och börjar med en kickstart på dbol första veckorna. Annars minimalt med orala...Kommer ligga på ett litet överskott i kalorier, tanken är att bulka men inte att dra på sig för mkt fett.
Citera
2005-06-05, 16:18
Medlem
jag ligger ca 2 kurer framåt. jag hoppar på en testo kur 500-750mg/ew 10-12veckor med front på bollar eller drol detta är då en bulk! sen våren-sommaren 06 så blir det nog en testo+tren som cutting kur (obestämd dos/kur längd)
Citera
2005-06-05, 17:21
Medlem
Bra fråga Skulle egentligen vara "on" ännu men diverse omständigheter gjorde så att jag hoppade av för en 6 veckor sedan.

Funderar än på vad jag ska köra denna sommar. Högre dos testo el. möjligen mixa litegrann med tren osv. Slin lär det även bli ngn vecka.

Valet står väl mellan 1,5 g testo i veckan plus lågdos winstrol och slin el. lite lägre på testot och trycka in tren.

Blir det tävling så kör jag väl på fram till december annars får det vara en längre vila från augusti. Får se om jag växer ngt i sommar
Citera
2005-06-05, 17:53
Bannlyst
min planering är:

man tager vad man haver
Citera
2005-06-05, 18:22
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Kör t3 + anavar nu
börjar pct 1 månad nästa vecka + fortsatt deff med clen/effe

sen tänkte jag köra 500 testo i veckan i 10-16 veckor... får se om jag vill sluta efter 10 veckor så jag gör jag det annars tuffar jag på.
Citera
2005-06-05, 19:02
Medlem
kör nu på:

700 mg testo EW
50 mg win Ed
125 mcg T3 ED
160 mcg clen
0,5 mg arimidex
effedrin efter behov
kommer börja med tren så snart som pengar ramlar in..

kommer väl ligga på ca 10-15 veckor sen brygga på 500 mg testo en månad eller 2 sen blir det ; Testo , deca, EQ och kanske om jag får tag på billigt tren så blir det väl ca 700 mg EW på det med. + d-bol mm
Citera
2005-06-05, 21:30
Medlem
tråkiga omständigheter har tvingat fram omplanering så en deffkur på dbol, nolva och clen kommer inom kort.

lutar lite åt testo+anavar i vinter...
Citera
2005-06-06, 09:56
Medlem
n3m3s avatar
blir en testokur i 10-12 veckor..mumms =)
Citera
2005-06-06, 11:40
Medlem
Hade tänkt dra igång en 10/60 kur nu innan sommaren men det drog ut på tiden med att få hem det hela. Nu är ju sommaren här och av egen erfarenhet så vet jag att öltarmen suger lite för hårt under sommarhalvåret, så jag skjuter nog upp det hela fram till September.
Citera
2005-06-06, 12:18
Medlem
erty2s avatar
Ska köra färdigt min pct, och nå veckor efter den så blir det troligtvis en kur på: ~600mg Testosterone Cypionate med en frontning på 35mg dbollar/ed i 4v. Sedan blir det HCG och Nolva i PCT'n. Och hela kuren blir nog 10-12v.
Citera
2005-06-06, 13:54
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terpentin
tråkiga omständigheter har tvingat fram omplanering så en deffkur på dbol, nolva och clen kommer inom kort.

lutar lite åt testo+anavar i vinter...

Testo alltså, skall du ge dig in i banan inject terpentin?

Citat:
Ursprungligen postat av erty2
Ska köra färdigt min pct, och nå veckor efter den så blir det troligtvis en kur på: ~600mg Testosterone Cypionate med en frontning på 35mg dbollar/ed i 4v. Sedan blir det HCG och Nolva i PCT'n. Och hela kuren blir nog 10-12v.

Några veckor efter pct? Då hade jag istället kör lågdos tills nästa kur om du har så bråttom.

Citat:
Ursprungligen postat av G83
Valet står väl mellan 1,5 g testo i veckan plus lågdos winstrol och slin el. lite lägre på testot och trycka in tren.

Hmm vilket anledning till lågdosen winstrol?
Funderar upp i samma regioner som dig på testot, känns som lite labb med kroppen men jag måste nog pröva högdos.

Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
min planering är:

man tager vad man haver

Och det betyder? On året om eller Chewdog...

Citat:
Ursprungligen postat av pantskalle
jag ligger ca 2 kurer framåt. jag hoppar på en testo kur 500-750mg/ew 10-12veckor med front på bollar eller drol detta är då en bulk! sen våren-sommaren 06 så blir det nog en testo+tren som cutting kur (obestämd dos/kur längd)

Det var en lång planering kurmässigt, men jag kam nog inte klandra dig när man går och funderar hälften av ens vakna tid.
Citera
2005-06-06, 14:28
Medlem
Alladin : Lågdosen winstrol pga rygg problemen. Har både legat på 50 och 100 mg ED tidigare. 25 mg ED blir väl som en liten krydda bara, förhoppningsvis såpass lågt att jag slipper krångel med ryggen då.
Sedan har jag bestämt mig för att undvika oralt så gott det går.
Om man ändå ligger på så pass lång tid kan man lika gärna försöka undvika det mest hälsopåfrestande.

Högdos testo lockar väl mest pga ekonomin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in