Citat:
Ursprungligen postat av terpentin
tråkiga omständigheter har tvingat fram omplanering så en deffkur på dbol, nolva och clen kommer inom kort.
lutar lite åt testo+anavar i vinter...
Testo alltså, skall du ge dig in i banan inject terpentin?
Citat:
Ursprungligen postat av erty2
Ska köra färdigt min pct, och nå veckor efter den så blir det troligtvis en kur på: ~600mg Testosterone Cypionate med en frontning på 35mg dbollar/ed i 4v. Sedan blir det HCG och Nolva i PCT'n. Och hela kuren blir nog 10-12v.
Några veckor efter pct? Då hade jag istället kör lågdos tills nästa kur om du har så bråttom.
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Valet står väl mellan 1,5 g testo i veckan plus lågdos winstrol och slin el. lite lägre på testot och trycka in tren.
Hmm vilket anledning till lågdosen winstrol?
Funderar upp i samma regioner som dig på testot, känns som lite labb med kroppen men jag måste nog pröva högdos.
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
min planering är:
man tager vad man haver
Och det betyder? On året om eller Chewdog...
Citat:
Ursprungligen postat av pantskalle
jag ligger ca 2 kurer framåt. jag hoppar på en testo kur 500-750mg/ew 10-12veckor med front på bollar eller drol detta är då en bulk! sen våren-sommaren 06 så blir det nog en testo+tren som cutting kur (obestämd dos/kur längd)
Det var en lång planering kurmässigt, men jag kam nog inte klandra dig när man går och funderar hälften av ens vakna tid.