• 1
  • 2
2013-06-02, 15:20
Medlem
Jag skrattar åt folk som skrattar innan de har hunnit berättat klart historian
Citera
2013-06-02, 17:32
Medlem
Fillppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perger
Jag skrattar åt folk som skrattar innan de har hunnit berättat klart historian
Hahaha fan sant de där, man kan dö i garv! Skulle va kul om alla har lika lätt å garva som en själv, sen åt såna som skrattar när en Annan får ont, fy fan va kul de är... :-D
Citera
2013-06-02, 18:13
Medlem
Fillppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Som jag utläser din text är det en tämligen icke-intellektuellt sällskap du ingår i. För att ha framgång med humor bör den anpassas till sin publik. Dassboken verkade vara ett framgångskoncept i dina kretsar.

I mina kretsar är detta humor:

- Hur många surrealister krävs det för att byta en glödlampa?
- Fisk.

Smaken är som baken. Gemensamt är att det som avviker från normen är roligt. Något oväntat eller flippat. Låtsas få en haschpsykos och borsta förtvivlat bort tomtarna från din axel medan du skriker "Hasch! Mer hasch! Måste få bort tomtarna!"
Haha jo alla är från byar så de är väl mest byfåne grejer å inte så intellektuell (var tvungen å googla på va de va) :-)
Citera
2013-06-03, 12:28
Medlem
GalFisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bargent
Le och ha glimten i ögat! Bara hur man för sig och pratar har betydelse för hur man uppfattas, säger du "Hur är läget?" med ett stort leende och busiga ögon har du lätt att dra vidare till diverse skämt, iakttagelser och historier.
Helt rätt. Glimten i ögat (som är en del av ett brett leende) är den viktigaste biten! Har du bara glimten i ögat, kan du komma undan med det mesta. Att inte ta sig själv så seriöst är också viktigt. Att kunna påpeka och skratta åt sina misstag är guld.
Det flyter mycket lättare när man är avslappnad, vilket kana vara lätatre sagt än gjort ibland. Men färdighet kommer med träning. Räkna inte med att tips och tricks kan göra dig till humorkung på ett ögonblick, det som ger resultat är att träna och observera. Lägg märke till dina roliga kollegors och vänners kroppsspråk och hur dom använder blicken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in