Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-06-03, 05:12
Medlem
Crazywhiteguys avatar
Jag är student och lever på en ganska sparsam budget. Men även om jag skjuter till 500 i månaden så går jag inte upp i vikt! Just nu ligger jag runt 73 och vill upp till 85 innan sommaren är slut. Jag har proteinpulver som är soja bas då jag är mjölkprotein-intolerant.

Att öka sitt kaloriintag är självklart, men nu söker jag kostråd! Vad äter ni för att gå upp i vikt? Något som jag med min allergi hade kunnat äta? - Kostnaden är alltid en faktor då jag är student.
Citera
2013-06-03, 06:28
Medlem
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=S9dfU99VvuQ
Citera
2013-06-03, 06:34
Medlem
franges avatar
Käka mer kolhydrater? Dvs ris, potatis och pasta?

Köper du en storsäck på Citygross eller Willys så kostar det lätt mindre än 10kr kilot, du får ganska mycket makaroner och potäter för 500kr...
Citera
2013-06-03, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazywhiteguy
Jag är student och lever på en ganska sparsam budget. Men även om jag skjuter till 500 i månaden så går jag inte upp i vikt! Just nu ligger jag runt 73 och vill upp till 85 innan sommaren är slut. Jag har proteinpulver som är soja bas då jag är mjölkprotein-intolerant.

Att öka sitt kaloriintag är självklart, men nu söker jag kostråd! Vad äter ni för att gå upp i vikt? Något som jag med min allergi hade kunnat äta? - Kostnaden är alltid en faktor då jag är student.

Hade samma problem som dig med att gå upp i vikt... vägde runt 58-60kg förut 1.78cm lång.
Såg fan förjävligt undernärd ut, förstod inte riktigt det själv när jag såg mig själv i spegeln då.

Börja styrketräna på gym och köpte Gainer + åt som en vilde till sent på kvällen kl 22:00 varje dag. Efter 3 månader så gick jag upp 10-12kg

Så mitt tips köp Gainer istället för protein
och ät normal mat, frukost- lunch-middag. lycka till!
Citera
2013-06-03, 09:21
Medlem
sqtps avatar
Tänk på att äta feta produkter... Sen äter du lite mer än vad du orkar bara...
Citera
2013-06-03, 12:29
Medlem
-snW-s avatar
Att gå upp 12 kg är inte riktigt opti. Säg att du är ett genetiskt freak och sköter allt rätt med träningen. Då går du upp ~0.25-0.4kg muskler på 2 månader, och 11.6-11.25 kg ovanpå det.

Skulle nog säga att du skall sikta på halva, 6 kg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in