Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Fylla p cores?
Skte runt lite p Google. Verkar vara som s att fr mycket mat s r hlsan bttre vid gun fights. Undernrd s r hlsan smre men karaktren r smidigare/snabbare. Kanske ngon som kan bekrfta. Vid normal vikt s r stamina och hlsa medel helt enkelt.
Kanske ska kpa det nd om det nd i slutndan inte mrks av s mycket. Gillar western temat och rdr 1 var ju grymt s lr ju gilla detta ocks. Satan vilken grafik det r p PC/series x/ps5. Speciellt p en vass PC s r det otroligt vackert.
Dremot konsolmssigt s ska upplsningen vara bttre p xbox series x jmfrt med ps5.
Jag har klarat spelat 2 gr, utforskat ihjl hela kartan, sidequests osv men det du skriver om har jag aldrig lagt nn vikt vid, s jag undrar verkligen hur mkt de pverkar. Pverkat mig 100% iaf. Det finns ju mat o dryck som maxar ditt liv, stamina och dead eye (frmga att sakta ner tiden), det lr man sig otroligt fort!
Jag har krt p Xbox one X. Vet ej hur upplsningen r p de nyare konsolerna, men ngon next-gen update har spelet ej ftt s fpsen r ofrndrad. Vill man ha en maxad grafisk och flytande upplevelse r ju en PC med lite extra mods det ultimata valet! Sinnessjukt vackert av vad jag sett p youtube. Men allts det r grymt, grymt snyggt p One X med, 30 fps osv.