Citat:
Ursprungligen postat av
LyricalAssasin
Jag har i stort sett hela mitt liv inte trott ett smack på övernaturliga krafter och allt sånt bullshit, men många gånger får jag dock Deja vu och vet om att telefonen ska ringa några sekunder innan den ringer, jag vet vad folk vill innan dem öppnar sin mun, jag har alltid rätt om en människas karaktär och deras agenda direkt när jag tar dem i hand. Har alltid ignorerat detta förrän nu som jag börjar tänka på det. Min mamma berättade för mig att inom vår släkt på hennes sida kunnat se framtiden och även kunnat se, kommunicera med dem döda. Min mamma såg sin mormor flera timmar innan hon fick reda på att hon hade dött, har aldrig trott på detta och bortfärdat det.
Alltså är det inte bullshit
Citat:
Ursprungligen postat av
LyricalAssasin
Jag vill alltid försöka förklara allting på bästa sätt vetenskapligt, men just nu vet jag bara inte, finns det studier om sånt här?
Står i annan tråd här.
Citat:
Ursprungligen postat av
LyricalAssasin
När jag spelar spel, vilket jag ofta inte gör, så vet jag att jag antingen kommer förlora eller vinna.
Igår visste jag säkert att jag skulle förlora, men jag chansade ändå och litade inte på mina instinkter, men idag vann jag tillbaka det jag förlorade plus lite mer, vid tillfället visste jag att jag skulle vinna.
Även i militärforskarboken står det att parapsykologiska förmågor inte går att använda till finansiell egen vinning på gambling.
/Men jag kom mycket bättre i Trivial Persuit då jag hade ledsnat på att aldrig hamna på pluppställena så jag började säga - högt - åt tärningarna vad de skulle bli. Shockade de andra då tärningarna gjorde som jag sa
/Då jag testade att säga travvinnare UTAN att satsa då "vann" jag 5-7 gånger insatsen
men då jag satsade riktiga pengar gick jag bara jämnt upp...
/Då jag förutspådde börsraset 1987 parapsykologiskt OCH beställde optioner på att börsen skulle ras, hade jag tjänat över 5 x insatsen snabbt om banken hade utfört mina beställningar, men det gjorde de inte!!! Jag fick inget skadestånd heller...
MEN då jag förutspådde IT-bubbelraset INTE para utan med logik, DÅ tjänade jag bra
Citat:
Ursprungligen postat av
LyricalAssasin
Freaky eller vad, så vad tycker ni, bör jag lita mer på mig själv och kanske utveckla starkare förmågor eller bara skita i det och försöka söka en vetenskaplig förklaring?
Det beror på vad du tänker göra med det.
Jag började bli ganska bra på att "veta" sportresultat och kom på att det inte skulle vara något spännande om jag skulle veta, så jag slutade träna...