Svara
2013-06-10, 23:38
Medlem
Japp, detta är min historia om min andra snedtripp, denna var definitivt grovare än den första.

Kön: Man

Ålder: 18

Längd och vikt: 176 cm & 79 kg

Tidigare drogerfarenheter: Endast spice och skunk

Japp, så jag hade bestämt mig för att börja röka, hade bara rökt 4 gånger tidigare, det gick perfekt alla 4 gånger förutom den tredje, då sneade jag men inte så grovt. Dock är det inte den historian jag ska dela med mig idag utan en helt annan!

Denna dagen var speciellt, jag och mina kompisar som vi får kalla Martin, Jakob, Abdi, Sara och Emma mötte upp varandra tidigare hemma hos Sara. Min kompis som har rökt i ett par år (Martin) säger att han meckade en fet hemma, och det var verkligen den största spliffen jag någonsin sett vid dåtiden. Efter att vi hade softat lite hemma hos Sara så började vi gå mot torget för att Jakob skulle köpa pizza. Efter det började vi gå mot båten som vi kallar det, en liten lekplats som har en liten båt gjord av trä. Vi sätter oss där och det pirrar i magen. Jag var inte nervös eller något liknande jag längtade mer efter att röka den. Så Martin tänder spliffen, passar den till mig, jag och Martin tar ca 10 bloss var eftersom de andra märkte inte, vi körde egentligen trean, så vi passar vidare den. Bara jag, Jakob, Martin och Sara rökte. Martin hade även en röd ballong som jag och han fyllde med rök under tiden vi rökte. Jag håller spliffen och känner för att skämta lite med mina kompisar (kände mig redan lite stukad då) så jag dödar den, alltså jag puffar på den tills det finns inget kvar, ca 10-15 bloss. Jag och Martin hade fått i oss betydligt mer än de andra men Martin hade också mer erfarenhet av att röka så han kunde kontrollera sig mycket bättre än mig. Efter det så gräver jag ner den i sanden och jag och Martin tar in allt från den röda ballongen. Det regnade den dagen, jag kunde se regnet som små vita prickar som ramlar ner fast jag hörde det inte så mycket. Jag tittar åt höger och ser att Jakob har ätit upp sin pizza nu sitter han ihopkrymt som en liten pingvin med luvan på och kollar ner mot marken. Jag mådde även väldigt dåligt då så jag bestämde mig för att göra samma som honom och se om det hjälper mig. Det gjorde det inte vilket resulterade att jag slog honom ganska hårt i nacken. Han tittar på mig konstigt och blir helt blek i ansiktet och säger "jag mår inte bra". Jag svarar "det blir bra bara spy inte på mig" och alla börjar garva ihjäl sig förutom Jakob. Jag ser att han seriöst inte mår bra så jag försöker trösta han. Han kliver upp, böjer sig ut från båten och spyr. Jag blev så jävla äcklad av det asså, en obeskrivlig känsla. Men jag sket i det, jag hade ju kvar pizzasalladen som han hade glömt av att jag tog! Han sätter sig igen och krymper ihop sig igen. Jag öppnar pizzasalladen, äter lite, kollar på mina kompisar. Martin mådde perfekt fast jag höll på att skaka och började få en liten psykos av regnet. "Vad skulle du sagt om polisen kom just nu, vilka skulle du sagt att du va med, helt ärligt?" säger Martin till Sara. Sara svarar "Jag skulle sagt att jag va med er!". Jag stirrar då på henne med en ilsken blick och kastar en bit av pizzasalladen i ansiktet på henne. Alla börjar skratta, tillochmed Jakob som mådde bättre nu. Fast jag började må dåligare. Vi skickade Abdi till torget för att köpa munchies, och det kändes som om jag hade varit bäng i ca 2 timmar nu. Jag äter upp min pizzasallad och kastar plastförpackingen i sanden och kastar lite sand på det. Efter 45 sekunder (kändes som 10 minuter) så frågar Martin exakt samma sak. Jag kollar på honom. Sara svarar med exakt samma svar också, vilket gjorde att jag blev riktigt rädd! Jag frågade de "Har du frågat Sara det en gång?", de börjar skratta och säger nej. Jag kollar ner och ser att jag har plastförpackingen med pizzasallad i händerna! Jag börjar kolla runt och bli andfådd, får en äcklig paranoia. Så säger jag "tänk så har jag hamnat i koma och kommer aldrig mer vakna upp? Tänk så är allt detta är en dröm bara? Åh nej!". Alla börjar skratta förutom Martin. Det kändes som om han var den enda som förstog min situation och han börjar trösta mig "Nej, nej, det är lugnt, det går över snart!" Jag säger, "det har ju gått 4 timmar, tänk så stannar det såhär föralltid!". Det hade egentligen gått ca 25-30 minuter. Han säger "nej, det håller bara i 1-2 timmar och det har bara gått ca 30 minuter, bara ta det lugnt och tänk på nåt annat". Jag trodde på honom och lugnade ner mig lite fast tanken var fortfarande kvar. Jag skakade och kollade ner på mina fötter, händerna började röra på sig och jag blev riktigt jävla rädd. Jag frågade Martin va det var vi rökte så sa han "hybrid" eller "hybridge", minns inte riktigt. Jag får en konstig min och säger "vafan är det då?". Han säger "spice blandat med skunk, oroa dig inte". Jag börjar trösta mig själv med att det går över snart och att det var mitt egna val att röka. Fast som sagt, tanken satte sig som lim på mig. Jag kollar åt vänster och där ser jag Abdi komma med munchies! Jag blir riktigt jävla glad. Han ger alla sina saker och går och sätter sig. Jag märker att han snackar skitmycket så jag säger åt han att hålla käften. Då börjar han snacka och jag tror att han snackar skit om mig så jag går fram till han med en allvarlig blick och säger åt han att hålla käften. Efter det så snackade han inte mer, haha. Då hade det gått ca 50 minuter och det höll på att gå ner, så jag började också lugna ner mig. Vi börjar snacka om hur det var och vi skrattar. Nästa dag så rökte jag igen, haha.

Aja, det var allt jag hade att dela med mig! Detta är min första tripp- och rusrapport så säg gärna vad ni tycker om det och vad jag borde lägga till inför min nästa! Nästa kommer upp imorgon då jag har en verkligen rolig händelse från igår som jag känner att jag vill dela med mig om!

MVH psycopathicgenius (stavade psycho fel när jag regga mig)
Citera
2013-06-11, 00:28
Medlem
Kickexs avatar
Usch... Använd styckeindelning...!
Känns som att man går in i en tegelvägg när man ser alla dessa bokstäver ihop tryckta mer än en fästnings röv.
Senast redigerad av Kickex 2013-06-11 kl. 00:57.
Citera
2013-06-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Usch... Använd styckedelning...!
Känns som att man går in i en tegelvägg när man ser alla dessa bokstäver ihop tryckta mer än en fästnings röv.

Oj, glömde det helt, fingrarna bara vandrade på tangentbordet.
Citera
2013-06-11, 01:30
Medlem
Fraqt91s avatar
Haha du verkar ha fått en redigt go blandning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in