2013-06-13, 12:34
Medlem
Ska bila till Turkiet snart och behöver verktyg då det verkar vara mer bristvara än prepp, orkar inte beställa på nätet igen eftersom min senaste sändning fastnade i tullen, vart i dessa länder kan man köpa sprutor på apotek utan en massa fiffel, btw åker självklart förbi DK också hur är det där?

har nåt av dessa länder prepp på apotek?? vet att turkiet har men utbudet där jag kommer bo och köra min kur är inte stor...

tacksam för hjälp!!

Mvh
Citera
2013-06-13, 13:22
Bannlyst
Åk genom Tyskland, Österrike, Slovenien, Kroatien, Serbien, Bulgarien istället.
Citera
2013-06-13, 13:30
Medlem
Denoms avatar
Injektionssprutor och injektionssprutor kan du till och med köpa i Sverige, så det är ditt minsta problem.
Citera
2013-06-13, 15:42
Medlem
Oft råd: stanna inte bilen för att hjälpa sk "turister" i balkan. De drar ut vapen och råna
Citera
2013-06-13, 16:56
Medlem
Hagis124s avatar
Ta en dagstur med färja över till finland istället. där kan du handla på apoteken.
har själv bilat i europa och blivit stoppat i tullen. aldrig med något olagligt men dom har kollat väskor och så vidare. man vet aldrig i dom där länderna

Mvh
Citera
2013-06-13, 16:57
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Ta en dagstur med färja över till finland istället. där kan du handla på apoteken.
har själv bilat i europa och blivit stoppat i tullen. aldrig med något olagligt men dom har kollat väskor och så vidare. man vet aldrig i dom där länderna

Mvh

Yes här i sverige kan du komma över kanyler osv. också..
Citera
2013-06-13, 18:48
Medlem
Konstigt nig är mitt största problem kanyler och sprutor
Dessutom hinner jag inte testa nån mer värdelös internet sida
Innan jag åker och jag kommer köra kuren i Alanya då
Jag ska bo där fram till oktober så tips på vilket land som tillhandahåller
Verktyg hade varit enormt tacksamt!!

Tack!!
Citera
2013-06-13, 21:11
Medlem
Danmark. Se till att ha ett par timmar på dig och var där på morgonen så du hinner besöka 1 eller 2 apotek.

Annars om slutdestinationen ändå är turkiet så köper du där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in