Ska bila till Turkiet snart och behöver verktyg då det verkar vara mer bristvara än prepp, orkar inte beställa på nätet igen eftersom min senaste sändning fastnade i tullen, vart i dessa länder kan man köpa sprutor på apotek utan en massa fiffel, btw åker självklart förbi DK också hur är det där?
har nåt av dessa länder prepp på apotek?? vet att turkiet har men utbudet där jag kommer bo och köra min kur är inte stor...
Ta en dagstur med färja över till finland istället. där kan du handla på apoteken.
har själv bilat i europa och blivit stoppat i tullen. aldrig med något olagligt men dom har kollat väskor och så vidare. man vet aldrig i dom där länderna
Ta en dagstur med färja över till finland istället. där kan du handla på apoteken.
har själv bilat i europa och blivit stoppat i tullen. aldrig med något olagligt men dom har kollat väskor och så vidare. man vet aldrig i dom där länderna
Mvh
Yes här i sverige kan du komma över kanyler osv. också..
Konstigt nig är mitt största problem kanyler och sprutor
Dessutom hinner jag inte testa nån mer värdelös internet sida
Innan jag åker och jag kommer köra kuren i Alanya då
Jag ska bo där fram till oktober så tips på vilket land som tillhandahåller
Verktyg hade varit enormt tacksamt!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!