• 1
  • 2
2013-06-14, 21:46
Medlem
Hej
Jag är tjej och ny här. Har styrketränat i ca 10 år och skulle behöva råd och hjälp med era erfarenheter gällande doping för tjej som vill öka i muskelmassa.
Citera
2013-06-14, 21:49
Medlem
Anavar. Resten får du läsa på själv!
Citera
2013-06-14, 21:54
Medlem
Kör anavar just nu.
Men jag vill få mer muskelmassa
Citera
2013-06-14, 21:55
Medlem
different_trips avatar
Anavar, primo.

Vill du ha mer krän får du vara beredd att offra lite kvinnlighet.
Citera
2013-06-14, 22:20
Medlem
Tack för tipset. Vad har du då för förslag om jag vill testa lite grövre grejer?
Citera
2013-06-14, 22:29
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazaz
Tack för tipset. Vad har du då för förslag om jag vill testa lite grövre grejer?

winstrol deca
Citera
2013-06-16, 12:54
Medlem
Anadrol? Har läst en del om att Anadrol ska vara relativt säkert för kvinnor i jämförelse med win/var.
Ingen källa på det dock utan bara läst folks teorier.

Masteron utvecklades för kvinnor, har jag fel där? Som ett anti östrogen, har för mig att jag har sett en studie på det.

EDIT: Ta inte mitt inlägg som tips på vad du ska ta som prepp, jag har noll erfarenhet eller ens teoretisk kunskap om hur hur manliga hormoner funkar på kvinnor.
Senast redigerad av unlikely 2013-06-16 kl. 12:57.
Citera
2013-06-16, 14:23
Medlem
h8mongers avatar
Jag skulle vilja säga tillväxt och peptider i första hand, sen efter så är det anavar, winstrol, primo, deca och eq som jag vet att tjejer kört på utan att dra på sig alldeles för mycket biverkningar.

Iofs vet jag ju lite tjejer som kört tren och tom testo, allt handlar ju om dina mål och hur långt du är villig att gå, samt vad du kan tänka dig att riskera.

Tjejer är väldigt känsliga och många vanliga brukar är inte medvetna om det, som tar vi winstrol så är lämpligdos 4-6mg att börja på, jämfört med en kille som brukar börja med 50mg
Citera
2013-06-16, 19:42
Medlem
manhofs avatar
Herregud. Jag kan inte med ord beskriva hur efterblivet det är att glida in på ett forum och ta emot tips från plucke och placke utan att ens visa tendenser på försök till självstudier. Tvångssterilisering, där har vi svaret!

Hoppas du är ett troll, för din egen skull.
Citera
2013-06-16, 20:15
Medlem
Tack alla ni som kommer vetiga ideer och förslag
Senast redigerad av kazaz 2013-06-16 kl. 20:21.
Citera
2013-06-16, 20:27
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazaz
Du manhof.
Ta reda på fakta innan du skitar ner min fråga...

Han har rätt i det att du måste läsa på, på "riktigt" om steroider. Att ta råd från nån random person på nätet är ingen bra idé, speciellt inte om du är tjej och ska bruka aas.
Går något fel så kan du få permanenta men för livet.

Det bästa är att du pratar med nån mellan 4 ögon som du kan lita på, och som faktiskt vet vad han/hon snackar om.
Steroider är ju ingen lek, så ska därför planeras noga och man ska veta vad man gör.
Citera
2013-06-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Han har rätt i det att du måste läsa på, på "riktigt" om steroider. Att ta råd från nån random person på nätet är ingen bra idé, speciellt inte om du är tjej och ska bruka aas.
Går något fel så kan du få permanenta men för livet.

Det bästa är att du pratar med nån mellan 4 ögon som du kan lita på, och som faktiskt vet vad han/hon snackar om.
Steroider är ju ingen lek, så ska därför planeras noga och man ska veta vad man gör.

Självklart läser jag på, googlar runt för fullt. Men det är intressant att höra vad andra tycker samt vad andra tjejer har för erfarenheter. Det är också därför som jag kör på just anavar just nu:-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in