2013-06-16, 22:51
Medlem
Hej,

Lste att aas var lagligt och sldes bakom disk p apoteken i libanon. Men alla dessa trdar var vldigt gamla.

Ngon som vet hur det r dr idag?
Sljer de ven pumpar och kanyler?

Tacksam fr svar!
Citera
2013-06-16, 23:14
Medlem
FreeThinkings avatar
Hmmm ... Vet att mnga "mediciner" som sldes direkt frn apoteken hr nere, ganska nyligen har blivit klassade som narkotika.. skulle inte frvna mig om detta ocks har klassats om.

Men habibi i Libanon hittar du ALLT med kontakter..

Trnar du i ett gammalt gym i sdra libanon kanske ? haha
Citera
2013-06-17, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinking
Hmmm ... Vet att mnga "mediciner" som sldes direkt frn apoteken hr nere, ganska nyligen har blivit klassade som narkotika.. skulle inte frvna mig om detta ocks har klassats om.

Men habibi i Libanon hittar du ALLT med kontakter..

Trnar du i ett gammalt gym i sdra libanon kanske ? haha

Vet att de r riktigt strnga gllande droger nu fr tiden, men gller ven detta aas?

Ingen som vet mer?
Citera
2013-06-17, 08:34
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propp
Vet att de r riktigt strnga gllande droger nu fr tiden, men gller ven detta aas?

Ingen som vet mer?

Det var flera r sedan jag var dr nere men principen s gick inte missa roidsen, hittar du inte rtt apotek eller lkare som skriver ut s hittar man strsta sannolik p gymmet..

Ang om nlar o pumpar s gick det kpa lagligt ver disken...

mvh M
Citera
2013-06-17, 13:27
Medlem
Ja det stmmer s var det fr ca 8 r sen, idag r det ganska svrt att hitta ngot dr.. Jag var dr en gng och frgade om efedrin p flera apotek och ingen visste vad det var fr ngot... Och ifall du ska hitta genom kontakter p gym s r det MYCKEEEEEEEEEET fake framfrallt testo men dremot kan du kpa primobolan.... Jag ska ditt snart och d hoppas jag att hitta nolvadex men det r en ganska s vanlig medicin s jag tror inte det blir svrt och IGF-1 hade jag ven nskat mig dr efter PCT men tror det r omjligt i Libanon..... Men prova p de stora apoteken i Beirut, Libanon r fullt med apotek det hittar du nstan p varje gata
Citera
2013-06-17, 13:31
Medlem
Sen r det ganska populr dr med synthol olja bland rookies och det r skiiiit fult
Citera
2013-06-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Ja det stmmer s var det fr ca 8 r sen, idag r det ganska svrt att hitta ngot dr.. Jag var dr en gng och frgade om efedrin p flera apotek och ingen visste vad det var fr ngot... Och ifall du ska hitta genom kontakter p gym s r det MYCKEEEEEEEEEET fake framfrallt testo men dremot kan du kpa primobolan.... Jag ska ditt snart och d hoppas jag att hitta nolvadex men det r en ganska s vanlig medicin s jag tror inte det blir svrt och IGF-1 hade jag ven nskat mig dr efter PCT men tror det r omjligt i Libanon..... Men prova p de stora apoteken i Beirut, Libanon r fullt med apotek det hittar du nstan p varje gata

skit! r det verkligen s svrt att hitta dr? aa som du sger finns det ett apotek p varje hrn dr, nn jvel mste vl slja. Men r det fortfarande lagligt att bruka/slja/kpa dr?
Tankar att ta med sig aas dit kommer upp igen, men vill inte bli stoppad av tullen o frstra hela resan.
vad ska man gra?

r det ntt gym/apotek du kan rekomendera i Beirut dr det r enkelt att hitta? men verktyg slja de p apotek fortfarande?

tacksam fr svar!
Citera
2013-06-24, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propp
skit! r det verkligen s svrt att hitta dr? aa som du sger finns det ett apotek p varje hrn dr, nn jvel mste vl slja. Men r det fortfarande lagligt att bruka/slja/kpa dr?
Tankar att ta med sig aas dit kommer upp igen, men vill inte bli stoppad av tullen o frstra hela resan.
vad ska man gra?

r det ntt gym/apotek du kan rekomendera i Beirut dr det r enkelt att hitta? men verktyg slja de p apotek fortfarande?

tacksam fr svar!

Ja allts ifall du har slktingar dr och knner till bra byggargym i Beirut s r det inte s svrt att hitta grejer genom de, verktyg kan du ltt f tag i frn alla apotek.... Vad r du ute efter?
Citera
2013-06-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Ja allts ifall du har slktingar dr och knner till bra byggargym i Beirut s r det inte s svrt att hitta grejer genom de, verktyg kan du ltt f tag i frn alla apotek.... Vad r du ute efter?

Knner ingen hr i den kretsen hr. Men har du tips p ngra bra stllen hr?
kollade p ett par apotek men ingen hade ngot alls, men en av apotekarna sa att jag skulle leta vidare p apoteken sldes fortfarande gtt om snt sa han.

vad frgar du nr du kper? r AAS fortfarande lagligt hr? kan man frga rakt ut?

Ute frmst efter testo, men tar vad som helst fr hlla hormonniverna uppe, pallar inte ha noll i produktion p semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in