Svara
  • 1
  • 2
2013-06-28, 20:56
Medlem
juvasss avatar
Svårt att tro att du pratar om Spice du pratar nog om någon av dom nya äckliga mixarna som man snear sönder på!
Citera
2013-06-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycopathicgenius
Fyfan vad du måste ha sneat, lägg inte så mycket nästa gång. För ditt egna bästa, köp inte ens spice! Vad är det roliga med att vara bäng i ~20-50 minuter?

Varför envisas idioter att kalla rökmix för Spice? Spice hade en ruslängd på flera timmar och ett rus likt cb (bättre än cb enligt mig).

Det är idioter som ni som leder till att snorungar som TS inte vet vad de röker, ODar och shit. Inte konstigt nybörjare fuckar upp när de tror sig röka något helt annat.
Citera
2013-06-29, 09:40
Medlem
juvasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Varför envisas idioter att kalla rökmix för Spice? Spice hade en ruslängd på flera timmar och ett rus likt cb (bättre än cb enligt mig).

Det är idioter som ni som leder till att snorungar som TS inte vet vad de röker, ODar och shit. Inte konstigt nybörjare fuckar upp när de tror sig röka något helt annat.

Håller helt med dig även om att Spice är bättre än cb då jag röker de en idag och jag har inte blivit medvetslös! Så snälla ni måste börja vara tydliga att det är dom nya mixarna ni pratar om för dom är ju totalt livsfarliga och skall inte jämföras med Spice!!
Citera
2013-07-02, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affefender
Låter ju inte jätteförståndigt men kör hårt för spice är fan inget att hålla på med, kanske det skadar mer än heroin i längden ( vem vet )?

Med tanke på att opiater är jävligt snälla mot kroppen är det otroligt om SCs vore snällare... Att röka cb sliter mer (lungorna) än heroin. Men det är klart vet man inget är det lätt att slänga ur sig skit.

Heroin sliter inte på organ eller så, beroendet och livsstilen dödar missbrukarens själ dock...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in