• 3
  • 4
2014-01-24, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men det låter ju helt sjukt, noider är aktiva i milligram. När jag haft som värst tolerans har man ju rökt något gram om dagen, men det blir ju 10-20 röktillfällen minst.

400 mg, är det just BB som är svag eller hade du samma behov av andra noider? Sedan undrar jag om du köper det inrikes, för jag tycker mycket jag köpt inrikes har varit bankat.

Kristallerna är beställdra från Chemicals.

Edit: Alltså, toleransen slutar aldrig öka. Efter en månad av kristallrökande i en soffa, i din pipa. Påfyllnad varje 15min, så är din tolerans cp helt enkelt.
Citera
2014-01-24, 23:03
Medlem
Drama queen.
Citera
2014-01-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Kristallerna är beställdra från Chemicals.

Edit: Alltså, toleransen slutar aldrig öka. Efter en månad av kristallrökande i en soffa, i din pipa. Påfyllnad varje 15min, så är din tolerans cp helt enkelt.

Jag har rökt ner mig på JWH-250 som har en rustid på runt 15-30min, första gångerna. Det slutade med att jag kedjerökte dygnet runt mer eller mindre, ruset satt i knappt 5min mot slutet. Men aldrig att jag ens närmat mig de doserna. Det skulle ju betyda att du röker 0.3x4 så över 1g noid per timme. Det låter fan sjukt :O

Har nog aldrig varit över 2g/dag och då tycker jag det var illa. Fast stor skillnad på var man handlat också. Fick t.ex. något av RCLAB.se som inte fungerade alls någon gång. Svenska shoppar överlag verkar av någon anledning benägna att banka trots att det är så billigt i bulk...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in