Här är ett bra inlägg från en sjuksköterska, det är så här det är. Väldigt intressant läsning och visar vart Sverige är på väg. Hur kunde det gå så fel? Och hur kan man behandla sina egna, svenskarna som 2:a sortering i sitt eget land?
Citat:
Jag ser dagligen massor av nysvenskar som är hopplösa fall. De kan varken läsa eller skriva, förstår inte ett ord engelska eller svenska. Dessutom i regel förtryckta av religion och stenålderskultur, och svårt härjade av interna konflikter inom sin egen etnicitet. Det är alltså dessa grupper som enligt svenska politiker ska bygga det nya Sverige och säkra det framtida välståndet i Svea rike?!
Behovet av sjukvård, tandvård och utbildning för dessa grupper är ENORMT men utsikterna för att de någonsin ska kunna försörja sig själva och bidraga till samhällets utveckling är verkligen minimala. De kommer alltid att vara bidragsberoende i väldigt hög omfattning och kosta svenska samhället enorma summor. Jag ser hur Stat&Kommuner, Arbetsförmedlingar, Migrationsverk, Landsting, Skatteverk m.fl. anställer mängder av personal för att ta hand om dessa horder av nysvenskar, och denna personal arbetar verkligen arslet av sig för att se till att nysvenskarna får det så bra som möjligt materiellt sett. Inte en chans att nysvenskarna med denna personals hjälp missar ett enda bidrag, eller en enda förmån. Personalen tävlar i att hjälpa nysvenskarna och den som lyckas bäst med att skänka bort Sverige till nysvenskarna blir befordrad. Och allt finansieras av skattemedel.
Det måste ju koka i varenda svensk småföretagare som måste betala 55-60% i skatt och som tvingas småfiffla i bokföringen för att få ekonomin att gå ihop. Det måste vara upprörande för fattiga pensionärer som ska klara sig på 7000 kr i månaden och för de svenskar som förvägras den vård, t.ex. höftoperationer, de har rätt till och får halta fram med käpp och kryckor bäst de kan. Alltmedan nyanlände benskadade Muhammed glider förbi i sin nya permobil med solbrillor och senaste smartphonen i högsta hugg. Det måste också svida för den svenska barnfamlijen som aldrig får pengarna eller tiden att räcka till, när de ser hur mycket tid och pengar och kapital som öses över nysvenskarna och deras barn. Och ju fler barn nysvenskarna skaffar, ju mer pengar får de i bidrag - vilket de är snabba att inse - och samtidigt förstår de att det är otroligt svårt att få ett riktigt arbete på den tuffa svenska arbetsmarknaden. Så den bästa försörjingen får de genom att skaffa fler barn - så man kan faktiskt med fog säga att de får betalt av svenska staten för att knulla. Men att betala för att knulla är ju förbjudet enligt en annan svensk lag, så jag får det inte att gå ihop. Kanske man borde låsa in hela Försäkringskassan på Kumla för alla barnbidrag och föräldrapenningar de betalar ut, som indirekt främjar rena bordellverksamheten. Och medan gökandet fortgår i Svedala, så gnuggar Annie Lööf händerna med den perversa vision om 30 miljoner nysvenskar i Sverige som hon dillar om. Att världen som helhet lider av sjuk jävla överbefolkning och att barnfödandet borde begränsas talas detb tyst om.
Det finns ca 9 miljarder människor i världen. Av dessa lider säkerligen minst 2-3 miljarder människor av fattigdom, svält, krig, terror eller förtryck av mycket allvarlig art. Sverige kan banne mig inte rädda världen från elände genom att tillåta massinvandring! Problemen i dessa länder måste lösas på plats. Det blir bättre, billigare, effektivare och betydligt mindre konflikter och främlingshat. En ren win-win situation.
Tro det eller ej, men jag är inte en gnutta rasist. Jag tror inte att nåt folkslag är genetiskt överlägsen nån annan. Alla människor har lika värde, men det innebär inte att jag är beredd att offra det svenska välståndet och det svenska folkhemmet och den svenska kulturen till förmån för någon annan.