• 1
  • 2
2013-06-25, 23:03
Medlem
proteinftws avatar
Tjena!
Planerar en kampsportskur med fokus p terhmtning och fr att kunna steppa upp BJJ och styrketrningsintensiteten.

Har tv olika alternativ som bde r intressanta tycker jag

125mg NPP + 100mg Testo P eod 8v
Front frsta sticket, PoWeR PCT. Mjligtvis 1mg arimidex e3d

vs.

375mg Testo E + 500mg EQ e4d i 16v
Mjlig blast med dbol, front p frsta 2 sticken. Vanlig eller power-pct.
Kanske slnger in 1mg arimidex e3d.

Tanken med att kra enbart 8v r fr att undvika s mycket nedstngning som mjligt. Har tyvrr inte tillgng till EQ med kort ester fr isfall skulle jag krt det istllet fr deca.

Den andra r en tyngre kur med mer fokus p att bygga och att krama ur effekten av preppen s mycket som mjligt

Ngra tankar?

Mvh
Citera
2013-06-26, 02:37
Medlem
du kommer binda mycket vatte p din 16v kur och rkna med att det kommer vara uppenbart p klubben att du kurar,

Jag tycker spr tiderna r av betydelse nr jag vljer prep, skippa deca bjj r med i RF

kr p testo p och kr dubbla kurer typ 8v on 8v off 8 on om du frstpr vad jag menar?

glmm inte lyfta vikt p gymet
Citera
2013-06-26, 02:48
Medlem
Antar att du r bland eliten och korvar runt? Annars ser jag inte riktigt pongen med att kura i just det syftet.

Om du prompt mste, s hade jag valt anavar utan tvekan. Om du vill piffa till det n mer kan du ven slnga in peptider.
Citera
2013-06-26, 12:37
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FitnesPower
du kommer binda mycket vatte p din 16v kur och rkna med att det kommer vara uppenbart p klubben att du kurar,

Jag tycker spr tiderna r av betydelse nr jag vljer prep, skippa deca bjj r med i RF

kr p testo p och kr dubbla kurer typ 8v on 8v off 8 on om du frstpr vad jag menar?

glmm inte lyfta vikt p gymet

Borde man inte binda mer vtska p deca n eq? senast jag krde eq var jag rtt hrd.
Deca med kortare ester har vl ngot kortare sprtid? Dock r detta inget strre bekymmer.

8v on 8v off kan vara intressant! Har du nn info om sna upplgg fr du grna dela med dig

Har ett bra stykeprogram p gymmet med inriktning p just sportspecifik trning och vill kunna ktta hrdare och nd kunna terhmta mig nog fr att trna 3 pass bjj om dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Antar att du r bland eliten och korvar runt? Annars ser jag inte riktigt pongen med att kura i just det syftet.

Om du prompt mste, s hade jag valt anavar utan tvekan. Om du vill piffa till det n mer kan du ven slnga in peptider.

Anavar och peptider enbart? Inga oljor?
Citera
2013-06-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Borde man inte binda mer vtska p deca n eq? senast jag krde eq var jag rtt hrd.
Deca med kortare ester har vl ngot kortare sprtid? Dock r detta inget strre bekymmer.

8v on 8v off kan vara intressant! Har du nn info om sna upplgg fr du grna dela med dig

Har ett bra stykeprogram p gymmet med inriktning p just sportspecifik trning och vill kunna ktta hrdare och nd kunna terhmta mig nog fr att trna 3 pass bjj om dagen.

Anavar och peptider enbart? Inga oljor?

jag stller mig bakom flashbackuser. anavar e bra fr styrkan. peptider ger en bttre terhmtning o fls kan jag tala om av erfarenhet. perfekt fr bjj.
Citera
2013-06-26, 14:51
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
jag stller mig bakom flashbackuser. anavar e bra fr styrkan. peptider ger en bttre terhmtning o fls kan jag tala om av erfarenhet. perfekt fr bjj.

Har inte mycket kunskap om just peptider.
Vilken peptid skulle hjlpa leder och terhmtning mrkvrt? Fls ocks? Lter vldigt intressant!

Tnkte kra en kortare period (8v) dr jag skulle ktta mer BJJ och lgga p mig en del styrka o drav kan jag blasta med lite tyngre prepp n anavar o peptider tnkte jag.

Mvh
Citera
2013-06-27, 02:29
Medlem
Citat:
Borde man inte binda mer vtska p deca n eq?

Menade att Testo E kan binda mycket vatten.

Testa 8v testo p - 8v peptider cjc o ghrp2 - 8v Testo p + valfritt. Ls p lite om SARMS liknande

Om du inte ska tvla skippa anavar du kommer bara f massa pump i underarmarna nr du sparras.
Citera
2013-06-27, 03:03
Medlem
Har sjlv utvat kampsport i flertal r (bl:a bjj), krde endast testo och det funkade prima fr att f det lilla extra.

Tnk dock p att nr du vl brjat trna med AAS s r det riktigt trkigt att vara utan dom sen.
Citera
2013-06-27, 10:34
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Har sjlv utvat kampsport i flertal r (bl:a bjj), krde endast testo och det funkade prima fr att f det lilla extra.

Tnk dock p att nr du vl brjat trna med AAS s r det riktigt trkigt att vara utan dom sen.

Vill f decas effekter p leder och den skna terhmtningseffekten jag upplevt p EQ innan. Frsttt det som att de ska vara lika?
Ett problem som jag har r att muskler (spec bicep) kan bli veranstrngd o inflammerad, tror du testo hjlper fr terhmtningen i ett snt syfte?

Citat:
Ursprungligen postat av FitnesPower
Menade att Testo E kan binda mycket vatten.

Testa 8v testo p - 8v peptider cjc o ghrp2 - 8v Testo p + valfritt. Ls p lite om SARMS liknande

Om du inte ska tvla skippa anavar du kommer bara f massa pump i underarmarna nr du sparras.

Oj! Mkt intressant upplgg! Vad tror du om:
8v Testo + NPP
8v peptider + mjligtvis ostarine (?)
8v Testo + Anavar

Borde jag kra en power-pct i slutet av sista kuren d? Och en vanlig mellan?

Mvh
Citera
2013-06-28, 02:07
Medlem
Citat:
Vill f decas effekter p leder och den skna terhmtningseffekten jag upplevt p EQ innan. Frsttt det som att de ska vara lika?
Ett problem som jag har r att muskler (spec bicep) kan bli veranstrngd o inflammerad, tror du testo hjlper fr terhmtningen i ett snt syfte?

Fr mig funkar inte deca ver huvetaget :/ krt flertal mrken men ingen skillnad p varken leder eller terhmtning, men det r ju jag.

Men r inte sprtiden ngonting som hindrar s kr deca du.
Bicepsen tar ju alltid mycket stryk nr man grapplar, bde p utsida och insida, men testa dig fram, testo/deca combo tror jag funkar fint.
Citera
2013-06-28, 06:06
Medlem
Mystiqes avatar
Hej TS.

Helt underbart att man ser annan kampsportlskare p den hr delen av forumet, nr du har mjlighet och ork s hade varit underbart om du kunde uppdatera dina reflektioner p den hr trden och frhoppningsvis den kommer bli sticky i framtiden.

mvh M
Citera
2013-06-28, 07:34
Medlem
Citat:

Oj! Mkt intressant upplgg! Vad tror du om:
8v Testo + NPP
8v peptider + mjligtvis ostarine (?)
8v Testo + Anavar

Borde jag kra en power-pct i slutet av sista kuren d? Och en vanlig mellan?

Mvh

EQ ska sl deca p bde leder och terhmtning/kondition. Dremot r deca fantastiskt p bygga massa.
Vad fr peptider r din tanke att kra? r det ghrp-6 osv r det inte srskilt lnt att kra bara 8v. r det Peg-mgf eller igf-lr3 s r det ju superbt att dra just under kur.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in