2013-07-03, 07:25
Medlem
PonPows avatar
Hej, jag söker efter färdiga templates (helst hela sidan) men delar går bra dom med.
Behöver ett interakivt arkiv där jag kan samla viktig information, alla mina favorithemsidor. Lite textdokument jag skrivit & så.
Dessutom ska jag kunna nå alla bilder, serier och filmer och ja allt jag brukar använda på ett smidigt och organiserat sätt.
Sidan ska inte använda mysql eller liknande då den ska gå att köra lokalt.

Tänk er något som ser ut ungefär såhär: http://www.quackit.com/html/template...mith/slickred/

Hela sidan ska gå att redigera i browsern när den väl är klar, alla knappar ska vara variabler så menyerna oxå kan ändras i browsern. Den vita innehållsrutan ska vara interaktiv och kunna visa externa websidor från mina sparade länkar. Såväll som lokala html filer med listor och länkar till allt möjligt jag har på datorn.
Dessa listor ska även vara interaktiva och gå att redigera direkt i browsern.

Slutprodukten ska vara enkel att använda och välorganiserad.

Det vore underbart om det jag söker redan finns, men i annat fall så tänker jag konstruera den själv (dock är mina kunskaper inom ämnet begränsade)
Tacksam för alla tips & råd jag kan få, och behöver massor med länkar till färdiga javascript att pussla ihop tills jag har fått fram en slutprodukt jag är nöjd med

Vänligen / PonPow
Citera
2013-07-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Sidan ska inte använda mysql eller liknande då den ska gå att köra lokalt.

Hur hade du då tänkt spara alla ändringar du gör (eftersom du vill kunna redigera på sidan)? Eller har du tänkt att aldrig stänga webbläsaren/datorn? MySQL går utmärkt att köra lokalt också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in