• 1
  • 2
2013-07-05, 13:10
Medlem
Minipaxs avatar
Vad sägs om detta klipp?
Jag är lite av en foliehatt men detta känns fejk, snyggt gjort dock.

Youtube-länk

Vad anser den eminenta Flashback-panelen?
Citera
2013-07-05, 13:19
Medlem
BaalZeBubs avatar
Jag tror inte att det är en Nefilim, för det är osannolikt att de hade vingar. Men den som läst de olika versionerna av Enoks bok vet nog bättre.
Citera
2013-07-05, 13:25
Medlem
TovesTrolls avatar
Fake.
Citera
2013-07-05, 13:26
Medlem
MaryBells avatar
Yeah, that video was really convincing. Said no one. Ever.
Citera
2013-07-05, 13:27
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag tror inte att det är en Nefilim, för det är osannolikt att de hade vingar. Men den som läst de olika versionerna av Enoks bok vet nog bättre.
Vad tror du att det är då, en flygande Tapir?

Vad jag har förstått så "får" de förmågan att bilda vingar genom genmanipulation som pågor nu.
Det är ganska tjockt med konspirationsteorier gällande detta.

Har kollat Chris White, Tom Horn, Marzulli, Vigilant Christian, Steve "you need to understand" Quale mfl och de har i varierande grad inte helt samma uppfattning.

Det är rörigt, minst sagt.
Citera
2013-07-05, 13:30
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Fake.
Du får gärna utveckla resonemanget en smula.
Citera
2013-07-05, 13:31
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Yeah, that video was really convincing. Said no one. Ever.
Yeah, that answer was really informative and helpful in a plethora of ways. Said no one. Ever.

Care to elaborate?
Citera
2013-07-05, 13:45
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Yeah, that answer was really informative and helpful in a plethora of ways. Said no one. Ever.

Care to elaborate?

Anyone with a basic training in CGI/FX can a come up with stuff like that. Similar Clips can be found all over YT if you look for them.
Citera
2013-07-05, 14:00
Medlem
Kultistens avatar
Vette fan vad det är. Tycker det ser mer ut som en drake. Överänsstämer inte med min bild av hur en Nephilim skulle se ut, men vad fan vet jag egentligen. Enligt min syn befinner vi oss inte heller i samma plan som den typen av entiteter och skulle inte bara kunna se dem sådär i fullaste materiella form. Då är rymdisar nästan närmare till hands, men den ser bara ut att vara för mycket. Bergis nån ungjävel som köpt nåt nytt på Hobbex.
Citera
2013-07-05, 14:39
Medlem
NordiskVarulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Vad sägs om detta klipp?
Jag är lite av en foliehatt men detta känns fejk, snyggt gjort dock.

Youtube-länk

Vad anser den eminenta Flashback-panelen?

Varelsen försvinner in i molnet, molnet lär ju vara ett par meter upp i luften = varelsen skulle vara 4-5 ggr större än ett passagerarflygplan, uppskattningsvis.
Citera
2013-07-05, 14:41
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Anyone with a basic training in CGI/FX can a come up with stuff like that. Similar Clips can be found all over YT if you look for them.
True I give you that, and he just happened to film up in the sky for no apparent reason?
Citera
2013-07-05, 14:42
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultisten
Vette fan vad det är. Tycker det ser mer ut som en drake. Överänsstämer inte med min bild av hur en Nephilim skulle se ut, men vad fan vet jag egentligen. Enligt min syn befinner vi oss inte heller i samma plan som den typen av entiteter och skulle inte bara kunna se dem sådär i fullaste materiella form. Då är rymdisar nästan närmare till hands, men den ser bara ut att vara för mycket. Bergis nån ungjävel som köpt nåt nytt på Hobbex.
I Bibeln talas det om att de återvända till jorden i materiell form.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in