• 5
  • 6
2013-09-06, 16:31
Medlem
Battery6s avatar
Wow känner igen mig i mönstret, vakna, röka, däcka. Fick precis slut på mitt stash som hade räckt i typ 2-3 veckor och ska köpa in mer men har fått en sån jävulsk AT, vilket jag antar att det är. Känner mig nästan bakis efter världens jävla fylla med kommande och gående illamående samt rysningar och svettningar. I huvudet känner jag mig alla tiders men min kropp känns tämligen körd. Konstigt eftersom jag aldrig tidigare har fått någon nämnvärd AT på spice och då det väl varit något har det bara känts tråkigt och dött utan några faktiska fysiska obehag.

Det spice jag rökte var AB-Fubinaca och fick i mig ca 35 gram under veckorna som har varit, känns jävligt konstigt att få AT bara och skulle vilja kunna direkt koppla det till spicet så det inte bara är nån bakterie som spökar, någon annan som upplevt nåt liknande?
Citera
2013-11-26, 05:39
Medlem
Det är nu 11 dagar sedan jag började trappa ned och fem dar sedan jag slutade! Rökte relativt intensivt från Juni tills nu (November).. Senaste tre månaderna ett X antal gånger dagligen.. (Känner bara varför i helvete såhär i efterhand).

I vilket fall det jag undrar är om denna extrema trögheten och det dåliga minnet försvinner snart? (Hade väldigt bra minne för bara ett par månader sen) Och när typ? Förstår att det är sjukt individuellt men frågar ändå så jag har något att gå på iallafall. Orkar inte skriva något längre mer utförligare just nu utan det får bli någon annan gång.. Tacksam för svar!!
Senast redigerad av 94cheyen 2013-11-26 kl. 05:42.
Citera
2013-11-26, 10:50
Medlem
hezbollahs avatar
Skönt att du kunde sluta med det till slut.
Citera
2014-01-08, 21:13
Medlem
mumindalen101s avatar
Ursäkta OT, vart nyfiken.. kostar det fortfarande 80kr hos dig? Här i Luleå tar dem flesta numera 20kr/g.

En vän till mig fick halvkroppsförlamning av spice men innan det kände han stickningar på olika ställen i kroppen. Inget du märkte av?
Citera
2014-01-08, 21:15
Medlem
mumindalen101s avatar
Och grattis till att du lyckades sluta!
Citera
2014-01-08, 21:55
Medlem
Ownagers avatar
starkt mannen.... bra jobbat.. själv vill jag lägga av som fan ,,,, jävla cannabinoiderna....

Ni som inte riktigt vet vad ni går in på.... prova inte äns spice/ hasch överhuvudtaget

det är rävgift rakt av
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in