Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-13, 14:23
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
En hård polis är en bra polis! Ut i förorten och jobba istället! Men där gäller väl andra Pk-regler för aina!
Hon skulle även passa på Östermalm som trafikpolis. Där skulle hennes jycke bita massor av vd:ar i stjärten!
Beteendet från denna kvinnliga polis är förkastligt. Om inte polisen sparkar denna broiler så har vi fått en polisstat!
Citera
2013-07-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torero
Svårt att höra riktigt 100% men tycker killen säger, skall du spränga hela gatan, och att hon bollar tillbaka frågan till honom, skall du spränga hela gatan och han nappar på betet och svarar ja jag skall spränga hela gatan.
Han verkar väldigt förvånad också, när hon i polisradioanropet säger att han sagt att han skall spränga.

Flera som sett videon anger att den "censurerats", en bit i inledningen saknas, den har kortats ned.
Hon söker en anledning att mucka gräl, och skapar situationen genom att avsiktligt misstolka fyllot.
Citera
2013-07-13, 14:25
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag tror inte att hon klarar att sätta handfängsel på mannen om han inte vill. Tänk om han hade vägrat? Då hade poliskvinnan stått där som ett fån.

Jag pratade om situationen när mannen redan låg på marken, efter användande av hund och batong. Och om poliskvinnan ändå inte vågade närma sig honom för att sätta handfängsel, då borde hon rimligtvis heller inte ställa sig inom armlängds avstånd. Den person jag citerade hävdade nämligen att poliskvinnan såg denne man som hotfull och en fara för hennes säkerhet.
Citera
2013-07-13, 14:27
Medlem
Economicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Varför ska jag gå härifrån?

http://www.youtube.com/watch?v=sJhFUf8CIEQ

delvis censurerad iofs

För att du går OT/inte förstår vad folk skriver. Du fick svar från bland annat knullkompis.

Men grymt, hade missat denna version. Tack!
Fortsätt bidra.
Citera
2013-07-13, 14:30
Medlem
Vem är grisaspiranten Petra Vik**** från Hässelby villastad?
Detaljer om hennes liv tack. Gift ogift har hundsex skola förskola medmera medmera. All skelett ska upp till ytan!
Citera
2013-07-13, 14:30
Medlem
Drtyboys avatar
Båda parter verkar helt skicka båda två till ryskt arbetsläger.
Citera
2013-07-13, 14:33
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Economicum
För att du går OT/inte förstår vad folk skriver. Du fick svar från bland annat knullkompis.

Men grymt, hade missat denna version. Tack!
Fortsätt bidra.

det är inte OT att be om källor, jag tror också att det är samma person men det skulle vara bra att få det bekräftat innan vi slår på stora trumman...

Knullkompis formulerade sig dåligt och lämnade ingen länk eller referens till källan, därför anser jag fortf att det är obekräftat.

men det kommer väl förhoppningsvis
Citera
2013-07-13, 14:38
Medlem
TheaFraggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Hon skulle även passa på Östermalm som trafikpolis. Där skulle hennes jycke bita massor av vd:ar i stjärten!
Beteendet från denna kvinnliga polis är förkastligt. Om inte polisen sparkar denna broiler så har vi fått en polisstat!

Nej det skulle den inte. VDarna är ute på sina sommarresidens i skärgården.

Knappast en Broiler när hon är >40 år..
Citera
2013-07-13, 14:45
Medlem
Saltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
En hård polis är en bra polis!
Nej, en bra polis är en behärskad polis. En polare till mig är piketpolis. Han ser ut som en övergödd tjur; ingen bråkar med honom, inte ens fulla idioter. Men han är den mest stabila människa jag känner. Lugn som en filbunke i alla lägen. Så är en bra polis.
Citera
2013-07-13, 14:46
Medlem
lyrica32s avatar
Fyfan vad onödigt, vilken jävla kärringsnut
Borde bli av med jobbet och dömd till skadestånd IMO.
Citera
2013-07-13, 14:47
Moderator
blomvattnares avatar
Ur reglerna:

Citat:
Forumet ska inte heller användas för att starta eller bedriva trakasserier av icke offentliga personer.

Tjafs om att ringa eller på annat sätt kontakta någon är alltså OT i denna tråd.

/Mod
Citera
2013-07-13, 14:49
Medlem
På måndag blir det anmälning till Jordbruksverket om djurförbud för Petra. Tycker att hunden såg rädd och skakig när hon började veva och skrika om att killen skulle lägga sig ned. I slutet lägger sig båda ned på filmbeviset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in