Citat:
Du förstår verkligen inte det här va?
Domstolen avgör inte vad som är rätt och fel. Punkt. De avgör om det kan bevisas att någon begått en handling som strider mot lagen. Inte om handlingen är rätt eller fel. Endast hur den förhåller sig till nuvarande lagstiftning.
Det är upp till varje individ att avgöra huruvida en lag är "rätt eller fel". Det finns massor av lagar som är "fel". (Även i Sverige).
http://www.svd.se/resor/lagarna-du-i...ga_7491234.svd
Om du mot förmodan känner någon jurist föreslår jag att du frågar dem.
Nu är jag inget barn. Har garanterat högre IQ än du (Sättet du resonerar på avslöjar dig) vilket dessutom gör kommentaren om idiot rätt malplacerad.
Vill du ha ett tips så föreslår jag komvux tätt följt av ECT.
Domstolen avgör inte vad som är rätt och fel. Punkt. De avgör om det kan bevisas att någon begått en handling som strider mot lagen. Inte om handlingen är rätt eller fel. Endast hur den förhåller sig till nuvarande lagstiftning.
Det är upp till varje individ att avgöra huruvida en lag är "rätt eller fel". Det finns massor av lagar som är "fel". (Även i Sverige).
http://www.svd.se/resor/lagarna-du-i...ga_7491234.svd
Om du mot förmodan känner någon jurist föreslår jag att du frågar dem.
Nu är jag inget barn. Har garanterat högre IQ än du (Sättet du resonerar på avslöjar dig) vilket dessutom gör kommentaren om idiot rätt malplacerad.
Vill du ha ett tips så föreslår jag komvux tätt följt av ECT.
Citat:
jag har inte sagt att exakt alla typer av lagar är rätta, kanske det finns lagar som är fel men också många som är bra och du har knappast den skarpaste kniven i lådan för att avgöra det, dvs vad som är rätt och fel med tanken på din låga iq-värde.
Citat:
precis vad jag har försökt jag påpekat hela tiden till dig här patetiska jävla idiot
Citat:
Inte om handlingen är rätt eller fel.
återigen, jo det gör dem om handlingen är ett brott så är det ett fel din patetiska troll.
om någon gör inbrott hos dig så det självklart att handlingen är fel och om en domstol dömer gm så har de gjort rätt men trots det anser du inte att de kan avgöra vad som är rätt eller fel ska inte lägga mer tid på dig patetiska jävla troll, skit på dig.
jo du är ett fullkomligt cpbarn.