2013-07-12, 22:54
Medlem
Paarthurnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Tänk såhär.

Och därför är du inte polis. Med den bild som har målats upp av händelsen finns absolut ingen anledning att bussa hunden på honom. Hade han dragit fram ett vapen, visst. Nu var så inte fallet. Jag blev väldigt förvånad när hon började skrika på honom. Hade hon behållit sitt lugn hade denna tråd inte ens existerat. Poliser borde väl vara lite mer van att handskas med påverkade människor? Att skrika, dra fram batongen och skicka hunden inom loppet av 5 sekunder är väl knappast det rätta handlingssättet.
Citera
2013-07-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Hon kommer bli av med sitt arbete det är kört för hennes del, och med all rätt.
Det här övervåldet ska inte ske helt enkelt, och jag hoppas att man betalar ut ett fett skadestånd till den stackars gubben.
En riktig satmara som absolut inte ska arbeta som polis.,

Du har ett önsketänkande som jag delvis håller med om.
Polisen överreagerade och det innebär för dennes del att denna polisen aldrig borde arbeta på fältet något mer. Det kan jag lova dig
Citera
2013-07-12, 22:56
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolsey
Innan jag hade kikat på filmen var jag övertygad om att allt prat om övervåld bara var rent nonsens. Men efter att jag sett filmen är jag inte så övertyga om att det är struntprat. Vilket ger en besk eftersmak.

PMS-grisen vet uppenbart inte hur man ska bemöta folk - klart olämplig som polis.
Riktiga poliser har lärt sig att inte trissa upp situationen i onödan
Citera
2013-07-12, 22:58
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457
Fan.. har DU knarkat eller? Killen ser verkligen "jättefarlig ut" - hahaha. Din jävla tönt.
Uppenbart tycker även hunden att han inte är särskilt farlig, han går knappt till attack. Vid ett riktigt anfall hade han bitit sig fast i armen på honom.

Åklagare säger: Solklar brottsmisstanke.
Jerzy Sarnecki säger: Grovt övervåld.

Jag tror du är rätt ensam om dina vanföreställningar

Lugna ner dig lite.
Jag tycker killen ser farlig ut. Du har nog inte jobbat inom någon typ av säkerhet förstår jag, men en blodig, "twitchig" kille som precis misshandlat två personer, och slagit sönder en ruta, som fortfarande står och vägrar följa en order, då skulle jag blivit rädd.

Det är en sak att spela tuff på internet- som du verkar göra. I verkligheten hade nog du pissat på dig.
Vi vet inte vad som sker INNAN filmen börjar, läs vad ena vittnet säger.

Jerzy är en idiot, jag skulle aldrig lägga ett öre på hans ord. Jag hatar honom.

vanföreställningar? Knappast. Erfarenheter? Ja.
Citera
2013-07-12, 22:59
Medlem
-benito-s avatar
På en full svennebanan skall det minsan vevas! Men när det är upplopp ute i Ghettot står man och tittar på...

Förresten får man väll mindre kraft med tvåhandsfattning?
Citera
2013-07-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457
PMS-grisen vet uppenbart inte hur man ska bemöta folk - klart olämplig som polis.
Riktiga poliser har lärt sig att inte trissa upp situationen i onödan

Visst är det så. Visserligen är det lätt att sitta i efterhand hemma på kammaren och diskutera lämpligare tillvägagångssätt. Men att det var en viss överreaktion kan man inte sticka under stol med.
Citera
2013-07-12, 23:00
Medlem
Någon som vet vem snut-fittan är?
Kom precis hem och har inte checkat igenom tråden..
Jävlar vilken sadistisk subba!
Citera
2013-07-12, 23:03
Bannlyst
Tycker ni att killen såg ut som en som var kapabel att spränga gatan?

Knappast va!

Det borde snuthoran fattat också. Nej hon går från lugn till att bli helt galen på 2s. Helt sjukt att en sådan person får jobba på fältet som polis. För att inte tala om hunden ? Helt värdelös.
Citera
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Någon som har identiteten på den kriminella psykopaten i blå kostym?
Citera
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Lugna ner dig lite.
Jag tycker killen ser farlig ut. Du har nog inte jobbat inom någon typ av säkerhet förstår jag, men en blodig, "twitchig" kille som precis misshandlat två personer, och slagit sönder en ruta, som fortfarande står och vägrar följa en order, då skulle jag blivit rädd.

Det är en sak att spela tuff på internet- som du verkar göra. I verkligheten hade nog du pissat på dig.
Vi vet inte vad som sker INNAN filmen börjar, läs vad ena vittnet säger.

Jerzy är en idiot, jag skulle aldrig lägga ett öre på hans ord. Jag hatar honom.

vanföreställningar? Knappast. Erfarenheter? Ja.

Om du tycker killen ser farligt ut tyder det att du jobbat bakom ett skrivbord hela ditt liv.
Av ditt inlägg att döma har jag nog jobbat längre på gatan än vad du någonsin kommer göra.
Vad har du för belägg för att killen har misshandlat två personer? Du sitter ju bara och svamlar killen.

Jag satsar pengar på att du är en större idiot än Jerzy. Han har i allafall en relevant utbildning
Citera
2013-07-12, 23:04
Medlem
BosseBetongs avatar
Hon "slår" som en riktig kvinna... Helt verkningslöst i mina ögon. Sen, knyter hon skorna typ bredvid "GM"...som ligger obojjad... Hur rutinerat är det?

Kvinnliga poliser bör inte jobba själva, utan enbart med manlig kollega...

//BB
Citera
2013-07-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
På en full svennebanan skall det minsan vevas! Men när det är upplopp ute i Ghettot står man och tittar på...

Förresten får man väll mindre kraft med tvåhandsfattning?

Man står inte bara och tittar på, man drar t o m ner brallorna och blir rövknullade av ungdomsgängen (tänker på bro-incidenten i Husby)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in