• 1
  • 2
2002-12-02, 20:51
Medlem
Hej, ngon som har dessa prov? Vet var man kan f tag p dom? Sljer?
r MYCKET intreserad men det r vldigt brottom, matteprovet r p onsdag, fysiken 16 dec.

Thanx!
Citera
2002-12-02, 21:13
Medlem
Giuseppes avatar
En revolutionerande id skulle vara att lsa p.
Citera
2002-12-02, 22:57
Medlem
det finns ju roligare saker att gra om vi sger s...
tid r pengar vettu
Citera
2002-12-02, 23:31
Medlem
chairmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMAN83
det finns ju roligare saker att gra om vi sger s...
tid r pengar vettu

...men allt r inte roligt hr i livet, lilla du.
Citera
2002-12-03, 04:42
Medlem
Ngon som har prov till matte C och D, och fysik A fr grna skicka dem till mig. Jag ska inte fuska eller s, jag pluggar sjlv fr att tenta av dem om ngra mnader och jag behver ngot att va p, fr att se vad jag kan.
Citera
2002-12-03, 08:19
Medlem
Vad sger man...?

...och s undrar folk varfr det finns krig i vrlden.

Ignoranta, obildade idioter som tror man kan fuska sig genom livet.

Klipp hret och skaffa dig ett jobb din late jvel. Va fan r det med dig? r dina frldrar syskon, eller?
Citera
2002-12-03, 11:24
Medlem
kaizens avatar
Orbinaut Spdif

r du lrare eller??
Citera
2002-12-03, 15:44
Medlem
Smartare att plugga istllet. Skulle tro att det r rtt stor konfidentialitet som ligger ver de hr proven innan provdatumet.

Och Padme - fixar du ett tidigare nationellt prov (tex frn '98 gr att ladda ner) (sk p google) s fixar du nog din tenta oxo.
Citera
2002-12-03, 20:22
Medlem
svar till Orbinaut Spdif

Orbinaut Spdif, gud vad du var cool dvad sysslar du med om man fr frga? skulle kunna tnka mig att du r n vldigt vlklippt, ja snarare rakad knegare som jobbar p scan som slaktare. Om du ens har ett jobb...
Om du nu r s jvla haj p matte E kan du vl svara p en basic uppgift:
Ekvationen z^2 - 6z +a = 0 har rtterna z1=2 och z2=4 d a =8.
Undersk var i det komplexa talplanet ekvationens rtter hamnar fr alla mjliga reella vrden p a.
Tack fr hjlpen!
Citera