Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yashainu
En intressant grej är att det ser ut som om hennes luva lyfter också, liksom om hon är i nåt slags kraftfält. Jag kunde inte heller se någon form av lina knuten runt henne nånstans, och för att lyftas i den vinkeln så behöver linan vara knuten mitt runt jackan (vilket hade synts).
För mig såg det ut som hon var i ett träd och stod på grenar och klättrade.
Citera
2012-03-30, 22:39
Medlem
Aliennas avatar
Ett leviterande barn...

Vad har det i en tråd om spökfilmer att göra? Inget.
Citera
2012-03-31, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
För mig såg det ut som hon var i ett träd och stod på grenar och klättrade.

Försök stoppa filmen vid den bra skärpan vid 0:28 ^^ syns tydligt att hon inte är i närheten av nåt träd där
Citera
2012-04-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenhouseSweed
http://www.youtube.com/watch?v=0ZwbwweF_WQ

Denna tror jag inte är postad tidigare. Helskum video :O
Intressant film. Trots att den är rätt gammal hittar jag inga bevis på att den är fejk. Det kanske bara är jag som är kass på att leta...
Citera
2012-04-03, 13:24
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenhouseSweed
http://www.youtube.com/watch?v=0ZwbwweF_WQ

Denna tror jag inte är postad tidigare. Helskum video :O
Det där såg riktigt efterblivet ut,hela kroppen är liksom som en docka
Citera
2012-04-03, 13:30
Medlem
nsbmras avatar
Intressant film det där med flygande flickan. Hade varit kul att veta hur de gjort eller om det verkligen är på riktigt
Citera
2012-04-03, 15:06
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Intressant film det där med flygande flickan. Hade varit kul att veta hur de gjort eller om det verkligen är på riktigt
Det där måste ju vara fejk, vore helt sjukt annars
Citera
2012-04-03, 16:02
Medlem
Aliennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Det där måste ju vara fejk, vore helt sjukt annars
Varför måste det vara fejk?

Det finns ingenting, vad jag vet, som visar på att det är fejk.
Citera
2012-04-03, 21:31
Medlem
nosferatuzens avatar
Om man pausar och tittar noggrant så ser det ut som att hon inte har ett huvud för några sekunder och sen dyker hennes skalle upp helt plötsligt!!?

Fan vad obehaglig videon är, men någonstans vill skeptikern i mig säga att dom tre (alltså även mannen då såklart) kände varandra och på nått jäääääävla vridet sätt så har dom fått ihop detta på ett bra sätt!

För tydligen visade ryska (tror ryska) nyheter det klippet och dom kanske tjänade en hacka på det??

Fan vet jag...
Citera
2012-04-03, 21:55
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Varför måste det vara fejk?

Det finns ingenting, vad jag vet, som visar på att det är fejk.
Inget som visar att det är på riktigt heller . Nej men jag vet lika lite som dig om detta klipp. Well tycker bara det såg riktigt konstigt ut. Eller så är det bara jag som inte vågar tro på att det är på riktigt
Citera
2012-04-07, 14:10
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Jag tror inte på det här. Filma först hunden lite grann för att sedan "råka" hamna i nått oförklarligt.
Nä...byggt en docka med lite kläder och en heliumballong är vad det är tror jag Och filmen visar inte hur flickan stiger ned till marken. Typiskt. Tråkig förklaring men tyvärr nog den sanna
Citera
2012-04-17, 14:02
Medlem
KlingKlongKlangs avatar
Angående filmen med flickan så gillade jag den väldigt mycket. Dock så är det ju som alltid att just när något viktigt händer så råkar det vara ur bild den millisekunden. Som i denna video när flickan går från att levitera till att stå på marken. Det förstör ju en del av äkthetskänslan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in