• 1
  • 2
2013-08-01, 10:34
Medlem
Är på jobbet just nu. Där finns två stycken inhyrda snickare med tatueringar i hela ansiktet nog om det. Ifall så har den ena snubben varit på toaletten typ 40 min några gånger varje dag (40 min är länge o lite misstänksamt) nu när jag själv skulle på toaletten så satt han med hela handfatet nedspytt. Efter 1 tim nu kom han ut igen. Sa till hans polare att han var där inne o mådde dåligt. Då sa han bara "låt honom vara o gå inte in dit.

Tror ni det är droger det handlar om? Vilken sorts isfall?

Mvh
Citera
2013-08-01, 10:40
Medlem
Kan de va så att personen tar droger intravenöst? Brukar ta ett tag att fixa iordning sin dos.
Rengöra, filtrera osv..
När han spydde, kan ha varit så att han tog lite väl mkt än vad hans kropp var van vid/nån annan drog/batch med högre renhalt vilket gjorde att han doserade fel. Ren gisning. Detta är vad jag hade trott om jag var i dina skor iaf.

Ang vilken drog de tar är svårt att säga, får man nog bedömma efter deras beteende. Hur är dom? Uppåt/neråt?
Senast redigerad av Swollenmember 2013-08-01 kl. 10:43.
Citera
2013-08-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swollenmember
Kan de va så att personen tar droger intravenöst? Brukar ta ett tag att fixa iordning sin dos.
Rengöra, filtrera osv..
När han spydde, kan ha varit så att han tog lite väl mkt än vad hans kropp var van vid/nån annan drog/batch med högre renhalt vilket gjorde att han doserade fel. Ren gisning. Detta är vad jag hade trott om jag var i dina skor iaf.

Okej. Svårt att tro att det skulle handla om typ "magsjuka" om man varje dag varit inne 30-40 min på toaletten o när hans polare svarade som han gjorde.
Citera
2013-08-01, 10:49
Medlem
Oskarss avatar
Är det inte bara en gammal alkis som har svårt att skilja semestern från sommarvardagen? Sitter väl och skakar och spyr upp gårdagens Åbro. Det är det första jag hade tänkt på snarare än någon som sitter och skjuter monsterdoser droger på jobbet - det är jävligt risigt oavsett vad han pysslar med iaf.

Och om han är magsjuk så ska han väl för fan inte dra till jobbet hur som helst. Låter som att det är lite pajasvarning på dessa hantverkare - vad är de anlitade för att göra? Och om det inte är svartjobb: vem fan är rekryteringsansvarig?
Citera
2013-08-01, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Är det inte bara en gammal alkis som har svårt att skilja semestern från sommarvardagen? Sitter väl och skakar och spyr upp gårdagens Åbro. Det är det första jag hade tänkt på snarare än någon som sitter och skjuter monsterdoser droger på jobbet - det är jävligt risigt oavsett vad han pysslar med iaf.

Och om han är magsjuk så ska han väl för fan inte dra till jobbet hur som helst. Låter som att det är lite pajasvarning på dessa hantverkare - vad är de anlitade för att göra? Och om det inte är svartjobb: vem fan är rekryteringsansvarig?

Inget svartjobb, utan renovering av statligthus. De flesta är på semester därför de hyrt in pajasar till snickare. Han är väl mellan 25-30 år jag tror mer på droger än alkohol men vad vet jag egentligen. Verkar som att han försvunnit från bygget. Kanske dyker han upp igen haha
Citera
2013-08-01, 11:13
Medlem
daladasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pven
Inget svartjobb, utan renovering av statligthus. De flesta är på semester därför de hyrt in pajasar till snickare. Han är väl mellan 25-30 år jag tror mer på droger än alkohol men vad vet jag egentligen. Verkar som att han försvunnit från bygget. Kanske dyker han upp igen haha
Eller så är han magsjuk och insett att han blir frisk om han stannar hemma och vilar upp sig.

Men om det nu visar sig vara droger så gissar jag på.. Heroin IV
Citera
2013-08-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daladasen
Eller så är han magsjuk och insett att han blir frisk om han stannar hemma och vilar upp sig.

Men om det nu visar sig vara droger så gissar jag på.. Heroin IV

Japp men skumt att man från måndag till torsdag spenderar typ 40 min på toaletten morgon förmiddag och eftermiddag. O nu Imorse så hände detta. Hans polares kommentarer lät ju också mer som att de är droger det handlar om.
Citera
2013-08-01, 11:18
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pven

Varför? Alkoholmissbruk är mera utbrett än missbruk av narkotika. Förmodligen var han bara sjukt bakis och mådde piss. Många som krökar brukar balla ur på semestern och sedan blir det svårt att börja jobba igen. Att han alltid sitter mycket på toa kan ju va ren lathet och ett sett att fly undan jobbet ett tag.
Citera
2013-08-01, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Varför? Alkoholmissbruk är mera utbrett än missbruk av narkotika. Förmodligen var han bara sjukt bakis och mådde piss. Många som krökar brukar balla ur på semestern och sedan blir det svårt att börja jobba igen. Att han alltid sitter mycket på toa kan ju va ren lathet och ett sett att fly undan jobbet ett tag.

Bara vad jag tror. Kan mycket väl vara alkohol och lathet för den delen också.
Citera
2013-08-01, 11:37
Medlem
Nu gick hans polare också in på toaletterna. Varit där inne typ 15 min
Citera
2013-08-01, 11:59
Medlem
BenAsslicks avatar
Alltså knark finns ju fanimej mer i byggbranschen än på krogen, så killen kan ju absolut sitta och dra tjack på muggen (vem har inte gjort det på byggen, liksom?)

Pratar han mycket och äter lite?
Citera
2013-08-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Alltså knark finns ju fanimej mer i byggbranschen än på krogen, så killen kan ju absolut sitta och dra tjack på muggen (vem har inte gjort det på byggen, liksom?)

Pratar han mycket och äter lite?

Aldrig pratat själv med honom. Verkar inte säga mycket på dagarna till andra o heller inte jobba speciellt mycket heller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in