• 1
  • 2
2013-08-07, 01:30
Medlem
bobbebobbes avatar
Jag drar det här lite snabbt och enkelt.
Min kompis ringde och berättade att han hittade en väska på stan. Han hade kollat i den och upptäckt att det var droger i den, så han tog hem den. Han har hållt på med sånt dära men sedan slutat. Iallafall, han sa att den var både weed och hash i väskan och han hade vägt det till ca 1kg.
Han berättade sedan att vi kunde tjäna pengar på att säja det.
Jag är inte så mycket inne i det där med droger. Men om man kan tjäna pengar på det kan jag väll hjälpa till.
Så jag undrar nu, hur mycket pengar får man för det? Är det lätt och sälja?

Tacksam för svar.

/Bob
Citera
2013-08-07, 01:32
Medlem
Du vet hur det fungerar på Flashback. För eller senare kommer någon att kräva bild, bättre att du levererar det från början.

Och man kan nog få ganska bra med pengar för det, gissar jag.
Citera
2013-08-07, 01:32
Medlem
BigFatCones avatar
Det här måste vi ju få se bilder på.
Citera
2013-08-07, 01:33
Medlem
200k, sälj på silk road
Citera
2013-08-07, 01:34
Medlem
KletTveks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbebobbe
Jag drar det här lite snabbt och enkelt.
Min kompis ringde och berättade att han hittade en väska på stan. Han hade kollat i den och upptäckt att det var droger i den, så han tog hem den. Han har hållt på med sånt dära men sedan slutat. Iallafall, han sa att den var både weed och hash i väskan och han hade vägt det till ca 1kg.
Han berättade sedan att vi kunde tjäna pengar på att säja det.
Jag är inte så mycket inne i det där med droger. Men om man kan tjäna pengar på det kan jag väll hjälpa till.
Så jag undrar nu, hur mycket pengar får man för det? Är det lätt och sälja?

Tacksam för svar.

/Bob

Priset beror på sorten, om ni kan ta reda på vilken sort det är så är det nog inte allt för svårt :=)
Citera
2013-08-07, 01:35
Medlem
Påminner om killen som hittade en väska med pengar....
Då hade hans kompis väskan så han kunde inte ta ett kort.
Lägg gärna upp en bild!
Citera
2013-08-07, 01:36
Medlem
bobbebobbes avatar
Kan man få ett bra svar, hur mycket pengar är det värt , om det ungefär är ett kg?
Är det safe och sälja? Vart ska man sälja?
Vill verkligen inte bli tagen för sånt skit, hehe. Vill bara få pengar.

/Bob
Citera
2013-08-07, 01:37
Medlem
bobbebobbes avatar
Okej! Ska be polarn skicka en bild imorgon då.

/Bob
Citera
2013-08-07, 01:38
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Kan du ladda upp en bild så vet vi att det inte är bullshit
Citera
2013-08-07, 01:40
Medlem
daladasens avatar
säljförslag

Den väskan tillhör väl någon som väntar sin leverans. Gör det snabbt, snyggt och väck inga misstankar så ska ni klara er både från gäng och polisen. Håll det anonymt och spendera inga pengar som ni drar in från kilot. Lägg inte in pengarna på en bank, använd kassaskåp eller dyl. Sen bokar ni resa utomlands och lever livet. Stanna gärna kvar utomlands ett tag också, ca 1-3 år.

Se till att inte kränga till fel snubbe bara, finns folk överallt som kan gola på dig. Vill du ha en privat och enskild buissnes med sluten krets (det smartaste) så välj personer som du verkligen KAN lita på.
Senast redigerad av daladasen 2013-08-07 kl. 01:46. Anledning: Tillägg i text
Citera
2013-08-07, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MadeByMind
200k, sälj på silk road

Han ska snarare vara glad om han ens får 75k för det. Snacka om fantasisummor...
Citera
2013-08-07, 01:54
Medlem
daladasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast446
Han ska snarare vara glad om han ens får 75k för det. Snacka om fantasisummor...
Tror inte han går runt och slänger femmor för 375kr. Skulle snarare säga att han kan trycka iväg mot 120.000kr om han slänger 600kr femman någonstans runt den siffran iaf. Men om han är smart så kan han slänga iväg en större mäng för billigare pris.

Fördel = Du blir av med skiten snabbare, slipper springa runt och ödsla tid på folk som bara vill ha femmor
Nackdel = Du kommer dra in mindre cash.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in