Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-19, 14:53
  #13
Medlem
Thistles avatar
Läser David Dukes Jewish Supremacism just nu. Länge anat ugglor i mossen men inte brytt mig nämnvärt.
Radioislam har bra information. Även om en galning säger att 1+1=2 är det väl sant? Finns mycket spännande läsning där
Citera
2008-06-19, 14:57
  #14
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart är det i alla fall, att judarna har för deras storlek (vad är det nu, 20 miljoner judar eller något?) väldigt mycket inflytande, politiskt. Detta beror på att judar rent generellt är intelligenta, aktiva och duktiga på många sätt och vis.

Sen är ju frågan vad man kan göra åt saken?
För du föreslår väl inte att man bör förbjuda personer tillträde till vissa befattningar pga. deras religiösa övertygelse?
Citera
2008-06-19, 14:58
  #15
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thistle
Läser David Dukes Jewish Supremacism just nu. Länge anat ugglor i mossen men inte brytt mig nämnvärt.
Radioislam har bra information. Även om en galning säger att 1+1=2 är det väl sant? Finns mycket spännande läsning där
Mjo, jag kände också till en hel del om att judarna var politiskt insatta förr och visste att de ägde en del media och så, men när man på allvar börjar sätta sig in i ämnet så är det mycket större än vad man tror.

Kevin MacDonald Speaks with Hesham Tillawi about Jews: http://video.google.com/videoplay?do...34956967114827

Efter att ha sett den diskussionen mellan Kevin MacDonald och palestiniern Hesham Tellawi, och kollat upp det MacDonald säger, då förändrades mycket för mig.
Citera
2008-06-19, 15:03
  #16
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Sen är ju frågan vad man kan göra åt saken?
För du föreslår väl inte att man bör förbjuda personer tillträde till vissa befattningar pga. deras religiösa övertygelse?
Man bör diskutera judarnas politiska inflytande så mycket som möjligt på så många internetforum och internetsidor som det bara finns och där yttrandefrihet råder (du kommer bli bannad rätt så ofta på rätt många ställen utanför Flashback, var så säker). Ju mer öppet det talas om judarnas inflytande desto mer kommer gojim att förstå deras politiska inflytande.

I längden kommer detta att rendera judarna totalt maktlösa ju mer vi förstår deras politiska inflytande och diskuterar det. Vi kommer nämligen att veta vilket deras nästa drag kommer att vara (genom Israel-lobbyn, etc.) och detta kommer att rendera judarna harmlösa utan att vi ens kommer att behöva kröka en hårstrå ifrån deras huvud.

Vidare så bör man bojkotta så många judiska produkter som möjligt (utom när de faktiskt erbjuder bra produkter och tjänster, som t.ex. kvalitetsmusik ifrån Jim Steinman eller en bra sökmotor som Google, etc.) som vi vet går till att finansiera judiska neokonservativa krigshetsare, nazionist-staten Israel, etc.
Citera
2008-06-19, 15:40
  #17
Avstängd
Jag håller inte med om att judar "rent generellt är intelligenta, aktiva och duktiga". Enligt min uppfattning är dom slappa, dumma i huvudet och och helt osmakliga. Inte riktigt rumsrena m a o. Orsaken till deras maktställning är givetvis den västerländska människans förslappning och förfall; hennes ständiga jagande efter lust och njutning, något som juden profiterar på. Om vi bara kunde lägga tutten på hyllan ett slag skulle det vara slut med juden. Hon ter sig duktig eftersom hon skänker oss njutning. Hon är förföraren och lögnaren, kort sagt satan själv.
Citera
2008-06-19, 15:59
  #18
Medlem
wikip_zozzozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thistle
Läser David Dukes Jewish Supremacism just nu. Länge anat ugglor i mossen men inte brytt mig nämnvärt.
Radioislam har bra information. Även om en galning säger att 1+1=2 är det väl sant? Finns mycket spännande läsning där

Riktigt så enkelt är det inte. Eftersom han skriver texter som inte alltid har en källförteckning så är det givetvis i mitt intresse huruvida snubben är en idiot eller inte, inte sant? Det kallas källkritik.
Citera
2008-06-19, 16:03
  #19
Medlem
wikip_zozzozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Ezzelino, jag måste bara beundra och tacka dig för att du orkar upplysa alla
ovetande fånar, judiskt inflytande i media och ekonomi är inte direkt svårt att finna på egen hand. Om genuint intresse finns vsg..............

Ja, klart det inte är svårt att hitta information ifall man letar bland radio islam-texter. Men eftersom Ahmed Rami är en fanatisk antisemit (säg vad ni vill, mig övertygar ni inte om annat) så kanske man lätt ifrågasätter hans texter, inte sant? Speciellt då han inte har någon källförteckning alltid. Det kallas källkritik.
Citera
2008-06-19, 16:27
  #20
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Sen är ju frågan vad man kan göra åt saken?
För du föreslår väl inte att man bör förbjuda personer tillträde till vissa befattningar pga. deras religiösa övertygelse?
Varför inte, det görs ju pga politisk övertygelse, men även till viss del utifrån religiösa aspekter. Dock så döljer man det vackert genom att genomföra en sk. personutredning, och utifrån den kan man hävda att personen är ett osäkert kort pga sina kamrater, att dessa råkar dela precis samma åsikter och därför anses som "farliga" är inget som behöver nämnas i personutredningen. Och vill man göra det här riktigt intressant, så kan (precis så här gjorde man i Sundsvall, vid beslag av lagliga vapen) man basera en del av personutredningen på hemliga bevis som inte behöver presenteras, allt som behöver åberopas är - brott mot rikets inre säkerhet.

Vad man ska göra åt saken är en väldigt enkel fråga, jag citerar.

Citat:
Medborgare kan endast den bli, som är en del av folket. Del av folket kan bara den vara, som är av tyskt blod, utan hänsyn till religion. Ingen jude kan vara del av folket.

Rätten att bestämma över statens styrelse och statens lagar, tillkommer endast dess medborgare. Därför kräver vi att varje offentligt ämbete, oavsett karaktär, såväl i riket, i land som i kommun, ska förbehållas medborgare. Vi bekämpar det korrumperande parlamentariska system som kommer av en tjänstetillsättningsmakt grundad på partitillhörighet, utan hänsyn till personlig lämplighet och förmåga.

samtliga redaktörer och medarbetare på tidningar, som ges ut på tyska språket, är delar av tyska folket,

Dessa tre punkter åtgärdar problemet på ett effektivt sätt, allt man behöver göra är att byta ut ett par ord i texten till Sverige/svenskt


/micke
Citera
2008-06-19, 17:34
  #21
Medlem
wikip_zozzozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
David Dukes Jewish Supremacism är utmärkt dokumenterad och har bra källor. Men vill du diskutera den så rekommenderar jag den klistrade tråden i det här forumet.

Jag syftade på Ahmed Rami då personen jag talade med skrev det där med 1+1=2 oavsett ifall han är en idiot eller inte. Detta menade han som svar på att jag skrev att Ahmed Rami var en idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
"Anti-semit" är ett löjligt oseriöst personangrepp. De flesta "anti-semiter" är fullt normala och mycket sunda människor som inte är i närheten av det skräckmonster som judarna försöker avskräcka korkade gojim med.

Ja, begreppet är väldigt luddigt. Låt mig påstå att Ahmed Rami är judehatare då.
__________________
Senast redigerad av wikip_zozzoz 2008-06-19 kl. 17:39.
Citera
2008-06-19, 21:13
  #22
Avstängd
Det var ingen som lyckades leda i bevis att "judarna styr världen"....
Citera
2008-06-19, 21:41
  #23
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Det var ingen som lyckades leda i bevis att "judarna styr världen"....
Ingen av oss har heller påstått att judarna styr världen. Däremot har en rysk-judisk historiker skrivit en bok som heter "The Jewish Century":

http://press.princeton.edu/titles/7819.html

Nejdå, judar har inte alls något politiskt inflytande. Vi vet ju att judar är oskyldiga harmlösa änglar som aldrig gjort en fluga förnär men under hela deras historia varit maktlösa och förtryckta.

(OBS: det här inlägget innehåller ironi)
Citera
2008-06-19, 22:56
  #24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ingen av oss har heller påstått att judarna styr världen.
Varför svarar du i tråden då? Det hade ju räckt att skriva till TS att frågan är fel ställd.

PS. De tio rikaste i världen är antingen muslimer eller "vita".

William Gates III
Warren Buffett
Karl Albrecht
Prince Alwaleed Bin Talal Alsaud
Paul Allen
Alice Walton
Helen Walton
Jim Walton
John Walton
S Robson Walton

Jag kollar på hela listan av världens rikaste (top 500) Bara en liten minoritet av judesvin (de flesta har inte gjort sig kända för zionism precis) Däremot är det till 80% muslimer och kristfödda.
När skall du ta upp den muslimska dominansen i världsekonomin?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback