Hej! En typiskt debatt mellan nazister och icke-nazister krockar alltid på en punkt, just huruvida judarna styr denna värld eller inte. Nazisternas nästan uteslutande förklaring till allt olyckligt vi ser omkring oss grundar ju naturligtvis i judarnas makt över media, politik och andra viktiga områden. Något som en icke-nazist svarar med: "Sluta med ditt jävla konspirationssnack, väx upp" osv.
Nästan alla debatter krockar här! Jag har försökt kolla lite närmre på vad ni nazister faktiskt syftar på med era ZOG-liknande teorier. De flesta antisemitiska skribenter nöjer sig ofta med att konstatera judarnas makt som en sanning, utan att riktigt övertyga läsaren om vad det egentligen handlar om i praktiken. Jag har läst lite David Duke, samt lite Kevin MacDonald, men ser om och om igen samma påståenden. "Judarna har stort inflytande över media och politik!" Okej, we get it.
Men då undrar jag. Vad är det som har övertygat er nazister om detta, för oss andra osynliga, judiska världsherravälde? Finns där några källor som direkt visar: vilka innehar denna makt? Vad gör de med denna makt? Om det nu är judar som sitter vid makten; säg inte: "Ha, titta, vad var det jag sa". Utan beskriv vad detta betyder i praktiken.
Detta får väl fungera som en samlingstråd för källor som styrker argumentet om ett judiskt världsherravälde. Ett praktexempel skulle väl vara:
"I den svenska riksdagen sitter 349 personer, varav, 301 är judar. Alla dessa judar förutom tre är socialdemokrater och vänsterpartister som alla hyllar feminism, mångkultur och tolerans. Av de övriga 48 icke-judarna så är 40 renrasiga svenskar som ser problematiken i ett mångkulturellt samhälle och istället vill främja den svenskhedniska folksjälen som varit fängslad under kristen hypnos under 1000 år." Källa:
www.regeringen.se
Lite överdrift, men ni hajjar min poäng.
/wik