Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-17, 18:06
Medlem
nosferatuzens avatar
Jag har letat, kanske lite för lätt men har ej hittat liknande tråd så jag tänkte köra igång med en.

Vilken strain röker du nu och vilken effekt får du ut av den?

Jag köpte lila färgat gräs igår som sades vara Purple Haze, ska prova ikväll så får se hur det går!
Citera
2013-08-17, 18:55
Medlem
Gregurtdenstores avatar
Jag röker inga substanser innehållande Tetrahydrocannabinol alls men jag väntar med spänning på din tripprapport.
Citera
2013-08-17, 18:57
Medlem
Filidutters avatar
Just nu röker jag Lemon Haze det är väl helt okej röka men jag föredrar Indica dominanta strains mer än Sativa. Sen så varar ruset inte överdrivet länge
Citera
2013-08-17, 19:03
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregurtdenstore
Jag röker inga substanser innehållande Tetrahydrocannabinol alls men jag väntar med spänning på din tripprapport.

Så vad röker du då?
Citera
2013-08-17, 19:08
Medlem
Smash3rs avatar
Tror också jag röker Lemon haze..

Bra Sativa rush i skallen!
Citera
2013-08-17, 19:17
Medlem
Amnesia haze: Super bra weed, spöade mig så mycket att jag var bäng i över 5 timmar!

Super Lemon Haze: Denna var underbar, mer kroppsligt hög än mentalt! Rekommenderar denna om ni får tag i den =)
Citera
2013-08-17, 19:26
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxie
Amnesia haze: Super bra weed, spöade mig så mycket att jag var bäng i över 5 timmar!

Super Lemon Haze: Denna var underbar, mer kroppsligt hög än mentalt! Rekommenderar denna om ni får tag i den =)

Önskar jag kunde få tag på Amnesian! Hört mycket gott om den. Kul att den funkar så bra.
Citera
2013-08-17, 19:29
Medlem
nosferatuzens avatar
Glömde lägga till detta i tråden men eftersom många undrar över olika sorters strains så kan den här tråden funka bra för både veteraner & beginners att ta reda på mer fakta om olika strains.
Citera
2013-08-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Önskar jag kunde få tag på Amnesian! Hört mycket gott om den. Kul att den funkar så bra.

Köp det om du kan! Jag ska även i morgon köpa och testa några gram Strawberry Haze direktimporterat från Danmark.

Som du säkert ser så är min langare väldigt mycket för Haze!
Citera
2013-08-17, 19:44
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxie
Köp det om du kan! Jag ska även i morgon köpa och testa några gram Strawberry Haze direktimporterat från Danmark.

Som du säkert ser så är min langare väldigt mycket för Haze!

Önskar min langare kunde ta in de tyngre sorterna.
Citera
2013-08-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Önskar min langare kunde ta in de tyngre sorterna.

Nog det enda som är bra med Skåne, så nära Danmark att det är garanterat att någon langare har bra skit =)
Citera
2013-08-17, 20:35
Medlem
Ak-47, I dig..

http://www.leafly.com/hybrid/ak-47
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in