2013-08-20, 20:21
Medlem
Realityjunkies avatar
Har funderat länge på en sak men inte riktigt kommit mig för att skapa en tråd..

Kroppen har ju egna mönster, t.ex. högt testo på morgon, lägre mot kvällen. Högre GH nattetid och så dalar det ut vartefter dagen går.. Man borde ju kunna hålla nere diverse biverkningar om man lyckades imitera kroppens naturliga mönster med alla prepp som körs?

Inget ovanligt att folk blir trötta av GH, skjut det till natten så är det ju inge problem? Vi säger nu för saken skull att man sköt test p ED(varje morgon) för att likna kroppens mönster, skulle detta möjligen kunna ge mindre biverkningar? (syftar på att ha högt testo på morgon, lägre mot kvällen)!

Bara en tanke som plågat mig, någon som vet något rent konkret? I mina öron låter det inte som en heldum idé men vafan vet jag xd

Någon som haft samma tanke eller prövat? Detta borde vi väll möjligen få en givande diskussion ur förutsatt att vi hittar lite fakta och grejjer!
Citera
2013-08-20, 22:20
Medlem
Det kanske är skit, jag vet inte.
Men jag har hört att barn producerar gh i 4 dagar sen ett uppehåll på någon dag(minns dåligt?).

Insåg precis att jag inte tillförde ett piss
Citera
2013-08-21, 09:08
Medlem
Jag vet inte men doserna är ju bra mycet högre än de kroppen producerar, mängden som kroppen producerar på morgonen vs kvällen är no ginte jättestor jämfört med när du sticker testo som är helvete mycket mer än vad kroppen producerar
Citera
2013-08-21, 16:24
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag vet inte men doserna är ju bra mycet högre än de kroppen producerar, mängden som kroppen producerar på morgonen vs kvällen är no ginte jättestor jämfört med när du sticker testo som är helvete mycket mer än vad kroppen producerar

Jo att det är mer är ju en sak, men om man körde korta estrar(som test P) ED jämfört med att sticka e5d t.ex.

Skulle kroppen rent fysiologiskt må bättre på de korta estrarna istället för att skjuta ett stick på måndag, dala neråt 5 dagar för att då sticka pånytt? Förstår ni min poäng?

Och nu menar jag inte bara testo utan peptider och hela köret!
Citera
2013-08-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Jo att det är mer är ju en sak, men om man körde korta estrar(som test P) ED jämfört med att sticka e5d t.ex.

Skulle kroppen rent fysiologiskt må bättre på de korta estrarna istället för att skjuta ett stick på måndag, dala neråt 5 dagar för att då sticka pånytt? Förstår ni min poäng?

Och nu menar jag inte bara testo utan peptider och hela köret!

Nu har jag ingen erfarenhet av gh men peptider är ju i regel ju oftare ju bättre, vid en viss dos. Exempelvis sticka 100mcg ghrp x6 om dagen är effektivare än 3x 200mcg. Men nu när jag tänker efter har jag nog ingen uppbackning på det påståendet forskingsmässigt. Har för mig att det är Dat som tar upp det i en viss tråd.

mvh

Edit: Vaknade precis ur min middagslur och insåg att jag börja gagga på helt fel spår, OnT har jag ingen aning.

Mvh trött byggarsopa
Senast redigerad av Byggarproffsen 2013-08-21 kl. 16:57.
Citera
2013-08-21, 21:47
Medlem
När man gör allt för att inte ha kroppens naturliga hormonmönster (tar AAS) så låter det konstigt att försöka härma kroppens naturliga hormonmönster Bara för att det naturliga mönstret är hur kroppen gör det av sig själv betyder det inte att det är det bästa sättet, kroppen gör helt naturligt många konstiga grejer som inte är särskilt bra (typ får cancer, inflammerad blindtarm osv osv).

Om något är det vanligaste ju att välja att tex. skjuta hgh'n direkt på morgonen för att man har naturligt LÅGA nivåer då, så att man håller sig så o-katabol som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in