Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-07-13, 17:21
  #37
Medlem
Viksjö är på väg att bli ett ”orten” område, på den senaste tiden har Viksjö bara blivit allt mer stökigt och man ser mer och mer poliser/vakter här, finns mycket ungdomar här också som är väldigt stökiga och högljudda på kvällar/nätter. Det sker ganska mycket brott i Viksjö nu på senaste tiden faktiskt, framförallt inbrott och bil/mc/moppe stölder. Var man än går på kvällar kan man se gäng som står och hänger med mopeder och mc som är förmodligen trimmade och stulna. Känner ganska många här i Viksjö och jag har hört att små kriminella gäng har bildats och droger har kommit hit. Viksjö var ett väldigt bra och tryggt område men nu på senaste har det spårat ur.
Citera
2019-12-26, 13:31
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaiya
(stäket, kallhäll;barkarby; skälby) .
Finns det någon Samhällsservice därborta?
Citera
2020-01-06, 19:16
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatoppen
Finns det någon Samhällsservice därborta?

Bott i samtliga områden. Håll dig borta är mitt råd. Järfälla är katastrof. Kommunen är insprängd mellan de värsta problemområden som finns i landet. Jakobsberg är kaos. Skolorna är katastrof. Kika åt annat håll är mitt tips.
Citera
2020-01-07, 23:08
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganjaslummen
Bott i samtliga områden. Håll dig borta är mitt råd. Järfälla är katastrof. Kommunen är insprängd mellan de värsta problemområden som finns i landet. Jakobsberg är kaos. Skolorna är katastrof. Kika åt annat håll är mitt tips.

Vad rekommenderar du då?
Citera
2024-03-08, 16:25
  #41
Medlem
Någon som har en uppdatering? Tänker främst på Skalby. Var där i somras och köpte en cykel och det verkade himla mysigt med ett litet hus för lillen att växa upp i.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback