2013-09-09, 22:49
Medlem
Tjenare! Ville bara hra vad alla skaffar ngot nytt till ssongen eller vad ni har och rekommendera! Sjlv hade jag tnkt att kpa en Bataleon Disaster, men knner ingen som har brdan, s om det r ngon snll sjl dr ute s fr du grna bertta lite snabbt om den!
Citera
2013-09-10, 02:18
Medlem
nnnipzs avatar
Jag har en lobster jibbaord, som r nstan samma/helt samma som bataleon disaster.

Den r grym att raila med, frbannat rolig att glida omkring p. Dremot r den ju alldeles fr mjuk fr att ka hrt i backen med, men det suger ju enligt mig s gr inget. Funkar helt ok offpist tack vare att den r s mjuk. De strre hoppen r brdan fr mjuk fr att funka bra i. Hur som helst. Gillar du att jibba och att ka runt och se cool ut s r den perfekt. Vill du hoppa i dom strsta hoppen eller ka snabbt och precist ner fr backen s skall du leta en annan.

Svrt att hitta en mjukare brda
Citera
2013-09-11, 00:51
Medlem
Fhitals avatar
Ska till Val Thorens vecka 7 och funderar p att kpa nya boots tills dess. Har kt p ett par som har varit fr sm i tv r nu. Jag tror nog att det blir Burton Ambush med bl sula!
Citera
2013-11-04, 21:02
Medlem
Ngon vnlig sjl som kan tippsa p om ngon grym brda och bindningar? Har kt p en ny brjar brda nu i 5 r och behver verkligen en ny. ker bara pist i stort sett,vill ha en ganska hrd brda eftersom jag gillar ka fort och aggressivt. r 1,80 vger 75 kg
Citera
2013-11-13, 07:27
Medlem
Till dig som pstr att Disaster ej fungerar bra i pist misstycker jag starkt med. kt p Disaster, Airobic, lobster parkboard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in